آموزش رویت

ساختمانچی

پشم سنگ یک عایق صوتی و حرارتی است که امروزه به وفور در ساختمان های شلوغ و صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این عایق سبب می‌شود تا محیط خانه آرامش داشته باشد و سر و صدا به داخل خانه ورود نکند.

پشم سنگ نارساناست و جریان الکتریسیته را از خود عبور نمی دهد. این عایق در انسان آلرژی ایجاد نکرده و هیچ ضرری برای سلامتی ندارد.

پشم سنگ از رشد باکتری ها، حشرات و قارچ ها جلوگیری می کند، وزن آن سبک است و هنگام آتش سوزی از انتقال و گسترش آتش از قسمتی به قسمت دیگر جلوگیری می نماید.

استحکام و طول عمر پشم سنگ بسیار بالاست و به راحتی از بین نمی رود. عایق های پشم سنگ انواع مختلفی دارند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم:

عایق پشم سنگ فله ای

از پشم سنگ فله ای به عنوان عایق صوتی و حرارتی برای پر کردن فضاهایی که شکل هندسی ندارند، در تونل ها، سازه های ارتعاش ساز، صنایع کشتی و هواپیما، تجهیزات صنعتی، کوره ها، لنت ترمز، سردخانه ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

عایق پشم سنگ لوله ای

این عایق به منظور ایزوله کردن لوله هایی که حاوی سیالات گرم و سرد و بخار آب هستند، در تاسیسات صنعتی، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرد.

عکس مرکز فروش انواع پشم سنگ در کشور

پشم سنگ لحافی

عایق پشم سنگ لحافی در سه مدل روکش آلومینیومی، کاغذ کرافت و یا بدون روکش ساخته می شود. این مدل پشم سنگ انعطاف بالایی دارد و به منظور ایزوله کردن سقف های شیروانی و سوله ها استفاده می شود.

عایق پشم سنگ تخته ای

این نوع عایق پشم سنگ به صورت تخته ای است و برای سطوح مسطح و غیر مسطح استفاده می شود. از عایق پشم سنگ تخته ای در استودیوهای صدابرداری، سالن های کنفرانس، سقف و دیواره های کناف و همچنین درب های ضد حریق و ضد سرقت استفاده می شود.

عکس مرکز فروش انواع پشم سنگ در کشور

پشم سنگ پتویی

از پشم سنگ پتویی برای عایق کاری تجهیزات صنعتی مانند ماشین آلات، انواع سطوح مجتمع های پتروشیمی مخازن و مراکز تامین بخار استفاده می شود.

 پشم سنگ عایق صدا

پشم سنگ عایق صدا در برابر ورود و خروج صدا مانع ایجاد می کند و نوعی عایق آکوستیک نیز به شمار می‌رود. پشم سنگ در هنگام انتقال انرژی صوتی از محیطی به محیط دیگر بخش زیادی از انرژی صوتی را جذب کرده و از شدت انتقال صدا می کاهد.

بنابراین ویژگی های آکوستیکی پشم سنگ به دو صورت عمل می کند؛ یکی کاهش شدت انتقال و دیگری جذب صدا در سطح.

پشم سنگ آسام

مرکز فروش پشم سنگ آسام در جهت معرفی انواع پشم سنگ فعالیت خود را شروع کرده و درصدد ارائه بهترین محصولات، باکیفیت بالا برای همه صنایع و به قیمت مناسب برآمده است.

مرکز فروش پشم سنگ آسام اعتقاد دارد مشتریان حرف اول را می زنند، به همین دلیل محصولات خود را  باکیفیت بالا به مشتریان عرضه می کند. در فروشگاه آسام شما می توانید انواع مدل های پشم سنگ را بیابید و خریداری نمایید. محصولات این فروشگاه شامل موارد زیر می باشد:

  1. پشم سنگ ایزوبلانکت (عایق پتویی)
  2. پشم سنگ فنوپانل (عایق تخته ای)
  3. پشم سنگ ایزوپایپ (عایق لوله ای)
  4. پشم سنگ فنوفلت (عایق لحافی)
  5. پشم سنگ ایزوترم (عایق فله ای)