آموزش رویت

ساختمانچی

سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه‌و‌شهرسازی اعلام کرد: ثبت‌نام متقاضیان طرح اقدام ملی در مرحله اول در پنج استان همدان، یزد، چهارمحال‌وبختیاری، خوزستان و کرمانشاه از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۱۳ آذر آغاز و تا ساعت ۲۴، شانزدهم آذرماه پایان می‌پذیرد.

پروانه اصلانی سرپرست دفتر اقتصاد مسکن اعلام کرد که ثبت‌نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در مرحله اول در پنج استانِ همدان، یزد، چهارمحال‌وبختیاری، خوزستان و کرمانشاه از ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۱۳ آذر آغاز و تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۶ آذرماه به پایان می‌رسد.

سرپرست دفتر اقتصاد مسکن در نامه‌ای به حق‌شناس معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نوشت: با توجه به فراهم شدن شرایط لازم جهت ثبت‌نام متقاضیان طرح اقدام ملی، اقدام متقتضی برای ثبت‌نام متقاضیان طرح مذکور در پنج استانِ همدان، یزد، چهارمحال‌و‌بختیاری، خوزستان و کرمانشاه، بر اساس ظرفیت‌های اعلامی توسط ادارات کل راه و شهرسازی به تفکیک شهرهای اعلام شده از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۳ آذر ۹۸ تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱۶ آذر ۹۸ در سامانه مذکور صورت پذیرد. بر این اساس، نسبت به اعلام موضوع در سامانه به شرح زیر دستور اقدام متقضی صادر شود.

همچنین در اعلامی که از سوی دفتر اقتصاد مسکن انجام شده انجام ثبت نام به اطلاع مدیران کل راه و شهرسازی پنج استان رسیده است.

گفتنی است، متقاضیان طرح اقدام ملی می‌توانند جهت ثبت‌نام به نشانی tem.mrud.ir مراجعه کنند.

منبع خبر: اقتصاد آنلاین