آموزش رویت

ساختمانچی

برای زیباتر شدن کرکره برقی ها در محل زندگی یا محل کار، بهتر است یکی از انواع رنگ ها را برای کرکره انتخاب کنید. کرکره ای زیباتر می شود که از یک رنگ زیبا یا از ترکیب چند رنگ زیبا ساخته شده باشد.

به همین خاطر ما در این مطلب قصد داریم شما را در انتخاب رنگ مناسب راهنمایی کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

رنگ های استاندارد کرکره برقی

در بازار رنگ های استاندارد مختلفی برای کرکره برقی ها وجود دارد. چنانچه شما دوست ندارید کرکره برقی یک رنگی داشته باشید، می توانید ترکیبی از دو رنگ مختلف را با هم سفارش دهید. رنگ های استاندارد موجود برای کرکره برقی ها، سفید، نقره ای و قهوه ای هستند.

ممکن است تا اینجای مطلب سوالی ذهن شما را به خود درگیر کند و آن این باشد که آیا تمام متعلقات کرکره برقی رنگی است؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم که خیر. زیرا تمام اجزای اصلی مثل موتور، ریل و لوله ها رنگی نیستند و تنها تیغه های کرکره برقی پارکینگ هستند که در رنگ های متنوع وجود دارند.

بهتر است بدانید که رنگ های اصلی تیغه ها سفید یا نقره ای می باشند. اما در صورتی که شما رنگ خاصی را مد نظر داشته باشید، آن را سفارش می دهید. طی مدت 2 الی 3 روز کاری رنگ آمیزی شده و آماده تحویل می شود.

به طور معمول در خانه ها و کسب و کار ها از کرکره برقی سفید استفاده می کنند؛ اما برخی از ساختمان ها که به سبک مدرن طراحی و ساخته شده اند از کرکره برقی تمام مشکی نیز استفاده می کنند که کار را زیبا تر و مدرن تر می کند.

برخی دیگر از افراد هستند که برای کرکره برقی پنجره منازل و یا درب ریلی پارکینگ از رنگ های مد نظر خود استفاده می کنند.

رنگ های کرکره برقی را با خانه خود هماهنگ کنید

اصلی ترین موردی که در زمان انتخاب رنگ با قیمت کرکره برقی، باید به آن توجه کرد؛ همخوانی با طراحی منزل شما است.

ساده ترین و بهترین روش ممکن برای انجام این کار همخوانی لازم بین کرکره برقی و رنگ داخلی خانه و همین طور رنگ پنجره ها و درب ها می باشد. اگر این موارد در انتخاب کرکره برقی رعایت شود، کرکره ها به یک ویژگی بسیار جذاب تبدیل می شوند.

بهترین رنگ برای کرکره برقی

ممکن است دوست داشته باشید که در این ایجای مطلب بدانید بهترین رنگ موجود که هم بر زیبایی و هم بر کیفیت آن تاثیر می گذارد، چه رنگی می باشد. بهتر است بدانید که بهترین رنگی که برای کرکره برقی وجود دارد که از نظر زیبایی و کیفیت بهترین می باشد؛ رنگ الکتروستاتیک است.

کرکره برقی به این رنگ ویژگی های زیادی داردو به طور مثال یکی از ویژگی های آن ها این است که با گذشت زمان رنگ و کیفیت خود را از دست نمی دهند. در ادامه شما را با دیگر ویژگی های این رنگ کرکره بیشتر آشنا خواهیم کرد.

این رنگ که فقط در تیغه های کرکره برقی به کار برده می شود به روش های زیر رنگ آمیزی می شود: اول به شکل پودری در فشاری بالا و به وسیله باد بر روی تیغه های کرکره اسپری می شود.

با اعمال بار الکترواستاتیک به شکل قوی بین تیغه های کرکره برقی و ذرات موجود، نوعی پیوند یونی به وجود می آید. به همین صورت رنگ آمیزی اتفاق می افتد.

بعد از انجام دو مرحله ی قبل تیغه ی رنگ شده با حرارت 200 درجه سانتیگراد در کوره ها قرار می گیرند تا به طور کامل پخته شوند. در واقع این مرحله برای این منظور می باشد که رنگ به درستی بر روی تیغه ها بچسبد و عمر بیشتری داشته باشد.

عکس عوامل موثر در انتخاب رنگ مناسب برای کرکره برقی

از مزایای کرکره برقی درب ریلی سکشنال چه می دانید؟

اگر برای محل مورد نظرتان که دارای فضای کوچک ومحدودی می باشد به دنبال نصب با قیمت درب ریلی مناسب هستید و اطلاعات زیادی در مورد اینکه چه نوع درب با کرکره برقی مناسب فضای شما است ندارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

کرکره برقی سکشنال چیست؟

این کرکره برقی در دسته ی یکی از مدرن ترین و بهترین های کرکره برقی در کشورمان و همچنین در آمریکا و اروپا می باشد.

درب های سکشنال که به صورت هوشمند و با کیفیت بالا طراحی گردیده به طور معمول در زیر سقف محل موردنظر نصب می گردد. این کرکره برقی علاوه بر درب ریلی پارکینگ، در بسیاری از انبارها و کارخانه ها نیز به کار برده می شود.

 نحوه عملکرد کرکره برقی سکشنال

در تولید درب سکشنال ازپنل های گالوانیزه در طراحی های مختلف استفاده می گردد که ارتفاع آن اغلب بر اساس ابعاد مکانی که برای نصب در نظر گرفته شده است تعیین می گردد اما به طور متوسط 62-42 سانتی متر و دارای ضخامتی به اندازه 4.5-4 سانتی متر است.

نحوه عملکرد کرکره برقی سکشنال به این شکل است که در طراحی آن فنرهای بالانس قوی تعبیه شده که با کاهش فشارهای اضافی، باعث تعادل وزن پانل می گردد و همچنین در طراحی آن از موتورهای با قدرت بالا و طبق اصول و استانداردهای جهانی استفاده شده است.

از دیگر ویژگی های مهم کرکره برقی سکشنال، عمربالای آن در مقایسه با سایر کرکره ها است، چرا که به دلیل وجود چرخ های مقاوم در برابر ساییدگی و ریل نگهدارنده، کمتر مستهلک می گردد.

وجود همین فاکتورهای بی نظیر و به روز که در طراحی این کرکره در نظر گرفته شده است به تدریج سبب جایگزینی آن با درب هایی که ازجک پارکینگی بهره می برند می گردد.

کرکره برقی سکشنال درچه مکان هایی کاربرد دارد؟

-در پارکینگ ها

-مکان های اداری و ساختمان های تجاری

– درب ریلی ورودی انبارها و کارخانه ها

-درب ریلی ورودی در مراکزآتش نشانی

مزایای کرکره برقی سکشنال یا درب اتوماتیک زیرسقفی

-یکی از بهترین مزایای این نوع کرکره سرعت زیادی است که هنگام باز وبسته شدن دارد؛

– برای مکان هایی که تردد و رفت وآمد زیادی وجود دارد بسیار مناسب است؛

– دارا بودن سیستمی برای عدم برخورد با موانع؛

-ضد سرقت؛

– سازگار و مناسب با تمام شرایط آب وهوایی و تغییرات جوی ؛

-عدم استهلاک و عمر بالا؛

– مقاومت بالای پنل و یراق آلات به کاربرده شده در آن؛

-امکان نصب در و پنجره در روی درب سکشنال؛

-بی سر وصدا بودن به دلیل دارا بودن تجهیزاتی همچون پنل فوم دار؛

– به راحتی در مکان هایی که با کمبود فضای کافی مواجه هستند قابل نصب می باشد؛

-باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد؛

– به دلیل وجود پنل های ضخیم، تخریب آن دشوار بوده و همین امر سبب افزایش امنیت محل موردنظر می گردد؛

-در صورتی که نیاز به تعمیر آن داشته باشید می توانی به راحتی هر قطعه ای که دچار مشکل شده را به طور جداگانه تعمیر نمایید و دیگر نیاز نیست کل درب تعویض و تعمیر گردد.

معایب کرکره برقی سکشنال

با وجود تمام مزایا و خصوصیات ذکر شده باید بگوییم که خرید و نصب این نوع کرکره برقی دارای هزینه های زیادی است که البته در برابر وجود مزیت های زیاد و حفظ امنیت محل موردنظر در برابر سرقت، شاید ارزش کمی هزینه بیشتر را داشته باشد.

ولی برای سفارش می تونید با قسمت تماس با ما الکترو حفاظ در ارتباط باشید. بهتر است مطلب 5 مزیت کرکره برقی نسبت به جک پارکینگی را هم مطالعه نمایید.

نصب کرکره برقی سکشنال

برای نصب این نوع کرکره برقی نیاز به یک کارشناس متبحر و متخصص است که دارای تجربه و مهارت های کافی باشد. مراحل نصب درب های اتوماتیک (کرکره برقی سکشنال) عبارتند از:

-بازدید اولیه کارشناس از محل نصب و ثبت اندازه ها و ابعاد مورد نیاز

– پروفیل کشی و یا آماده کردن زیرساخت های لازم

-نصب ریل عمودی

– نصب فنر و شفت بر روی فریم

منبع: کرکره برقی الکتروحفاظ