آموزش رویت

ساختمانچی

در 14 آذر 97 جلسه ای با حضور شهردار و مدیران شهری در میدان امام علی (ع) اصفهان برگزار شد. بنا بر اظهارات شهردار اصفهان به زودی یک مرکز خرید بزرگ برای رفاه شهروندان در این میدان افتتاح خواهد شد. آقای نوروزی در مورد راه اندازی این پروژه گفت: در مورد زمینی که در میدان امام علی قرار گرفته تصمیمات بی شماری اخذ شده اما هیچ گاه اجرایی نشدند. هم اکنون با مذاکره ای که اخیراً با یک سرمایه گذار خارجی صورت گرفته به نتایج قابل قبولی رسیده ایم. بر اساس این مذاکره شهرداری اصفهان به تعهدات خود عمل خواهد نمود و کار را در زمان اعلام شده آغاز خواهد کرد. بر اساس تعهدی که سرمایه گذار داده است 220 روز دیگر مرکز خرید میدان امام افتتاح خواهد شد.

بنا بر اظهارات شهردار اصفهان، راه اندازی این مرکز خرید رفت و آمد مردم را افزایش داده و منجر به رونق بازار خواهد شد. افتتاح این مرکز خرید به دلیل سابقه طولانی خرید و فروش در منطقه باعث می شود مکانی مناسب برای رفاه شهروندان ایجاد شود و مردم از آن استقبال کنند. در جلسه ای که در 14 آذر برگزار شد موضوع ایستگاه مترو میدان امام علی نیز مورد بررسی قرار گرفت. طبق آنچه که در این نشست مطرح شد، یکسری اصلاحات باید در خصوص ایستگاه مترو صورت گیرد تا مردم به راحتی بتوانند به آن دسترسی پیدا کرده و بازار رونق گیرد. تا چند روز آینده معاونت شهرسازی و معماری اصفهان تصمیم خود را در این مورد اتخاذ خواهد نمود. دسترسی آسان به ایستگاه مترو بازار را رونق خواهد بخشید.

بخوانید!  نشست بررسی مقرنس در معماری ایران و شمال آفریقا

نوروزی به پروژه کمرزرین اشاره نمود و گفت: این پروژه به بخش خصوصی واگذار شده و به دلیل اینکه این بخش با مشکل مالی مواجهه است امکان ادامه پروژه و توافق با مردم کار سختی می باشد. بنا بر اظهارات وی: در جلسه روز چهارشنبه در خصوص جمع بندی بخش خصوصی و مسئولان شهرداری تصمماتی اتخاذ شد. وی گفت: با توجه به اینکه منتقل شدن طلافروشان به مجموعه تجاری کمرزرین مشکل عدم دسترسی آسان به آنها را در بر دارد، برای موانعی که در کنار مسجد در میدان جلوخان وجود دارند چاره اندیشی شده است. در این صورت دسترسی به این مجموعه تجاری راحت تر خواهد شد.