آموزش رویت

ساختمانچی

عکس کنفرانس سازه و فولاد تهران 97

انجمن سازه های فولادی ایران در آذر ماه امسال کنفرانس ملی و بین المللی سازه و فولاد را با حمایت سیویلیکا در تهران برگزار خواهد کرد. برگزاری این همایش ها به صورت رسمی بوده و مقالاتی که در این کنفرانس ها ارائه می شوند در پایگاه سیویلیکا و کنسرسیوم محتوای ملی نمایش داده خواهند شد. شرکت کنندگان می توانند مقالات خود را در همایش ارائه داده و گواهی شرکت در کنفرانس دریافت کنند.

هدف انجمن سازه های فولادی ایران از برگزاری نهمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی سازه و فولاد ارتقاء علم و دانش، بهبود امور پژوهشی و آموزشی در حوزه سازه های فولادی و پرورش نیروهای متخصص می باشد. این همایش شامل بخش های مختلف نظیر سخنرانی توسط اساتید برجسته، ارائه مقالات، گزینش طرح ها و انتخاب بهترین طرح سازه های فولادی در کشور، مسابقات دانشجویی در زمینه ساخت پل فولادی و انتخاب بهترین پایان نامه سال کشور در حوزه سازه های فولادی می باشد.  کنفرانس ملی و بین المللی سازه و فولاد در هتل المپیک تهران و با حضور نخبگان داخلی و خارجی و اساتید مجرب در شاخه صنعت فولاد و سازه های فولادی برگزار می شود.

نهمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی سازه و فولاد تهران 97

از تاریخ 20 تا 21 آذر ماه

از کلیه علاقمندان، دانشجویان، اساتید،مهندسین، و محققین دعوت می شود در این گردهمایی باشکوه شرکت نموده و طرح های خود را با موضوعات مرتبط با کنفرانس ارائه دهند. محور موضوعات کنفرانس سازه و فولاد شامل تحقیقات آزمایشگاهی، مقاوم سازی لرزه ای، کاربرد فولادهای مدرن در سازه ها، سازه های مقاوم در برابر خوردگی و حرارت، انواع اتصالات، پایداری سازه های فولادی، مطالعات در مورد سازه های فولادی، مدرن ترین روش های ساخت سازه های فولادی، طراحی سازه فولادی، مدرن ترین سازه ها، فولادهای مقاوم، سازه های مرکب و سازه های بلند می باشد.