آموزش رویت

ساختمانچی

معاون وزیر راه و شهرسازی، گفت: مهلت ثبت اعتراض در سامانه طرح اقدام ملی مسکن از ابتدای اسفندماه شروع و تا ۱۰ ام این ماه نیز ادامه خواهد داشت.

محمود محمود زاده روز دوشنبه در جمع خبرنگاران مرکز لرستان و در حاشیه کلنگ‌ زنی پروژه ۶.۶ هکتاری اقدام ملی مسکن با اشاره به این که پیرو اطلاع رسانی‌ های قبلی طرح اقدام ملی، در قالب ۴۰۰ هزار واحد برای دهک‌ های ۴ تا هفت شروع شد، بیان نمود: علاوه بر این برای دهک‌ های اول تا سوم برنامه‌ هایی است که به زودی اعلام می‌ شود و گروه‌ های شغلی مثل معلمان، نیرو های مسلح و کارگران و بازنشستگان هستند که تفاهم نامه‌ هایی با وزارتخانه‌ های مطبوعه داریم تا شرایط لازم را برای خانه دار شدن آن ها فراهم کنیم.

وی با بیان این که از دهک‌ های ۴ تا ۷ در مرحله اول ۲۴۰ هزار نفر ثبت نام کرده‌ اند، اظهار نمود: در سطح این ۲۴۰ هزار نفر پالایش صورت گرفته و ۵۸ درصد واجد شرایط شناخته و به ادارات کل، معرفی شدند، این افراد به صورت حضوری مراجعه نموده و در صورت تأیید نهایی به بانک معرفی می‌شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی، ادامه داد: در صورتی که کسی در این مرحله اعتراض داشته باشد از اول اسفندماه تا دهم اسفند می‌ تواند به سامانه مراجعه کرده و اعلام اعتراض کند تا بررسی کامل انجام شده و حقی از کسی ضایع نشود.