آموزش رویت

ساختمانچی

شرکت محصولات آشپزخانه AEG یکی از بزرگ ترین کمپانی های دنیاست که در حوزه تولید تجهیزات و وسایل الکترونیک مشغول به فعالیت است. این کمپانی در سال 1883 با نام Allgemeine Elektricitäts-Gesellschaft در برلین آلمان راه اندازی شد و هم اکنون با نام محصولات آشپزخانه (AEG) آ.اِ.گ معروف است.

امیل راتناو موسس این کمپانی بود که با تکیه بر تکنولوژی الکترونیک به نوآوری های نوین دست یافت. در حال حاضر نام کمپانی وی به عنوان مشهورترین و باکیفیت ترین برند تولید تجهیزات برقی در سراسر دنیا شناخته می شود.

این کمپانی اولین تولید خود را با یک لامپ برقی شروع کرد و هم اکنون پیشرفت عظیم آن در حوزه تولید سایر محصولات برقی از دید هیچ کس پنهان نیست.

کمپانی آ.اِ.گ بر روی کیفیت محصولات و کارایی بالای آن ها تمرکز دارد و کالاهایی که تحت عنوان این برند تولید می شوند به راحتی قابل استفاده هستند و آسایش و راحتی را برای مصرف کننده به ارمغان می آورند.

بر روی این کالاها سری ساخت و کد شناسایی درج می شود و می توان به اصل بودن آن ها اطمینان داشت. شرکت محصولات آشپزخانه AEG در تولید لوازم خانگی همپای برند بوش است و با آن رقابت می کند. این شرکت در تولید کالاهای اصل و باکیفیت جزء پیشگامان تولید کننده لوازم خانگی است و همواره رضایت مشتریان را به خود جلب کرده است.

از جمله محصولاتی که با برند آ.اِ.گ تولید می شوند شامل یخچال و فریزر، هود آشپزخانه، ماشین لباسشویی، جارو برقی، پنکه، چای ساز، اتو برقی، سرخ کن، اجاق گاز، فر و… می باشد.

این شرکت محصولات خود را با تنوع بسیار بالا به مشتریان عرضه می کند و در بازار جهانی جایگاه ویژه ای دارد. در این نوشته از ساختمانچی به معرفی رایج ترین محصولات آشپزخانه AEG می پردازیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

محصولات آشپزخانه برند AEG

هود آ.اِ.گ

یکی از بهترین و پرکاربردترین تولیدات برند آ.اِ.گ که بر اساس استانداردهای جهانی تائیدیه دارد، هود آ.اِ.گ است. نوآوری این کمپانی آلمانی در طراحی خلاقانه هود، زبانزد تمام مردم دنیا می باشد، زیرا این محصول در انواع هود شومینه ای، آسانسوری، کشویی، جزیره ای و… تولید و به بازار جهانی عرضه می شود.

بخوانید!  ضد آب کردن کابینت های MDF

هودهایی که اخیراً توسط این کمپانی تولید می شوند در مقایسه با مدل های قدیمی تر سر و صدای کمتری تولید می کنند و بوی گاز و مواد غذایی را از فضای آشپزخانه به بیرون هدایت می نمایند. قدرت مکش هود لمسی آ.اِ.گ بسیار بالاست و هوایی مطبوع برای آشپزخانه فراهم می نماید.

این هودها مجهز به صفحه کلید لمسی، ریموت کنترل و تایمر هستند و 2 سنسور برای تشخیص بوی دود و گاز در آن ها نصب می باشد. علاوه بر آن فیلترهای این نوع هود قابل شستشو هستند و همواره می توان نظافت و پاکی را در آشپزخانه به تصویر کشید.

هودهای لمسی آ.اِ.گ اصولاً با رنگ مشکی براق طراحی می شوند و مجهز به لامپ های ال ای دی می باشند. در مقابل، هودهای شومینه ای این برند از استیل ضد زنگ تولید می شوند و مجهز به ریموت کنترل نیستند.

هود آ.اِ.گ

اجاق گاز آ.اِ.گ

اجاق گازهایی که در گذشته تولید می شدند فضای زیادی از آشپزخانه را اشتغال می نمودند‌. با طرح های جدید و خلاقانه ای که امروزه برای تولید اجاق گاز به کاربرده می شوند، به راحتی می توان در آشپزخانه های مختلف با توجه به فضا، اجاق گازی مناسب انتخاب نمود.

اجاق گاز صفحه ای توکار از جمله محصولات آشپزخانه AEG است که آسایش و ایمنی را برای مشتریان به ارمغان می آورد. این اجاق گازها تنها متشکل از یک صفحه با چند شعله هستند و می توان آن ها را در کابینت نصب نمود.

شرکت آ.اِ.گ در زمینه تولید مدرن ترین اجاق گازها فعالیت دارد و آن ها را با طرح های زیبا و کارایی بسیار عالی به بازار عرضه می دارد. اجاق گاز صفحه ای آ اِ گ از شیشه‌نشکن تولید می شوند و حرارت بالا نمی تواند آسیبی به آن وارد نماید. صفحه این مدل اجاق گاز به راحتی تمیز می شود و همواره از حضور آن در آشپزخانه لذت خواهید برد.

اجاق گاز آ.اِ.گ

فر توکار آ.اِ.گ

فرهای توکار آ اِ گ از مصرف انرژی پایینی برخوردار هستند، اما کارایی آن ها بی نظیر است. این فرهای توکار از صفحه نمایش دیجیتال برخوردار هستند و به منظور تشخیص میزان پخت غذا بر روی آن ها سنسور نصب می شود.

بخوانید!  انتخاب هود مناسب آشپزخانه

درب این فرها شیشه ای و به صورت چند لایه با مقاومت بالا در برابر حرارت تولید می شوند. فر توکار AEG مجهز به سینی پخت غذا و ریل تلسکوپی است و با کیفیت بالای پخت، طعمی متفاوت به غذا می بخشد.

فر توکار آ.اِ.گ

یخچال فریزر آ.اِ.گ

یخچال فریزرهای AEG به قفسه های مدرن و زیبا مجهز هستند. این قفسه ها قابل جا به جایی هستند و فضای بیشتری برای قراردادن مواد غذایی فراهم می نمایند.

این یخچال ها را می توان با استفاده از نمایشگری که بر روی آن ها نصب شده کنترل نمود و دما را در قسمت های مختلف آن تنظیم کرد. طراحی یخچال و فریزر AEG بسیار منحصربفرد و زیباست و مصرف انرژی این وسیله کاربردی پایین می باشد.

یخچال فریزر آ.اِ.گ

ماشین لباسشویی آ.اِ.گ

ماشین های لباسشویی از محصولات آشپزخانه AEG تمام مراحل شستشو، آب کشی و خشک‌کردن لباس ها را به صورت خودکار انجام داده و آرامش و راحتی را به مصرف‌کننده هدیه می دهند.

این لباس شویی ها ظرفیت متفاوتی دارند و با توجه به نیاز افراد انتخاب می شوند. همچنین مصرف انرژی برق این وسایل پایین است و نقش مهمی در بهینه سازی مصرف انرژی ایفا می کنند. 

ماشین لباسشویی آ.اِ.گ

کلام پایانی

آن چه در این نوشته از ساختمانچی به بیان آن پرداختیم، معرفی مهم ترین و پرفروش ترین محصولات آشپزخانه شرکت آ.اِ.گ می باشد. همانطور که گفتیم برند آلمانی AEG از جمله بهترین برندها در تولید لوازم الکتریکی و محصولات آشپزخانه در سراسر جهان می باشد و محصولاتی باکیفیت و اصل را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

آیا شما نیز تا به حال تجربه خرید از این برند معتبر را داشته‌اید؟ محصولاتی که خریداری نموده‌اید چه مزایا و معایبی را برای شما در بر داشته‌اند؟ در صورت تمایل نظرات و تجربیات خود را در این زمینه با اهالی ساختمانچی به اشتراک بگذارید.