آموزش رویت

ساختمانچی

آیا با تجهیزات آشپزخانه روبینا آشنایی دارید؟ آیا می دانید محصولات خانگی این برند چه ویژگی های منحصربفردی دارند؟ اگر با محصولات روبینا آشنایی ندارید، تا انتهای این نوشته از ساختمانچی با ما همراه باشید تا با ویژگی های لوازم آشپزخانه این برند به خوبی آشنا شوید.

لوازم خانگی باکیفیت عمر طولانی تری دارند و به مرور زمان ظاهر خود را حفظ می کنند و کارایی آن ها افت پیدا نمی کند. برای مثال اگر کیفیت سینک ظرفشویی بالا باشد، با گذشت زمان و استفاده های مکرر رنگ آن کدر نمی شود و همواره ظاهری تمیز و بهداشتی خواهد داشت.

همه ما می دانیم که هود، سینک ظرفشویی و اجاق گاز از جمله ضروریات آشپزخانه هستند و باید در انتخاب آن ها دقت نمود. اگر انتخابی آگاهانه داشته باشید، سال ها از حضور این وسایل در خانه خود لذت می برید و هیچ گاه پشیمان نخواهید شد.

اگر به فروشگاه های عرضه محصولات آشپزخانه مراجعه کنید با تنوع بالایی از مدل ها و برندها مواجه خواهید شد و گاهاً ممکن است هنگام انتخاب و خرید سردرگم شوید. اما نگران نباشید، ساختمانچی شما را با برندهای مختلف لوازم خانگی آشنا می کند تا انتخابی آگاهانه داشته و از خرید خود راضی باشید.

در نوشته های پیشین به معرفی برندهای ایرانی و خارجی تولید لوازم خانگی و تجهیزات آشپزخانه نظیر راسان، لتو، درسا، بیمکث، اخوان، استیل البرز و… پرداختیم. هم اکنون در این نوشته قصد داریم برند دیگری تحت عنوان روبینا را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

برند روبینا

شرکت تولیدی روبینا یکی از شرکت های داخلی است که در حوزه تولید تجهیزات آشپزخانه مانند هود، سینک ظرفشویی، اجاق گاز و فر توکار فعالیت دارد. این شرکت تولیدی در سال 1374 افتتاح شد و محصولات خود را با کیفیت بالا و با نشان استاندارد ملی ایران به بازار عرضه نمود.

این شرکت تولیدی در سال 1381 به عنوان تولید کننده نمونه انتخاب شد و از کشور اسپانیا دیپلم افتخار دریافت نمود. سپس در سال 1390 موفق به اخذ گواهینامه ISO 10002: 2004 و ISO 9001: 2008 از انگلستان گردید.

بخوانید!  صندلی تابی چیست و چه کاربردی در دکوراسیون داخلی دارد؟

این شرکت کالاهای خود را با خدمات پس از فروش به مشتریان سراسر کشور ارائه می دهد و جلب رضایت مشتری را هدف اصلی تولیدات خود قرار داده است.

برند روبینا در حال حاضر در بین پنج برند معتبر داخلی قرار دارد و محصولات خود را با بالاترین درجه کیفی به مشتریان عرضه می نماید.

اجاق گاز روبینا

شرکت روبینا یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید اجاق گاز است. اجاق گازهای روبینا بر اساس تکنولوژی روز دنیا تولید می شوند و به دلیل استفاده از قطعات ایتالیایی در ساخت آن ها همواره رضایت مشتریان را جلب می نمایند.

این شرکت اجاق گازهای خود را در انواع اجاق گاز مبله و اجاق گاز صفحه ای شیشه ای به مشتریان عرضه می کند. اجاق گازهای مبله فردار دارای رویه استیل با تعداد پنج شعله هستند.

رنگی که برای اجاق گازها انتخاب می شود الکترواستاتیک می باشد و کیفیتی بسیار بالا دارد، به نحوی که به مرور زمان کمرنگ نمی شود.

راندمان حرارتی اجاق گاز فردار روبینا بالاست و با خیالی راحت می توان عملیات پخت و پز را توسط آن انجام داد. اجاق گاز شیشه ای روبینا نیز از جنس شیشه نشکن تولید می شود و در برابر حرارت مقاومت بالایی دارد.

اجاق گاز روبینا

هود روبینا

هود از جمله ضروری ترین تجهیزات است که هوای آشپزخانه را همواره مطبوع نگه می دارد و بخارها و ذرات چربی غذا را از محیط جذب می کند. انواع هود روبینا در مدل های گوناگون تولید و به بازار عرضه می شوند و زیبایی بی نظیری دارند.

استیل و شیشه از جمله متریال هایی هستند که به صورت تکی یا ترکیبی در تولید این هودها مورد استفاده قرار می گیرند. هودهای روبینا از مکش فوق العاده ای برخوردار هستند و دارای سنسور اتوماتیک می باشند.

بخوانید!  تزیین میز تولد ساده و کم هزینه با شمع،گل و بادکنک

فیلتر این هودها آلومینیومی است و می توان آن ها را شست و شو داد. هود روبینا مجهز به کلید لمسی و ریموت کنترل است و می توان با استفاده از تایمر زمان خاموش شدن آن را تنظیم کرد.

هود روبینا

سینک ظرفشویی روبینا

سینک استیل روبینا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و همواره سطحی براق و درخشنده دارد. این سینک ها به راحتی با دستمال مرطوب تمیز می شوند و می توان لکه آب را از روی آن ها پاک نمود.

سینک های روبینا ضمانت نامه 10 ساله دارند و ضخامت ورق استیل آن ها ایده آل بوده و در برابر ضربه مقاوم هستند.

سینک ظرفشویی روبینا

فر توکار روبینا

فرهای توکار روبینا در دو نوع برقی و گازی تولید می شود و مجهز به برنامه های متنوع پخت و پز می باشد. این فرها صفحه لمسی با تایمر دیجیتالی دارند و آسایش و راحتی را برای مصرف کننده به ارمغان می آورند.

درب فرهای توکار روبینا از سه جداره شیشه بسیار مقاوم در برابر حرارت تولید می شود و نشکن می باشد. از دیگر قابلیت های این برند می توان به سنسور خنک کننده پیشرفته، جوجه گردان، سنسور دماسنج، فندک اتوماتیک و ریل تلسکوپی برای جا به جایی آسان سینی اشاره نمود.

فر توکار روبینا

کلام پایانی

ما در این نوشته از ساختمانچی به معرفی انواع محصولات و تجهیزات آشپزخانه برند روبینا پرداختیم. علاوه بر هود، اجاق گاز، فر و، سینک آشپزخانه، برند روبینا امروزه به تولید محصولات دیگری چون کولر آبی، یخچال و فریزر و همچنین لباسشویی می پردازد که این محصولات علاوه بر کیفیت بالا، از زیبایی منحصربفردی نیز برخوردار می باشد.

آیا شما تجربه خرید محصولات این برند را دارید؟ اگر تاکنون از این برند کالایی برای آشپزخانه خود خریداری کرده اید، تجربیات خود در زمینه استفاده از این وسایل و مزایا و معایب آن ها را با ما اهالی ساختمانچی در میان بگذارید.