آموزش رویت

ساختمانچی

دریافت سفارش به صورت پروژه‌ای در صنف معماران و طراحان دکوراسیون از جایگاه خاصی برخودار است و سایت هداچ به عنوان یک پلتفرم تخصصی در این زمینه وارد شده و با امکان ثبت پروفایل معماران و طراحان گامی بزرگ در این صنف برداشته است.

این روزها بسیاری از متخصصین به خصوص در زمینه طراحی، معماری، برنامه‌نویسی و… به سمت دریافت سفارش کار به صورت پروژه‌ای و یا همان freelance رفته اند و همین مساله باعث شده است تا پلتفرم‌ های مختلفی برای ارتباط کارفرما و سفارش گیرنده ایجاد شود.

هداچ که زیر نظر شرکت دانش بنیان سپارش فعالیت می‌ کند، یکی از این پلتفرم‌ ها است که این امکان را به صورت تخصصی برای معماران، طراحان دکوراسیون و داخلی ایجاد کرده است تا بتوانند به صورت freelance با کارفرمایان متقاضی در تماس باشند و سفارش آن ها را دریافت کنند.

فعالان عرصه معماری و دکوراسیون می‌ توانند به صورت رایگان پروفایل خود را در هداچ ایجاد کنند و با بارگذاری نمونه کارها و رزومه اجرایی خود در پی جلب توجه کارفرمایان به سوی خود باشند. هداچ بر اساس حوزه فعالیت طراحان و نیاز کارفرمایان، آن ها را به هم معرفی می‌کند و بعد از این که طراح پروژه، کارفرما را پذیرفت به صورت مستقیم می‌تواند با کارفرمای موردنظر وارد مذاکره و انجام کار شود.

در حال حاضر پلتفرم‌ های بسیاری در این عرصه در کشور فعالیت کرده‌ اند، اما هداچ تمرکز خود را تنها بر روی زمینه تخصصی معماری و دکوراسیون قرار داده است تا بتواند از این طریق به مرجعی کامل از فعالان این حوزه تبدیل شود.

بخوانید!  تفاوت سیمان‌نسوز با ملات‌نسوز

از دیگر قابلیت‌ های هداچ، امکان گفتگو خصوصی از طریق فضای پلتفرم، ارائه و مشاهده نظرات کارفرما و معماران و قابلیت انتخاب ویژه و یا استخدام شدن توسط کارفرما برای پروژه های بعدی به صورت دورکار است که می‌تواند در رابطه کارفرما و معماران بسیار مثمر ثمر باشد.

علاقمندان به کار به صورت freelance در زمینه معماری، طراحی دکوراسیون می‌توانند با مراجعه به سایت هداچ پروفایل خود را ایجاد کنند و به راحتی با دریافت سفارش از سوی کارفرما به ایجاد درآمدی پایدار و مناسب با نیاز خود بپردازند.