آموزش رویت

ساختمانچی

آیا می توان به جای تعویض درب کابینت از برچسب کابینت استفاده کرد؟ اکثر خانم ها دوست دارند تغیر اساسی در دکوراسیون آشپزخانه ایجاد کنند برای این کار اولین تغییر تعویض کابینت ها است که از لحاظ افتصادی به صرفه نیست و نیاز به هزینه و وقت زیادی دارد.

فروشگاه راگا کالا با انواع برچسب کابینت پشت چسب دار راه حلی اقتصادی به شما میدهد که با هر نوع سلیقه و کیفیت بتوانید برچسب کابینت را به راحتی نصب کنید.

برچسب کابینت چیست؟

برچسب کابینت یک متریال مشابه کاغذ دیواری است که به عنوان راه آسان و سریع برای نوسازی کابینت ها، کمد ها و… استفاده میشود.که این محصول به صورت طرح های برجسته، ام دی اف، هایگلاس و آجری بر روی کابینت به راحتی نصب می شود.

جنس و کیفیت برچسب کابینت باهم تفاوت دارد که جنس قابل شستشو آن قیمت بیشتری دارد. توصیه ما به شما بجای تعویض درب کابینت استفاده از برچسب کابینت قابل شستشو است که به راحتی بتوانید آن را تمیز کنید و با توجه به هزینه کمتر قیمت برچسب کابینت گزینه به صرفه تری نسبت به تعویض کلی کابینت هست

برچسب کابینت به راحتی بر روی کابینت فلزی، ام دی اف نصب می شود و به راحتی هم جدا می شود. مزیت مهم این کالا این است که میتوانید هر نوع طرح و رنگ را متناسب با دکوراسیون آشپزخانه خو انتخاب و نصب کنید.

برای اطلاع از نحوه نصب برچسب کابینت به وبسایت فروشگاه راگا کالا مراجعه کنید.

چرا باید از برچسب کابینت استفاده کنیم؟

دلیل مهم استفاده از برچسب کابینت قیمت مناسب و به صرفه است. تعویض کابینت نیاز به هزینه زیادی دارد که زمان زیادی صرف می کند.

درحالی که شما با کم ترین هزینه و بهترین کیفیت برچسب کابینت می توانید در زمان کم تر از یک ساعت بدون نیاز به تخصص خاص برچسب کابینت را نصب کنید.

علاوه برویژگی های ذکر شده تنوع در رنگ و طرح برچسب کابینت زیاد است که با توجه به سلیقه و نحوه دکوراسیون خود میتوانید با مراجعه به وبسایت فروشگاه راگاکالا انواع برچسب کابینت را انتخاب و با ارسال به تمام نقاط ایران به راحتی ثبت سفارش انجام دهید.

عکس راهکار طلایی راگا کالا با کمک برچسب کابینت

مزایا و معایب برچسب کابینت

·        قیمت مناسب و به صرفه برچسب کابینت

·        طرح ها و رنگ متنوع برچسب کابینت

·        قابل شستسو بودن برچسب کابینت

·         برچسب کابینت در انواع سایز و ابعاد تهیه میشود

معایب برچسب کابینت

·         برچسب کابینت دوام و طول عمر کم تری نسبت به کابینت دارد

·         برچسب کابینت اگر به صورت نامناسب اجرا شود جلوه بدی به آشپزخانه میدهد.

هنگام خرید برچسب کابینت به چه نکاتی توجه کنیم؟

1- متریال برچسب کابینت

هنگام خرید برچسب کابینت باید به متریال آن توجه داشته باشید چون آشپزخانه محل پخت غذا است و به راحتی چربی و آلودگی بر روی کابینت ها قرار می گیرد باید ازبرچسب کابینت با کیفیت و قابل شستشو استفاده شود.

2- توجه به ابعاد و اندازه کابینت

هنگام خرید برچسب کابینت باید ابعاد و اندازه کابینت را به درستی اندازه بگیرید تا بعدا مشکلی در نصب برچسب کابینت به وجود نیاید.

3-نصب دقیق برچسب کابینت

نصب برچسب کابینت نیاز به مهارت زیادی ندارد با کمی دقت و مهارت ومطالعه در خصوص نصب این نوع برچسب میتوانید به راحتی آن را نصب و تغییر اساسی بر دکوراسیون آشپزخانه خود ایجاد کنید فقط به این مطلب توجه داشته باشید که اگر به درستی نتوانید آن را نصب کنید شکل ظاهری بدی به آشپزخانه میدهد.

4 انعطاف پذیری برچسب کابینت

همان طور که گفته شد برچسب کابینت علاوه بر کابینت ها بر روی سطوح دیگر مانند کمد نیز قابل نصب است. و تمام طرح های برچسب کابینت مانند ام دیاف، سنگ، هایگلاس نیز بر روی کمد جلوه زیبایی به دکوراسیون خانه میدهد.

انواع برچسب کابینت

دیگر نیازی نیست برای تعویض درب کابینت هزینه زیادی پرداخت کنید تا طرح و رنگ دلخواهتان شود کافی است به وبسایت راگا کالا مراجعه کنید و انواع طرح برچسب کابینت مانند:

هایگلاس، ام دی اف، آجری و طرح سنگ را با بهترین کیفیت و ارسال به تمام نقاط ایران خریداری کنید. یکی از محبوب ترین طرح برچسب کابینت ام دی اف است که بسیار پر کاربرد و محبوب است که قابل شستشو بودن و ضد خط و خش بودن از مزیت های مهم طرح برچسب کابینت ام دی اف است.

این محصول در تمام ابعاد بزرگ و متوسط تولید میشود پس اگر کابینت های بزرگی دارید نگران اندازه و ابعاد برچسب کابینت ام دی اف نباشید. قیمت این نوع طرح کمی بیشتر از سایر طرح های برچسب کابینت است.

این نوع برچسب کابینت بر روی تمام کابینت ها نصب میشود و با همه نوع دکوراسیون ست می شود.

طرح هایگلاس برچسب کابینت نیز امروزه بسیارمورد استقبال قرار دارد زیرا فضای جدید و مدرنی در آشپزخانه ایجاد می کند و تمام عیوب و نقص های کابینت را نیز به خوبی می پوشاند. قیمت این محصول نسبت به سایر برچسب کابینت بسیار مقرون به صرفه است.

طرح آجر برچسب کابینت بیشتر به عنوان دیوار پوش استفاده میشود ولی برای تغیر درب کابینت نیز از این طرح زیاد استفاده میشود که جلوه زیایی به آشپزخانه میدهد.

عکس راهکار طلایی راگا کالا با کمک برچسب کابینت

قیمت برچسب کابینت

قیمت برچسب کابینت به عوامل زیادی از جمله : متراژ برچسب کابینت خریداری شده، کیفیت برچسبکابینت ( قابل شستشو یا غیر قابل شستشو بودن )، طرح برچسب کابینت و… بستگی دارد که باتوجه به بودجه و سلیقه خود میتوانید بهترین برچسب کابینت را از فروشگاه راگاکالا خریداری کنید.

قیمت تعویض کابینت و کاغذ دیواری

عوامل زیادی در قیمت کابینت تاثیر دارد که عبارتند از: تعداد کابینت، جنس کابینت، طرح کابینت و هزینه نصب کابینت که از لحاظ اقتصادی اصلا به صرفه نیست و زمان زیادی از شما می گیرید.

کاملا صحیح است که دوام و طول عمر کابینت از برچسب کابینت بسیار بیشتر است ولی برای کسانی که به دنبال تنوع در دکوراسیون آشپزخانه هستند بسیار اقتصادی است.

برچسب کابینت و کاغذ دیواری از کجا بخرم؟

امروزه باتوجه به تنوع در انواع برچسب کابینت و خرید کاغذ دیواری پیدا کردن طرح دلخواه کار سختی نیست تنها با جستجو در سایت های فروشگاه کاغذ دیواری مانند فروشگاه راگا کالا و یا مراجعه حضوری به کابینت فروشی ها میتوانید طرح و کیفیت دلخواه خود را پیدا کنید.

منبع: https://ragakalaa.com