آموزش رویت

ساختمانچی

آجرنماهای امروزی بسیار شیک و مستحکم تر از آجرهای قدیمی هستند. کارخانه آجر اصفهان، با بکارگیری مهندسین متخصص و استفاه از به روز ترین دستگاه های پرس آجر و کوره های آجرپزی توانسته سهم بسزایی در تامین آجر در داخل کشور و صادرات به کشورهای مختلف داشته باشد.

از حدود 10 سال پیش به علت برداشت بی رویه خاک رس جهت تولید انواع آجر و آجرنما، چند سالی است مهندسین و تکنسین های متخصص در خصوص تولید آجر، به این نتیجه رسیدند که با استفاده از خاک سنگ (شیل) و خاک نسوز، انواع آجر و آجر نما را تولید نمایند .

از این جهت تولید، انواع اجر نما با طرح ها و شکل های متفاوت و در رنگ های مختلف تولید شد. امروزه مهندسین طراح نما، با استفاده از متریال های مختلف مانند سنگ و … اقدام به ایجاد طرح های ایتالیایی، انگلیسی، مدرن و … در نمای ساختمان کرده اند.

گروه آجر مدرن واقع در اصفهان، با بهره گیری از متخصصین و مهندسان متبهر، اقدام به تولید، فروش و اجرای انواع آجر نماها در سراسر ایران و صادرات به کشورهای مختلف نموده است.

آجر چیست؟

به خشت های پخته شده از گل آجر می گویند. کسی نمی داند قدمت آجر و آجرنما به چند هزار سال پیش بر می گردد. ولی آنچه مسلم است، این است که صنعت آجرپزی و تولید آجر قدمت بسیار کهن دارد.

امروزه با استفاده از تکنولوژی روز، انواع مختلفی آجر تولید می شود. آجر تزئینی برای نمای داخل ساختمان و آجر های سفال، لفتون، تیغه و انواع اجرهای پلاکی و سنتی برای استفاده نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

آجر مدرن آتی

انواع آجر نما کدام هستند؟

  1. آجرنمای پلاکی یا خاک رس: جنس این آجرنما از خاک رس است. رنگ این آجر از زرد تا قرمز پر رنگ متفاوت است.
  2. آجر نمای شیل یا خاک سنگ: این نوع آجر نما از جنس خاک شیل که از یک نوع سنگ بنام شیل ساخته می شود. رنگ این آجر نما ها از گلبهی کم رنگ تا قرمز پر رنگ می باشد.
  3. آجرنمای نسوز: این آجرنماها با ترکیب خاک نسوز و گاها با خاک شیل ساخته می شوند و دارای طرح ها و رنگ های متفاوتی هستند. آجر نما طرح انگلیسی، طرح شاموتی، طرح کرکره ای، حصیری و … انواع مختلف این آجر نماها است. رنگ آجرنماها نسوز بسیار متفاوت است؛ از سفید تا قرمز، انواع ابر و بادی و غیره. می توان گفت طیف زنگ و انواع مختلف آجر نماهای نسوز بسیار متفاوت است. آجر نمای رستیک در دسته اجرنما های نسوز می باشد و به جهت داشتن انواع ناهمواری ها در این نوع آجر به نام رستیک شناخته می شود.
  4. آجر نما لعابی: این آجر در اصل آجر معمولی می باشد که روی آن با لعاب پوشانده شده است و این لعاب آجر را در برابر انواع مختلف خطرات محیطی محفوظ می نماید.
بخوانید!  چرا به سقف های وافل، مشبک گفته می شود؟

آجر نمای مدرن چیست و انواع طرح های آن کدامند؟

آجرنماهای مدرن و امروزی به انواع آجرنماهایی گفته می شود که در طرح ها و رنگ ها مختلف تولید می شوند. انواع این این آجرهای اغلب نسوز بوده و با ترکیب رنگ های مختلف این آجرها در اندازه های مختلف، طرح های مدرن روز روی دیوار انجام می شود.

بهترین آجرنماها را از کجا بخریم ؟

  • کیفیت آجر زمانی مشخص می شود که در سردی و گرمی هوا و با بارش باران، برف و تگرگ مشکلی برای نمای ایجاد نشود.
  • تغییر رنگ در نما بوجود نیاید، شوره نما بعد از یک حدود حداقل 5 ماه دیگر باید برطرف گردد.
  • هنگامی که تحت فشار کم قرار می گیرد خرد نشود.

از این جهت آجر مدرن آتی، سعی بر آن داشته است، بهترین آجرنماها را که از جهات مختلف تست شده و مطابق استاندارد های ایران است را تحویل نماید.

آجر مدرن آتی

صادرات انواع آجر نما به کشورهای مختلف

ایران با دارا بودن ظرفیت تولید انواع آجر نما در طرح ها و نقش های مختلف همچنین با تولید آجرهای نسوز و خاک رس و آجرهای تیغه های مانند لفتون سفال و انواع دیگر با کیفیت بالا و به دست آوردن استاندارد های مختلف جهانی صادرات این محصول گران بها را سال های زیادی است که انجام می دهند.

جهت مشاوره با همکاران ما برای صادرات به کشورهای مختلف همچنین ظرفیت تولیدی و نوع کیفیت آجرنما با ما در تماس باشید. جهت صادرات آجر به کشور های مختلف، مجموعه مدرن آتی، بهترین آجرهای خود را جهت صادرات اماده نموده است. این آجرنماها با استانداردهای جهانی مطابق می باشد. جهت مشاوره رایگان با مجموعه آجر مدرن با این شماره ها در تماس باشید.

بخوانید!  جدیدترین مدل های درب های ضد سرقت راسان درب

03142742163    –    03142746799    –   09133311859    – 09131137600

تحویل انواع آجر نما در سراسر ایران

شما می توانید انواع آجرنماهای مختلف را در هر شهری از ایران به صورت کاملاً حرفه ای و در بسته بندی های محکم تحویل بگیرید جهت مشاوره حمل و نقل ذخیره تنها کافیست با شماره تلفن های موجود در سایت آجر مدرن با کارشناسان ما به صورت رایگان مشاوره داشته باشید. شما همچنین برای پروژه های مختلف و عقد قرارداد بلند مدت می توانید همکاری خوبی را با ما داشته باشید.

قیمت انواع آجر و آجرنما در ایران

قیمت آجر نما بسته به تعدادی که شما نیاز دارید، سایز آجر و همچنین بسته بندی ها بسیار متفاوت است. همچنین به میزان درخواستی که شما نیاز دارید و متراژ ساختمان در این مورد بسیار دخیل است شمار قیمت روز آجرنما را می توانید به صورت لحظه ای از یکی از مشاوران ما در آجر مدرن جویا شوید.

ولی در کل قیمت انواع آجر نما سفال لفتون تیغه و دیگر انواع آجر نما از متری ۱۵ هزار تومان شروع شده تا هر متر حدود ۲۰۰ هزارتومان ادامه دارد. کارخانه آجر مدرن با داشتن سال ها تجربه در تولید و فروش بازاریابی و صادرات انواع آجر و اجر نما در سراسر ایران صادرات به کشورهای مختلف توان تولید و فروش بالای دارد.

  • مدیر فروش (احمدی): 09133311859
  • مدیر بازرگانی (یزدانپناه): 09131137600
  • تلفن دفتر اصفهان: 42742163-031
  • فکس دفتر اصفهان: 42746799 – 031
  • تلفن دفتر تهران: 66580299-021
  • وب سایت: https://www.ajoremodern.com/