آموزش رویت

ساختمانچی

کانتر مرمر نمونه ای از کانترهای لوکس به شمار می آید که با هر سبکی از طراحی داخلی تطبیق پذیر می باشد. استفاده از کانترهای سنگ مرمر، باعث ایجاد نمای بسیار زیبایی در آشپزخانه می شود.

زمانی که تصمیم می گیرید کانتر مناسبی برای آشپزخانه انتخاب نمایید، اولین گزینه ای که باید به آن فکر کنید انتخاب انواع با کیفیت آن ها می باشد. کیفیت کانتر باید به گونه ای باشد که سال ها بتوان از آن در آشپزخانه استفاده کرد.

سنگ مرمر می تواند بهترین انتخاب برای این المان باشد. در ادامه به بیان ایده هایی در زمینه استفاده از این کانترها در دکوراسیون آشپزخانه می پردازیم. با ساختمانچی همراه باشید.

ایده های استفاده از کانتر مرمری

کانتر مرمر و دیوار بین کابینتی آجری

استفاده از کانترهای سنگ مرمر در کنار دیوار بین کابینتی آجری به رنگ سفید نمای بسیار زیبایی ایجاد می کند. اگر در آشپزخانه پنجره بزرگی وجود داشته باشد و نور خوبی به داخل بتابد، بدون شک تلفیق نور و سنگ مرمر نمای بسیار زیبایی ایجاد خواهد کرد.

کانتر مرمر

کانتر مرمر و المان های چوبی

از دیگر ایده هایی که می توانید با استفاده از کانتر سنگ مرمر در آشپزخانه پیاده سازی کنید، استفاده از این کانترها در کنار المان های چوبی شکل مانند کابینت های چوبی می باشد.

استفاده از این روش در طراحی مدرن و کلاسیک کاربرد دارد. در کنار استفاده از کانترهای سنگ مرمر، اگر از یک جزیره‌‌مرمری نیز استفاده نمایید، نقطه کانونی در آشپزخانه ایجاد خواهد شد.

جزیره و کانتر مرمری

کانتر و سینک مرمر

استفاده از سینک های سنگی که عموما از جنس مرمر می باشند نیز تلفیق زیبایی در کنار کانترهای مرمرین ایجاد می کند. در کنار استفاده از این کانتر و سینک ظرفشویی، می توانید از کابینت های چوبی تیره رنگ استفاده نمایید. انجام این کار نمای بسیار زیبایی در آشپزخانه ایجاد خواهد کرد.

سینک مرمری در کنار کانتر

کانتر مرمر و رنگ های خنثی

اگر در نظر دارید نسبت به طراحی یک آشپزخانه لوکس اقدام نمایید، پیشنهاد ما به شما استفاده از کانترهای مرمر در کنار رنگ های خنثی می باشد.

بخوانید!  ایده های طراحی حمام مستر

برای مثال می توانید از رنگ خاکستری روشن در کنار این کانترها استفاده نمایید. استفاده از یک لوستر کریستال در کنار این طراحی بدون شک نمایی چشم نواز و لوکس ایجاد می کند.

کانترهای مرمر در کنار رنگ های خنثی

کانتر مرمر در کنار سبک های مختلف

اگر از تلفیق سبک های مختلف در طراحی آشپزخانه استفاده کرده اید، می توانید از یک  کانتر مرمر استفاده کنید و نمای زیبایی در آشپزخانه ایجاد نمایید. این کار باعث می شود کانتر یه یک نقطه کانونی در آشپزخانه تبدیل شود.

تلفیق سبک های مختلف

کانتر مرمر سیاه

کانترهای سنگ مرمر سیاه رنگ، یکی از چشم نواز ترین انواع این المان به شمار می آیند که استفاده از آن ها در طراحی آشپزخانه های مدرن جایگاه ویژه ای دارد.

در کنار استفاده از کانترهای سنگ مرمر سیاه رنگ، می توانید از انواع المان های استیل و نقره ای رنگ استفاده نمایید. انجام این کار باعث ایجاد نمای متفاوتی در آشپزخانه می شود.

اگر از این کانترها در طراحی آشپزخانه استفاده کردید، این امکان وجود دارد که از کاشی های شیشه ای سیاه رنگ نیز برای دیوار بین کابینتی و دیوار پشت گاز استفاده نمایید.

کانترهای سنگ مرمر سیاه رنگ

کانتر مرمر در طراحی آشپزخانه سفید

اگر تمایل دارید تنها از رنگ سفید در آشپزخانه استفاده نمایید، استفاده از کانترهای مرمر را فراموش نکنید. دقت کنید که از چند نمونه المان تزئینی رنگی نیز استفاده نمایید. این کار باعث در هم شکستن یکنواختی موجود در آشپزخانه می شود.

کانتر سفید

کانتر مرمر و سبک روستیک

از کانترهای مرمر می توان در طراحی آشپزخانه ها به سبک روستیک نیز استفاده کرد. آن چه که در تصویر مشاهده می نمایید نمونه ای از طراحی روستیک با استفاده از کانتر مرمر و کابینت های چوبی می باشد.

سبک روستیک

کانتر و دیوار پشت گاز مرمری

از دیگر ایده هایی که می توانید در طراحی آشپزخانه از آن استفاده نمایید، استفاده از سنگ مرمر برای دیوار پشت گاز و دیوار بین کابینتی و استفاده از کانتر مرمر می باشد.

بخوانید!  طراحی دکوراسیون مطب پزشکی

باید توجه کنید که سنگ مرمر مورد استفاده در این دو نقطه باید به یکدیگر شباهت داشته باشند. انجام این روش تاثیر زیادی در زیبایی آشپزخانه می گذارد. استفاده از این ایده در طراحی آشپزخانه های مدرن کاربرد دارد.

سنگ مرمر برای دیوار پشت گاز و دیوار بین کابینتی

نکات پایانی

سنگ مرمر از جمله سنگ هایی است که استفاده از آن در آشپزخانه باعث ایجاد نمای بسیار زیبایی در دکوراسیون داخلی می شود. استفاده از سنگ مرمر در انواع سبک های طراحی آشپزخانه کاربرد دارد.

نکته ای که در هنگام خرید کانترهای سنگ مرمر باید به آن توجه داشته باشید قیمت بالای آن ها می باشد. همچنین در نظر داشته باشید که این کانترها نیاز به نگهداری زیادی نیز دارند.

استفاده از کانترهای گرانیتی که ظاهری شبیه به سنگ مرمر دارند جایگزین مناسبی برای این المان گران قیمت می باشند. کانترهای گرانیتی از قیمت مناسب تری برخوردار هستند و هم چنین نگهداری از آن ها نیز راحت تر می باشد.

کانترهای سنگ مرمر در رنگ های تیره و روشن و ضخامت های متنوعی وجود دارند و شما می توانید با توجه به سبک طراحی و رنگ المان های موجود در آشپزخانه انواع مناسبی از آن را تهیه نمایید.