آموزش رویت

ساختمانچی

صندلی بار برای اپن آشپزخانه یک بخش کارآمد از طراحی دکوراسیون هدفمند می باشند. انتخاب درست صندلی اپن با توجه به سبک دکوراسیون و بودجه موجود اهمیت زیادی در جلوه و نمای هر آشپزخانه دارد.

صندلی اپن یکی از المان هایی است که در کنار کانتر اپن یا جزیره آشپزخانه زیبایی خود را به نمایش می گذارد. همانطور که می دانید دکوراسیون آشپزخانه اپن مانند هال یا اتاق پذیرایی قابل رویت است، بنابراین چیدمان صندلی ها تاثیر بسزایی در دکوراسیون کلی خانه خواهد گذاشت.

کمبود فضا در خانه ها و آپارتمان های کوچک، کانتر اپن آشپزخانه را به مکانی کاربردی برای صرف غذا تبدیل کرده است، هر چند این المان همانند یک میز نهارخوری نیست، اما می تواند نیاز اهل خانه را تا حدودی برطرف سازد.

امروزه با توجه به طراحی آشپزخانه، اپن های مختلفی تولید می شوند که برای هر کدام می توان از صندلی های شیک و زیبا استفاده نمود. اپن آشپزخانه تنها با قرار دادن چند صندلی بار به یک میز نهارخوری تبدیل می گردد.

صندلی اپن آشپزخانه در انواع صندلی بار چوبی، صندلی اپن فلزی، صندلی اپن چهارپایه، صندلی اپن پایه بلند، صندلی اپن پایه کوتاه و… در فروشگاه های عرضه مبل و صندلی در سراسر کشور موجود می باشند و مشتریان طبق سلیقه خود می توانند نسبت به خرید آن ها اقدام نمایند.

هر کدام از این صندلی ها کیفیت و دوام متفاوتی دارند که حین خرید حتماً باید به آن ها توجه شود. انواع جدیدترین صندلی های چوبی و فلزی گردان و ثابت با رنگ های متفاوت در تصاویریست که ساختمانچی در این مطلب برای شما نمایش می دهد. با ما همراه باشید.

صندلی بار

انواع صندلی بار برای اپن آشپزخانه

صندلی بار برای اپن معمولاً یک صندلی بلند است که مکانی مناسب برای نشستن پشت میز کانتر فراهم می نماید. این مدل صندلی در انواع مختلف به بازار عرضه می شود و ممکن است بسیار ساده و یا پیچیده طراحی شده باشد. از جمله بهترین صندلی های اپن آشپزخانه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

صندلی بار ساده

این صندلی ها که پرطرفدارترین صندلی اپن در بازار هستند بسیار ساده و به سبک مینیمالیسم طراحی می شوند. آن ها در دو مدل پایه کوتاه و پایه بلند در بازار موجود می باشند.

صندلی بار ساده

صندلی بار چرخان

صندلی اپن چرخان بهترین گزینه برای اپن است، زیرا با استفاده از آن دیگر نیازی نیست هر بار صندلی را از کانتر بیرون بکشید. این صندلی ها نه تنها راحتی را برای شما به ارمغان می آورند بلکه زیبایی آن ها فوق العاده است، زیرا سبک مدرن را به خوبی در آشپزخانه به نمایش می گذارند.

صندلی های اپن را مدام باید پس از استفاده در زیر کانتر قرار داد که این امر ممکن است به مرور زمان به کفپوش آشپزخانه آسیب وارد کند، اما صندلی چرخان این مشکل را رفع می نماید.

صندلی چرخدار

صندلی بار جکدار

طراحان داخلی با توجه به طرح مورد نظر خود، ارتفاع های متفاوتی برای اپن آشپزخانه در نظر می گیرند، از این رو هنگام خرید صندلی اپن باید به این نکته توجه داشت.

صندلی جک دار از جمله صندلی هایی است که می توان آن را با ارتفاع اپن تنظیم نمود. این صندلی ها آسایش و راحتی را برای افراد فراهم می کنند و برای ارتفاع های مختلف قابل استفاده هستند.

صندلی چرخان

صندلی بار فلزی

اگر علاقمند به داشتن المان های استیل و فلزی در آشپزخانه خود هستید می توانید صندلی های فلزی برای اپن انتخاب کنید. صندلی اپن استیل جک دار و ساده در کنار کانتر سنگی یا فلزی زیبایی حیرت آوری به فضا می بخشند.

این صندلی ها به صورت صندلی فلزی چهارپایه، صندلی فلزی پشتی بلند و یا پشتی کوتاه در فروشگاه های عرضه مبلمان و سرویس نهارخوری موجود هستند.

شهروندان تهرانی می توانند به مراکز فروش صندلی اپن در تهران مراجعه کنند و صندلی موردنیاز خود را تهیه نمایند. بهترین صندلی اپن، صندلی فلزی است؛ زیرا به راحتی می توان آن را تمیز نمود.

صندلی بار فلزی

صندلی بار چوبی

صندلی چوبی از گذشته تا امروز جزء محبوب ترین صندلی آشپزخانه اپن می باشد، خصوصاً اگر کفپوش آشپزخانه از جنس پارکت چوبی انتخاب گردد. این مدل صندلی اپن در طرح ها و مدل های گوناگون تولید و به بازار عرضه می شود.

بخوانید!  انواع تخت ننو[بانوج،هموک،کمپینگ،ایستاده و...]

با توجه به ارتفاع سطح اپن و رنگ کانتر آن می توانید نسبت به انتخاب صندلی آشپزخانه اقدام نمائید. برخی افراد صندلی چوبی ساده و برخی دیگر صندلی منبت کاری را می پسندند. در هر صورت انتخاب با شماست که کدام مدل را انتخاب کنید.

صندلی اپن چوبی مدرن این روزها به نسبت صندلی های ساده پرطرفدارتر هستند، زیرا دکوراسیون بیشتر خانه ها پیرو سبک مدرن می باشد.

صندلی بار چوبی

نکات مهم در خرید صندلی اپن

هنگام خرید صندلی اپن قبل از هر چیز باید به راحتی آن توجه کنید، سپس مواردی نظیر ارتفاع و عرض اپن، نوع دسته و پشتی صندلی، جنس بدنه صندلی، کیفیت جنس و رنگ آن باید مد نظر قرار گیرند.

صندلی اپن باید از کیفیت و کارایی لازم برخوردار بوده و نه تنها راحتی و آسایش را برای افراد فراهم نماید بلکه با دکوراسیون آشپزخانه نیز هماهنگ شود. انتخاب و خرید بهترین صندلی اپن یک عمر راحتی و اطمینان خاطر را برای شما به ارمغان می آورد.

انتخاب صندلی مناسب به عوامل مختلفی بستگی دارد که در نظرگرفتن تمامی آن ها نتیجه خوبی در پی خواهد داشت. در این جا به بیان نکاتی که در هنگام خرید صندلی باید در نظرگرفته شود می پردازیم.

صندلی اپن

نوع کاربرد اولیه

برخلاف سال های قبل که از آشپزخانه تنها برای آشپزی استفاده می شد، امروزه آشپزخانه مکانی چند منظوره در اکثر خانه ها می باشد. برای مثال آشپزخانه های اپن به گونه ای طراحی می شوند که از این فضا برای دورهمی و حتی پذیرایی از دوستان استفاده شود. بنابراین باید صندلی مناسب و زیبایی که با کانتر آشپزخانه نیز تناسب داشته باشد انتخاب کرد.

استفاده از چهارپایه ها علاوه بر ایجاد فضای دنج و خودمانی، ظاهری مناسب برای پذیرایی از مهمان ها در این قسمت ایجاد می کند. هم چنین از آن ها می توان به هنگام آشپزی نیز استفاده کرد. اگر آشپزخانه شما اپن است به فکر خرید صندلی مناسب آشپزخانه های اپن باشید.

صندلی بار بزرگ

اندازه فضای آشپزخانه

خرید صندلی بدون در نظرگرفتن اندازه آشپزخانه اشتباهی بزرگ تلقی می شود. برای این کار تنها به محاسبه مقیاس چشمی اکتفا نکنید. قرارگرفتن صندلی ها باید طوری باشد که فضای زیادی را اشغال نکند تا برای تردد دچار مشکل نشوید. به همین خاطر قبل از خرید صندلی به این فکر کنید که در جهت چه استفاده ای قصد خرید دارید.

برای مثال آیا قصد دارید از آن ها برای قرارگرفتن در اطراف اپن استفاده کنید؟ یا در نظر دارید با قرار دادن آن ها در آشپزخانه در اطراف یک میز، از آن به عنوان میز صبحانه خوری استفاده کنید. قبل از هرگونه اقدامی برای خرید صندلی این نکته را به خوبی مورد بررسی قرار دهید تا در انتخاب صندلی مناسب دچار اشتباه نشوید.

صندلی بار کانتر

انتخاب رنگ

اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید رنگ صندلی می باشد. اهمیت این کار زمانی مشخص می شود که در آشپزخانه خود از الگوی رنگی خاصی استفاده کرده باشید. برای مثال استفاده از صندلی های بنفش در آشپزخانه ای که در آن از رنگ قهوه ای استفاده می شود، خوشایند نیست.

به یاد داشته باشید که در هنگام خرید صندلی رنگی متفاوت با صندلی هایی که قبلا از آن ها استفاده کرده‌اید انتخاب کنید. در این صورت ظاهر آشپزخانه شما تغییر چشمگیری خواهد کرد. بهتر است از انتخاب رنگی که با تِم آشپزخانه تفاوت زیادی دارد پرهیز کنید.

صندلی بار سفید

انتخاب جنس مناسب

انتخاب جنس مناسب صندلی آشپزخانه به اندازه مبلمان اتاق نشیمن چالش برانگیز نیست، اما با این حال برای خرید آن ها نیز باید به دنبال جنس با کیفیت باشیم. جنس صندلی تا حدودی به سبک مورد استفاده در طراحی آشپزخانه نیز بستگی دارد.

بخوانید!  فاکتورهای مهم در انتخاب هوشمندانه کابینت

برای مثال صندلی های فلزی با سبک مدرن و صندلی های چوبی با سبک سنتی و روستیک تطابق دارند. در هنگام خرید برای اطمینان از خرید مناسب تمام اِلمان های مورد استفاده در طراحی آشپزخانه را در نظر بگیرید و سپس به انتخاب صندلی بپردازید.

صندلی بار سنتی

ارتفاع صندلی اپن

هنگام خرید صندلی اپن حتماً باید به ارتفاع اپن توجه کرد. صندلی های جک دار را می توان بر اساس ارتفاع اپن تنظیم نمود، اما سایر صندلی ها را باید نسبت به ارتفاع اپن خریداری کرد. اختلاف ارتفاع 20 الی 30 سانتی صندلی با میز کاملاً ایده آل است، زیرا به راحتی می توان از میز استفاده نمود.

اصولاً ارتفاع اپن آشپزخانه یا جزیره ها 90 سانتی متر الی یک متر است، از این رو صندلی اپن باید ارتفاعی حدود 60 الی 70 سانتی متر داشته باشد.

علاوه بر ارتفاع باید به عرض صندلی نیز توجه شود، زیرا اپن هر آشپزخانه با توجه به فضای آن طراحی می شود، بنابراین عرض صندلی ها باید به گونه ای باشد که با فضای اطراف اپن سازگاری لازم را داشته باشند.

صندلی بار شیشه ای

خرید هوشمندانه

برای خرید صندلی آشپزخانه به خرید انواع ارزان قیمت آن فکر نکنید، زیرا آشپزخانه محلی است که وجود بخار فراوان در آن باعث ایجاد آسیب در صندلی می شود. به همین خاطر کیفیت محصول در درجه اول از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از جمله مواردی است که توجه به آن بسیار اهمیت دارد.

خرید صندلی ار

بودجه مورد نظر برای خرید صندلی اپن

در بعضی مواقع شما صندلی مناسب آشپزخانه را انتخاب کرده‌اید، اما بودجه شما امکان خرید آن را فراهم نمی کند. به یاد داشته باشید که خرید صندلی مناسب آشپزخانه نوعی پس انداز تلقی می شود.

این بدان معناست که حتی اگر در هنگام خرید هزینه زیادی برای یک جنس با کیفیت پرداخت کنید، سال های سال می توانید از آن استفاده کرده و نیاز به تعویض ندارد. قبل از خرید، قیمت فروشگاه های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و سپس برای خرید اقدام نمایید.

صندلی بار طوسی

انتخاب وسایل مناسب برای آشپزخانه

قبل از خرید هرگونه وسیله ای فضای آشپزخانه را به خوبی در نظر بگیرید، زیرا جایی برای اشتباه نیست. اگر در هنگام خرید، المانی را پسندیدید، اما مناسب فضای آشپزخانه نبود از خرید آن خودداری کنید.

با توجه به فضای موجود، به دنبال خرید وسایل زیبا و جذاب باشید. برای مثال یک میز صبحانه خوری مناسب از جمله وسایل کاربردی است که می توان در آشپزخانه مورد استفاده قرار داد.

صندلی بار آشپزخانه

انتخاب لوازم تزئینی

استفاده از لوازم تزئینی در کنار دیگر اِلمان های مورد استفاده از جمله صندلی ها، روشی مناسب برای طراحی فضای آشپزخانه می باشد. با انتخاب لوازم تزئینی مناسب از خالی‌بودن فضای آشپزخانه جلوگیری کنید.

صندلی بار چوبی تیره

نکات پایانی

اگر به دنبال یک صندلی اپن بی نقص و بی نظیر برای آشپزخانه هستید، بهترین راه راهنمایی از یک طراح داخلی حرفه ای می باشد. در این صورت اطمینان حاصل خواهید کرد که نتیجه کار بی نقص و کامل خواهد شد و شما از آن راضی خواهید بود.

نکته مهم دیگر قیمت صندلی آشپزخانه می باشد که در بالا تا حدودی به آن اشاره شد. اگر برند خاصی برای خرید صندلی آشپزخانه در نظر دارید، قبل از خرید در مورد خدمات پس از فروش آن ها سؤال کنید.

در انتها تعدادی از زیباترین صندلی های بار برای اپن آشپزخانه را برای شما عزیزان مهیا نمودیم که امیدواریم از تماشای آن ها لذت ببرید.

صندلی بار تیره رنگ
صندلی بار ساده و سفید
صندلی بار زیبا
صندلی بار بیرونی
صندلی بار روستیک
صندلی جکدار
صندلی بار مینیمال
صندلی های بار
صندلی بار حصیری
مدل صندلی بار
انواع صندلی بار
مدل صندلی سفید
صندلی چوبی بار
صندلی ساده بار
صندلی ساده بار
صندلی بار شیک
صندلی بار جزیره
صندلی بار چرمی
صندلی بار رنگی
صندلی بار ساده چوبی
صندلی بار فانتزی
صندلی بار فلزی
طرح صندلی بار
عکس صندلی بار
صندلی بار فانتزی و زیبا