آموزش رویت

ساختمانچی

شهرستان شهریار و ملارد از بهترین مناطق برای خرید باغ و باغچه می باشند. این مناطق با توجه به شرایط خوب آب و هوایی و همچنین دارا بودن مناظر و چشم انداز های فوق العاده مورد توجه بسیاری از خریداران باغ، باغچه و باغ ویلا قرار گرفته اند. یکی دیگر از دلایل خرید باغچه در شهریار و ملارد نزدیک بودن فاصله آن با تهران است، این شهرستان ها در فاصله ی بسیار کمی از تهران واقع شده اند.

این مناطق دارای باغ ویلا های نقلی و همچنین باغ ویلا های بزرگ هستند. شهرستان ملارد علاوه بر داشتن آب و هوایی مناسب دارای خاک بسیار حاصلخیزی نیز می باشد، از این رو باغات فراوانی از جمله باغ های زردآلو، گوجه سبز، آلبالو و گیلاس در این منطقه وجود دارد.  

با خرید باغچه در شهریار و ملارد می توانید علاوه بر گذراندن اوقات فراغت، یک سرمایه گذاری سودآوری نیز ایجاد کنید. به منظور خرید و یا اجاره باغ، باغ ویلا نقلی و باغچه در شهریار و ملارد می توانید به ملکبین که یکی از برترین سایت های املاک شهریار است مراجعه کنید.

عکس باغچه در شهریار و ملارد

مزیت های خرید باغ و باغچه در ملارد

از مزیت های خرید و یا اجاره باغ و باغچه در شهریار و ملارد برای شهروندان تهرانی و سایر عزیزان هموطن می توان به نزدیکی آن ها به تهران اشاره کرد. این مناطق جزو مناطق بسیار خوش آب و هوای ایران می باشند.

یکی دیگر از مزایای خرید باغ و باغچه در شهریار و ملارد داشتن محیطی آرام و دلنشین است. علاوه بر مواردی که ذکر شد از دیگر دلایل خرید ملک و باغ و باغچه در شهریار و ملارد ارزش ملک است، شما با خرید ملک در این منطقه در واقع یک سرمایه گذاری بلند مدت را برای خود ایجاد کرده اید.

حتی اگر سرمایه شما برای خرید ملک های بزرگ و گران قیمت کافی نیست می توانید باغ ویلای نقلی و کوچک و یا باغ هایی با بافت قدیمی خریداری کنید، زیرا این باغ ها با قیمت های ارزان تری به فروش می رسند.

شهرستان ملارد به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و همچنین مناظر زیبا و دلپذیر و نزدیکی به تهران و کرج همیشه مورد توجه خریداران قرار گرفته است. ملارد دارای دو بخش صفادشت و مرکزی می باشد. از مناطق خوب ملارد برای خرید ویلا و باغ ویلا . باغ ویلا نقلی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خوشنام: این منطقه در غرب ملارد واقع شده است و از مناطق بسیار دلنشین و عالی ملارد به حساب می آید. از بهترین ناحیه های این منطقه می توان به کوشکک اشاره کرد.

صفادشت: این بخش از بخش های اصلی ملارد می باشد که خود از چندین روستا و دهکده ایجاد شده است و دارای آب و هوایی بسیار خوب و مطبوع است.

قشلاق: یکی از روستاهای ملارد شمالی به شمار می رود. از قدیم الایام به داشتن آب و هوای بسیار دلپذیر مشهور بوده است. در این منطقه باغ و باغ ویلا نقلی و حتی باغ ویلا بزرگ بسیاری وجود دارد.

یوسف آباد قوام: از روستاهای بخش صفادشت به شمار می رود. این منطقه دارای مکان های زیبا و دیدنی و گردشگری بسیاری است.

 برای خرید باغ، باغچه در شهریار و ملارد و همچنین باغ ویلا نقلی می توانید به ملکبین که یکی از بهترین سایت های املاک در شهریار است مراجعه کنید.  

عکس باغچه در شهریار و ملارد

مزیت های خرید باغچه در شهریار

شهریار نیز یکی از مناطق حومه تهران است که به دلیل دارا بودن آب و هوای بسیار عالی و مناظر و چشم انداز های بی نظیر به یکی از مناطق پر طرفدار برای خرید باغ، باغ ویلا نقلی تبدیل شده است.

شهریار نیز مانند ملارد به تهران و کرج نزدیک می باشد. ملکبین برترین سایت املاک شهریار است که در زمینه اجاره و خرید باغ، باغچه و باغ ویلا نقلی در شهریار و ملارد فعالیت می کند.

از بهترین مناطق شهریار برای خرید باغ، باغچه و باغ ویلا نقلی می توان به مناطق زیر اشاره کرد:

امیریه: امیریه ی شهریار به دلیل دارا بودن سیستم حمل و نقل عمومی و سایر امکانات رفاهی مورد توجه بسیاری از خریداران ملک قرار گرفته است.

شهرک تیسفون: وجود ویلا های بزرگ و کوچک در این منطقه، این شهرک به یک شهرک ویلایی تبدیل شده است. قیمت ویلا و باغ ویلا در این منطقه از شهریار نسبت به سایر مناطق گران تر است.

شهرک والفجر: اگر به دنبال باغ ویلا نقلی و قدیمی می گردید باید بگوییم این منطقه از شهریار مناسب است.

شهرک کردامیر: این منطقه از قطب های تولید میوه در تهران به شمار می رود، زیرا دارای خاکی حاصلخیز و مناسب برای کشاورزی است.

شهرک کردزار: یکی از مناطق بسیار سرسبز و دلنشین شهریار است که دارای باغ، باغ ویلا نقلی و حتی باغ ویلا های بزرگ است.

 برای خرید و یا اجاره باغ، باغ ویلا، باغچه و باغ ویلا نقلی در شهریار و ملارد می توانید به سایت ملکبین، برترین سایت املاک در شهریار و ملارد به ملکبین  مراجعه کنید.