آموزش رویت

ساختمانچی

با توجه به اینکه یکی از فاکتورهای مهم در ساخت یک ویلای اصولی و مهندسی ساز استفاده از مواد و مصالح خوب و کاربردی است، لذا در بحث عایقکاری ویلاها نیز لازم است از مواد و مصالحی استفاده شود که 1-دوام و پایداری بالایی داشته باشند. 2-جذب رطوبت نداشته باشند. 3-دارای ضریب انتقال حرارتی پایین تری باشد. (هرچقدر ضریب انتقال حرارتی مواد پایین تر باشد، از نظر اقتصادی به صرفه تر است زیرا با ضخامت کمتری به مقاومت حرارتی مطلوب و بالا میرسیم).

عایق  پاششی پلی یورتان

عایق پاششی پلی یورتان یک متریال پلیمری است که از دو جزء لیکوئیدی ایزوسیانات و پلیول تشکیل می شود، این مواد بصورت مایع  در دو مخزن جداگانه بوسیله ی دستگاه از طریق شیلنگ به درون گان یا پیستوله پاشش مواد انتقال داده شده و داخل گان این دو مواد با هم مخلوط شده و با فشار باد بر روی سطح مورد نظر پاشش می شود، فرآیند رایز این مواد در حدود 5 ثانیه انجام شده و بصورت یک فوم یکپارچه بر روی سطح در می آید.

عکس برای عایق کاری ویلا از چه عایقی استفاده کنیم؟

از جمله مواردی که عایق پاششی پلی یورتان را از دیگر عایق ها متمایز می کند عبارتند از:

  1. یک فوم یکپارچه و پیوسته است که پل حرارتی ناشی از فاصله بین دو تخته یا رول که در عایق های تخته ای یا رولی هست را ندارد و همین امر باعث می شود آن بخش از انرژی که از طریق همین پل حرارتی در عایق های تخته ای و رولی از دست می رود، در عایق حرارتی پاششی پلی یورتان از دست نرود و مطلوبیت عایق حرارتی پاششی پلی یورتان را بیشتر کند.
  2. عایق پاششی پلی یورتان برخلاف عایق های دیگر مانند پشم سنگ، پشم شیشه و … سلول بسته است و هیچگونه جذب رطوبتی ندارد و همین امر در مناطقی که میزان رطوبت بالا هست ارزشمندی عایق حرارتی پاششی پلی یورتان را چندین برابر میکند.
  3. سرعت اجرای عایق پاششی پلی یورتان نسبت به دیگر عایق ها بسیار بالاتر است به گونه ای که اغلب روزانه 500 متر مربع را هم می توان اجرا کرد که از نظر زمان هم عایق حرارتی پاششی پلی یورتان ارزشمندی خود را نشان میدهد.
  4. عایق پاششی پلی یورتان تمامی نقاط غیر قابل دسترس را پوشش می دهد و هیچ نقطه بدون عایقی باقی نمی ماند. این مورد عایق حرارتی پاششی پلی یورتان را نسبت به دیگر عایق ها منحصر به فرد میکند. بنابراین بهترین عایق برای عایقکاری سقف های گالوانیزه و عایقکاری سقف شیروانی می باشد.
  5. عایق پاششی پلی یورتان ضریب انتقال حرارت پایین تری نسبت به دیگر عایق ها دارد و همین امر باعث میشود با ضخامت کمتری از این عایق به کاربری صددرصدی و مطلوبیت کامل رسید بنابراین عایق پاششی پلی یورتان در جایگاه اقتصادی ترین عایق در بین دیگر عایق ها قرار می گیرد.

عکس برای عایق کاری ویلا از چه عایقی استفاده کنیم؟

با توجه به مزایای بی شماری که عایق پلی یورتان پاششی نسبت به سایر عایق ها دارد می توان گفت که عایق حرارتی پاششی پلی یورتان نه تنها برای عایقکاری ویلاها بلکه عایقی بسیار کاربردی و ارزشمند برای عایقکاری مجتمع های مسکونی، عایقکاری سازه ال اس اف، سردخانه ها، کشتارگاه ها، سیستم های تهویه مطبوع، مرغداری ها، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و … می باشد.

شرکت اسپری فوم فعال در حوزه عایق های پلی یورتان حرارتی و صوتی می باشد که با سابقه طولانی در بخش های اجرایی پروژه های بیشماری را در این زمینه به انجام رسانده است.

برای مشاوره با کارشناسان شرکت اسپری فوم با شماره های 02188789095 و 09193996453 تماس بگیرید.