آموزش رویت

ساختمانچی

بهینه سازی مصرف انرژی در صنعت ساختمان، یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که در کشورها توسعه یافته در دستور کار قرار گرفته است.

کاهش هزینه های تاسیسات ساختمان و به روز رسانی نگهداری از تاسیسات و تجهیزات، از دیگر مسائلی است که فعالیت شرکت های تخصصی در سراسر جهان بر آن تمرکز دارند.

در کشور ما هم، به خاطر مسائلی چون ایمنی، محیط زیست، سرانه مصرف انرژی و هزینه سربار ناشی از کیفیت نازل عایق بندی و نگهداری، مسائل فوق، به یکی از موضوعات حیاتی تبدیل شده و برخی از شرکت های معتبر در بخش خصوصی تلاش می کنند با به روز رسانی داده ها و دانش فنی و تامین متریال ها و تجهیزات استاندارد بین المللی به این روند کمک کنند.

استاندارد سازی عایق های صنعتی یکی از این موارد حیاتی است. شرکت بازرگانی بهین فلکس، در راستای این نیاز ملی، بر اساس نیازسنجی در معرفی بهترین عایق‌های پوششی، نمونه‌هایی از عایق‌ های تولید شده توسط بهترین شرکت‌های بین المللی را در اختیار صنعت ساختمان کشور قرار داده است.

این شرکت هم‌اکنون، به عنوان نمایندگی رسمی کارخانه سانا عایق و کارخانه لینکران فعالیت دارد و همچنین به عنوان نماینده رسمی شرکت یونانی و ترک در واردات و ارائه دو نوع NBR و EPDM از عایق الاستومری فعال می‌ باشد.

نفس پاسداری، مدیر توسعه و بازاریابی بهین فلکس در توضیح تمرکز شرکت بهین فلکس بر این عایق‌ ها گفت: «عایق‌ های فوق، «پشت چسب‌دار» هستند که در  پوشاندن لایه‌های بیرونی لوله‌ ها، در تمام سایزها و ضخامت های مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

این عایق ها علاوه بر ضریب مقاومت بالا در مقابل رطوبت و بخار آب، دارای استانداردهای بالایی در برابر حریق و جلوگیری از تولید گازهای سمی در هنگام حریق نیز هستند.»

عکس جدیدترین متدهای نگهداری از تاسیسات را در کشور ارائه می کنیم!

وی در مورد امتیازات دیگر و قابلیت‌ های استفاده از عایق‌ های الاستومری اضافه کرد: «عایق‌ های فوق، با توجه به اضافه شدن روکش AL دارای ١۵ سال گارانتی در فضاهای باز و شرایط بد آب و هوایی هستند و ۱۵ سال گارانتی چسبندگی بدون نقص جهت چسب عایق های خود چسب دار (لوله ای و رولی) نیز عرضه می شود.»

نفس پاسداری با اشاره به این که این عایق‌ ها دارای نرم افزار محاسباتی بسیار دقیق برای محاسبه رایگان و تعیین ضخامت عایق با استانداردهای مهندسی هستند، افزود: «سرویس آموزش نصب رایگان و نظارت رایگان بر نصب در پروژه های بزرگ توسط مهندسین و ارائه ابزار نصب رایگان در کلیه پروژه ها جهت نصب صحیح و اصولی عایق ها، از دیگر مزیت هایی است که بهین فلکس در اختیار متقاضیان قرار می دهد.»

مدیر بازاریابی و توسعه شرکت بهین فلکس در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن دسته بندی عایق ها و موارد مصرف هر کدام، خصوصیات هر نوع را به این شکل توضیح داد:

  • عایق های الاستومری رولی ساده با ضخامت های 6، 10، 13، 16، 19 و 25 میلی متر برای عایق کاری در فضاهای سرپوشیده، استفاده می شوند.
  • عایق های الاستومری رولی «پشت چسب دار» ساده جهت عایق کاری کانال های هوا، مخازن و دیوارهای ساختمانی، مناسب اند.
  • عایق های الاستومری رولی «پشت چسب دار نخ دار» مخصوص تحمل بار دینامیکی و مقاومت کششی بالاتر هستند.
  • عایق های الاستومری روکش دار 130 میکرون مدل روکش دار آلومینیومی جهت جلوگیری از آسیب احتمالی عایق در فضای سرپوشیده است و همچنین برای جلوگیری از اشعه خورشید، قابلیت اجرا در فضاهای روباز را دارند.
  • عایق های الاستومری روکش دار مسلح نخ دار 170 میکرون با قابلیت اجرا در فضاهای روباز و سرپوشیده در فضاهای باز هم به کار می روند.
  • عایق های حرارتی روکشدار 230 میکرون، دارای مقاومت بسیار مناسب در برابر ضربات مکانیکی هستند. همه این محصولات توسط شرکت بهین فلکس عرضه می شوند.»

نفس پاسداری درباره چگونگی جایگاه کیفی این محصولات گفت: «عایق‌ های این شرکت علاوه بر گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، دارای استاندارد Class A و Class B1 و Class 0  در مقابل حریق و شعله (کند نسوز) دوست دار سلامتی و محیط زیست نیز هستند.»

گفتنی است شرکت بهین فلکس، علاوه بر ارائه محصولات یادشده، در زمینه نمایندگی فروش لوله و اتصالات پوش‌ فیت، پنج لایه و تک لایه از محصولات گروه صنعتی یزد لوله، فعالیت دارد.

این شرکت همچنین تامین و تهیه کننده‌ تمام ملزومات تاسیسات ساختمانی و صنعتی می‌ باشد و با استفاده از نظر کارشناسان و پرسنل فروش مجرب به صورت کلی و جزئی و با ‌ضمانت کیفیت محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می کند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت این شرکت به نشانی https://behinflex.com مراجعه کنند.