آموزش رویت

ساختمانچی

عکس ششمین نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون مدرن اصفهان، مرداد 97

در دنیای مدرن امروز دکوراسیون داخلی روز به روز به موضوعی جذاب و حائز اهمیت در بین معماران، ساختمان سازان، صاحب خانه ها و طراحان دکوراسیون داخلی تبدیل میشود. هر ساله نمایشگاه های متعددی در سراسر کشور به منظور ارائه ایده ها، طرح ها و محصولات مرتبط با دیزاین داخلی برگزار میشوند. در مرداد ماه امسال نیز نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون مدرن در ششمین دوره خود در اصفهان برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه آخرین محصولات کاربردی در حوزه طراحی دکوراسیون از جمله مبلمان، سرویس خواب، کالای خواب، کمد، وسایل دکوراتیو و … به بازدیدکنندگان ارائه میشوند. این نمایشگاه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار خواهد شد و تولیدکنندگان و شرکت های مختلف مدرن ترین محصولات خود را به نمایش می‌گذارند.

ششمین نمایشگاه خانه، مبلمان و دکوراسیون مدرن اصفهان97

از تاریخ 9 الی 12 مرداد

از ساعت 17 الی 23

در ششمین نمایشگاه خانه، مبلمان و دکوراسیون مدرن اصفهان برندهای معروف و برجسته از جمله چوبینه، لیدر وود، پاپیروس، تشک رویال، خوش نشین، تشک فالومو، خانه مدرن، ویکو و ژولک نوین ترین و شیک ترین محصولات خود را به نمایش میگذارند. در این نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی شرکت کنندگان از استان های مختلف کشور حضور پیدا کرده و از تنوع محصولات و تولیدات شرکت های مطرح بهره خواهند برد.

محل برگزاری نمایشگاه: اصفهان، پل شهرستان، محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان