آموزش رویت

ساختمانچی

ارائه کنندگان و تولید کنندگان زیادی در کشور وجود دارد، که مواد‌ها و محصولات ضدآب کننده نمای ساختمان را در کشور، به دست مصرف کنندگان می‌رسانند، اما چند نکته بسیار مهم برای بررسی کیفیت این محصولات، توسط ارائه کنندگان وجود دارد که با بررسی آن‌ها راحت‌تر می‌توان، مواد ضدآب با کیفیت اصلی را با قیمت خرید مناسب تهیه کرد. تا انتهای این محتوا را با ما همراه باشید.

ما در این محتوا قصد داریم تمرکز اصلی را بگذاریم بر روی مواد‌های ضد آب کننده ساختمانی، نه کل محصولات ضد آب کننده و انواع عایق‌های ضد آب ساختمان، دلیل آن این است که مواد‌های ضد آب کننده، تقریبا جدید است و بسیاری از مصرف کنندگان، آشنایی با این مواد‌ها را ندارند و متاسفانه برخی از ارائه دهندگان مواد‌ها ساختمانی که فقط پی برآورد کردن درخواست متقاضیان این مواد‌ هستند و هرگونه جنسی را به عنوان کیفیت اصلی مواد درخواستی، به مصرف‌کننده ارائه می‌کنند،

متاسفانه روند سودجویی برخی از ارائه دهندگان، تمومی ندارد، به همین علت، دستیابی به مواد‌های ضد آب با کیفیت اصلی، کمی برای متقاضیان ناوارد، دشوار شده است.

به همین علت، ما در این محتوا دنبال راه‌کارهایی گشتیم که علاوه شناخت این مواد، راه‌کار های مناسب برای دستیابی به مواد‌های ضد آب کننده مصالح ساختمانی با کیفیت واقعی و قیمت خرید روز اصلی، برای متقاضیان راحت‌تر باشد.

عکس بهترین نکاتی که برای ارائه مواد های ضدآب کننده باید در نظر گرفت!

انواع مواد ضد آب کننده ساختمانی را بشناسیم

مواد‌های ضد آب کننده‌ای که در بازار کشور دارد ارائه می‌شود بر دو نوع هستند:

  1. مواد های رزین نما
  2. مواد های نانو نما

این دونوع مواد از پرفروش‌ ترین مواد‌های ضد آب کننده نما هستند. مواد‌های رزینی از مواد نانو نما قدیمی‌تر هستند، مواد رزین ساختمانی، شباهت و درعین حال تفاوت زیادی با مواد نانو دارد که بعدا به آن می‌پردازیم.

چسب‌های آب بندی و مواد‌های متفرقه شیمیایی مختلف دیگری ‌هم در بازار ارائه می‌شود اما چون ناشناخته هستند، کم‌تر کسی است که به سراغ همچین‌مواد‌هایی می‌رود.

حتی در بحث مواد‌های آب‌بندی؛ کمی بعد از  پیدایش مواد نانو ساختمانی، مواد‌های آب بندی نانو هم جای چسب‌های رزینی را گرفته و دیگر به خاطر کیفیت بالا، کم‌تر کسی است که از مواد‌های متفرقه آب‌بندی و ضدآب کننده نما استفاده می‌کند.

ما در این مقاله قصد داریم به شناخت بهترین موا‌های ضد آب کننده ساختمانی و مواد‌های آب بندی با فناوری نانو بپردازیم، مهم‌تر از آن دسترسی به تهیه این مواد با کیفیت اصلی!

طبق گفته ارائه کنندگان مواد نانو ساختمانی اصلی: استفاده از مواد‌های رزینی جهت ضد آب کردن و عایق بندی نما، با توجه به پیدایش مواد های نانو، اصلا به مصرف کنندگان توصیه نمی‌شود که این مورد راهم در تفاوت این مواد با مواد نانو خواهیم گفت.

مواد‌های ضد آب کننده درجه یک؛ باید متناسب با تمام مصالح ساختمانی عمل‌کنند، یعنی مواد مخصوص به سطوح انواع آجر نما، انواع سنگ نما، انواع سطوح سیمانی و بتونی، کاشی و سرامیک های ساختمانی، مصالح گچ و حتی کاهگل باید به گونه‌ای باشد که با تمام این سطوح سازگاری کامل و عمل‌کرد مناسبی را داشته باشند.

مواد نانو ساختمان با مواد های رزینی چه فرقی دارند؟

رزین نما و نانو نما تفریبا برای یک هدف استفاده می‌شود. یک سطح ضد آب روی مصالح ساختمانی و نمای ساختمان ایجاد می‌کند و از نفوذ آب و رطوبت، به داخل سطح جلوگیری می‌کند.

استفاده از این دو روش مانع آلوده شدن زودهنگام سطح نمای ساختمان شده و از شوره زدن، ترک خوردن و ایجاد قارچ و کپک بر روی سطح جلوگیری می‌کند.

همچنین نمای ساختمان دیگر رنگ خود را از دست نمی‌دهد و یا در برابر اشعه‌های خورشید پوسته پوسته نمی‌شود. علاوه بر این، شباهت‌ها، که هر دو این مواد، این روش را دارند، باید به تفاوت‌های آن‌ها نیز اشاره کرد:

شکل ظاهری رزین به صورت یک ماده غیر شفاف چسب مانند است و دارای بو می‌باشد؛ اما مواد نانو کاملاً شفاف بوده و مانند آب هیچ‌گونه رنگ و بویی ندارد.

از دیگر تفاوت‌های رزین نما و نانو نما می‌توان به شکل ظاهری سطح نمای ساختمان پس از استفاده از این روش‌ها اشاره کرد. پس از اعمال رزین برای آب‌بندی نمای ساختمان، سطح کاملاً براق می‌شود؛ اما با استفاده از نانو نما، هیچ تغییری در نمای ساختمان ایجاد نمی‌شود.

چگونه محصولات ضد آب کننده با کیفیت اصلی تهیه کنیم؟

عده زیادی از ارائه دهندگان سود جو، فقط جهت فروش محصولات عایق بندی خود، به مشتری وعده نانو بودن محصولات را می‌دهد و مشتری پس از مصرف، بازخوردی که باید ببیند را نمی‌بیند. توجه داشته باشید که هنگام تهیه پوشش نانو نما این چند مورد را به خاطر بسپارید:

  • شرکت یا ارائه دهنده واقعی نانو نما، باید ضمانت کیفیت محصولات خود را بدهد.
  • یک شرکت معتبر برای رضایت مشتریان خود قبل از ارائه محصول، با ارسال نمونه محصول به صورت رایگان، رضایت نظر مشتریان را نسبت به خرید محصول به دست می‌آورد.
  • ارائه دهنده واقعی نانو نما، حتما تاییدیه نانو و اسناد مرتبط با کار خود را حتما پیش خود دارد
  • درخواست نمونه کار، از پروژه های قبلی، یکی دیگر از راه‌های اعتماد سازی مشتری است.

پیدا کردن ارائه کننده معتبر برای  دسترسی به محصولات ضد آب ساختمانی درجه یک

کلیت موارد بالا را اگر به ذهن بسپارید، باعث می‌شود، بسیاری از فیلتر‌هایی که شما را به پیدا کردن یک ارائه کننده معتبر نزدیک‌تر می‌کند، به دست بیارید. چون با سرچ در گوگل، اینستاگرام، سایر شبکه‌های آنلاین و حتی به صورت حضوری می‌توانید، مراکز زیادی را پیدا کنید.

زمانی که با فروشنده ارتباط گرفتید، از فروشنده محصول درخواست نمونه محصول یا اجرای محصول را بخواهید و با دیدگاه خودتون سطوح ضد آب شده را بررسی کنید اگر عواملی مثل براقیت و چسبندگی روی سطوح و خود مواد حس کردید، شک کنید که مواد مورد نظر، مواد نانو نیست و اصلا برای عایق بندی خریداری نکنید.

ما شرکتی پیدا کردیم که تمام این موارد به اضافه یک سری مزایا برای خرید، برای مصرف کننده به وجود آورده که مسیر را برای متقاضیان راحت‌تر می‌کند، اما باز خودتون حتما موارد گفته شده را از این شرکت درخواست و بررسی نمایید.

نانو پارس گرجی ارائه کننده انواع محصوات نانو ساختمانی

شرکت نانو پارس؛ پارس پوشش صفه که نام اصلی آن نانو پارس گرجی است، با افتخار یکی از بزرگ‌ترین و معتبر‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه ارائه و مشاوره رایگان بر فروش محصولات نانو، برای ساختمان و نما آن است، همچنین فعالیت و مشاوره‌هایی در زمینه انواع محصولات نانو نساجی، چوب، شیشه و قسمت های مختلف یک ساختمان را دارد.

از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را در زمینه تولید و اجرای پوشش های نانو مخصوص انواع مصالح ساختمانی آغاز نموده و با دریافت تاییدیه های نانو متری از دانشگاه شریف و هم چنین تاییده وزارت تحقیقات و فناوری در زمینه آب بندی سطوح به فعالیت خود در این زمینه ادامه داده است.

دست یابی به فناوری ریز مولکولی و فرآوری مواد پایه به روش نانو و اجرای آن روی سطوح و ایجاد یک لایه محافظ در حد نانو متر روی سطوح بدون تغیر در بافت فیزیکی آن یکی از افتخارات این شرکت است.

نانو پارس گرجی با تحقیقاتی که در زمینه تولید رنگ های نانو داشته موفق به تولید رنگ های هوشمند آب گریز با قابلیت نانو و همچنین رنگ های روغنی بدون بو شده است.

مزایای خرید از این شرکت این است که شما فرض کنید که می‌خواهید سطوح سیمانی خود را ضد آب کنید، ابتدا به صفحه مخصوص ضد آب کردن سیمان می‌روید و مطابق عکس مساحت خود را وارد می‌کنید تا سیستم به طور خود کار مقدار مواد نانویی که (برحسب لیتر) احتیاج دارید را برای شما، محاسبه کند، سپس با فروشنده تماس گرفته و پس از استعلام قیمت، درخواست نمونه محصول را می‌کنید تا به صورت رایگان برای شما ارسال شود، سپس پس از رضایت از نمونه محصول، مقدار مورد نیاز این محصول را خریداری می‌کنید.

عکس بهترین نکاتی که برای ارائه مواد های ضدآب کننده باید در نظر گرفت!

در آخر

عایق بندی و آبگریزی مواد جهت در انتها شما با مواد‌های ضد آب کننده ساختمانی آشنا شدید، همچنین یادگرفتیم که چگونه بتوانیم علاوه بر تشخیص  سایر محصولات متفرقه از محصولات ضد آب کننده اصلی ساختمان، ارائه کننده معتبر هم، با به یادداشتن یک‌سری نکات، پیدا کنید. اگر شما به دنبال ضد آب سازی برای سطوح مصالح خود هستید، یک سر به سایت نانو پارس گرجی (https://nanoparsco.com) بزنید و مواردی که در این مقاله خوانید را در آن‌جا بررسی کنید، به خصوص هنگام خرید! موفق باشید.