آموزش رویت

ساختمانچی

لوازم خانگی لتو یکی از برندهای تولید کننده تجهیزات آشپزخانه است که امروزه سهم بسزایی از بازار جهانی را به خود اختصاص می دهد. افرادی که از محصولات این برند استفاده کرده‌اند، رضایت کامل دارند که این حس خشنودی، حاکی از کیفیت بالای محصولات آن است.

در دنیای مدرن امروز، تجهیزات آشپزخانه نقش مهمی در زندگی افراد ایفا می کنند. در واقع زندگی بدون این وسایل ضروری امکان پذیر نخواهد بود.

همانطور که شاهد هستید برندهای متفاوتی در حوزه تولید لوازم و تجهیزات آشپزخانه مشغول به فعالیت هستند. در بازار پر رقابت امروز، هر برند سعی می کند از برند دیگر سبقت بگیرد و کیفیت خود را بالا ببرد تا رضایت مشتریان را کسب کند و آسایش و راحتی را به آن ها هدیه نماید.

کیفیت و زیبایی دو فاکتور بسیار مهم در انتخاب این لوازم می باشند و همواره مورد توجه قرار می گیرند. به همین دلیل محصول باکیفیت تر عمر طولانی تر و کارایی بیشتری دارد و با استقبال بیشتری رو به رو خواهند شد.

در نوشته های پیشین ساختمانچی به معرفی برندهای عرضه لوازم خانگی مانند راسان، درسا، اخوان، استیل البرز و… پرداختیم. هم اکنون در این نوشته قصد داریم شما را با یکی دیگر از برندهای معروف تحت عنوان لتو آشنا کنیم.

برند لوازم خانگی لتو

کارخانه لوازم خانگی لتو در سال 1993 در حوزه ساخت تجهیزات آشپزخانه مانند انواع سینک ظرفشویی، اجاق گاز، هود، فرهای توکار و روکار، مایکروویو، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، قهوه ساز، ترازو و… فعالیت خود را در ایتالیا شروع نمود.

محصولات کارخانه لتو بر اساس آخرین تکنولوژی روز دنیا در کارخانه تولید می شوند و با برترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می گیرند. در واقع این برند یکی از معروف ترین برندهای لوازم خانگی است و سال ها با خیالی آسوده می توان از محصولات آن استفاده نمود.

نوآوری و خلاقیت در طراحی، دوام و مقاومت بسیار بالا، کیفیت فوق العاده، ایمنی لازم، آپشن های تکمیلی و گارانتی از جمله ویژگی های بارز محصولات لتو می باشند.

شرکت لتو محصولات خود را با اطمینان خاطر به مشتریان ارائه می دهد و جلب رضایت آن ها مهم ترین هدف این شرکت ترکیه ای می باشد. از جمله مهم ترین محصولات این شرکت که این روزها جایگاه ویژه ای در بازار رقابت به خود اختصاص می دهند به شرح زیر می باشند:

بخوانید!  نکات خرید سرویس خواب نوزاد

محصولات و لوازم خانگی لتو

هود لتو

هود وسیله ای برای مکش بوی نامطبوع و ذرات بخار و چربی حاصل از پخت و پز می باشد. این وسیله نقش اساسی در تهویه هوای آشپزخانه ایفا می کند و هوا را مطبوع می نماید.

هودهای لتو در مدل های گوناگون نظیر هود شومینه ای، هود مخفی، هود زیر کابینتی، هود شیشه ای، هود استیل و… تولید می شوند و هر کدام قابلیت ها و مزایای خاص خود را دارند.

از ویژگی های کلی هود لتو می توان به دارا بودن ریموت کنترل، عدم تولید سر و صدا، صفحه کلید لمسی و سنسور دود و دما اشاره نمود. علاوه بر آن موتور این هودها بسیار قوی می باشد و قدرت مکش آن ها فوق العاده است. 

هود لتو

سینک ظرفشویی لتو

همانطور که می دانید سینک ظرفشویی یکی از نیازهای ضروری در هر آشپزخانه است. از این رو آن را باید براساس بهترین کیفیت انتخاب نمود.

سینک های ظرفشویی تولیدشده توسط شرکت لوازم خانگی لتو در انواع سینک ظرفشویی توکار، سینک ظرفشویی روکار، سینک ظرفشویی هم سطح و سینک ظرفشویی زیر صفحه ای به بازار عرضه می شوند.

تنوع ظاهر این محصول بسیار بالاست و به صورت تک لگن و یا دو لگن با متریال هایی نظیر استیل ضدزنگ و یا گرانیت تولید می شوند. 

اجاق گاز صفحه ای لتو

اجاق گاز صفحه ای لتو از جنس شیشه و یا استیل تولید و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. گاز صفحه ای استیل لتو به راحتی تمیز می شود و دچار خط و خش نخواهد شد.

شیشه ای که برای اجاق گاز شیشه ای انتخاب می شود نیز در برابر حرارت مقاومت بسیار بالایی دارد و از نوع نشکن می باشد. این اجاق ها از نظر زیبایی فوق العاده هستند و به راحتی تمیز می شوند. 

گاز صفحه ای لتو

مایکروویو توکار لتو

از ویژگی های بارز مایکروویوهای لتو می توان به دارا بودن قفل کودک، جوجه گردان، صفحه کلید لمسی، پخت سریع و اتوماتیک، گریل کامل، پخت یکنواخت، مصرف انرژی پایین و سیستم یخ زدا اشاره نمود.

بخوانید!  فاکتورهای مهم در انتخاب سینک مناسب آشپزخانه

این وسیله علاوه بر آن که زیبایی بی نظیری به دکوراسیون آشپزخانه می بخشد، پخت غذا را به سهولت و به طور یکنواخت با بالاترین کیفیت انجام می دهد. 

فر توکار لتو

فر توکار لتو دارای 11 برنامه برای پخت است و آسایش و راحتی را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد. این فرها مجهز به جوجه گردان، تایمر، سیستم یخ زدا، گریل برقی و قفل کودک می باشند.

مصرف انرژی این فرها بسیار پایین است. ظاهر این فرها از ترکیب شیشه مشکی و استیل ضد زنگ شکل می گیرد و زیبایی را برای آشپزخانه به ارمغان می آورد.

انرژی مورد نیاز فر توکار لتو توسط برق و یا گاز تامین می شود. در واقع این فرها به صورت برقی، گازی و برقی گازی در بازار موجود هستند.

فر توکار لتو

ماشین ظرفشویی لتو

ماشین ظرفشویی های برند لتو دارای رتبه انرژی A+ می باشند و قابلیت تنظیم برنامه به صورت الکترونیکی را دارند. این ماشین های ظرفشویی بسیار کم صدا هستند و موجب آزار افراد نمی شوند. ماشین ظرفشویی های لتو دارای 7 برنامه اتوماتیک برای شستشو می باشند.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قابلیت شستشو با نصف ظرفیت، برنامه شستشوی کوتاه مدت، برنامه آبکشی ظروف، قابلیت شستشو در حالت نرمال یا پرقدرت، صفحه نمایشگر ال ای دی، تایمر تاخیر در شستشو 1 تا 24 ساعت و طبقه مخصوص قاشق و چنگال اشاره نمود.

کلام پایانی

امیدواریم با مطالعه این نوشته از ساختمانچی با انواع لوازم خانگی برند ترکیه ای لتو و ویژگی های منحصربفرد آن آشنا شده باشید.

در صورت تمایل نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را جهت بهبود کیفیت مطالب با ما در میان بگذارید و ما را در ارائه مطالبی مفیدتر راهنمایی فرمایید.