آموزش رویت

ساختمانچی

نقاشی ساختمان یک هنر است و افرادی که این هنر را در ساختمان های امروزی در معرض نمایش می گذارند افرادی با ذوق و استعداد هستند. یک نقاش خلاق با استفاده از خلاقیت خود رنگ ها را ترکیب نموده و اثری هنری و به یاد ماندنی به عرصه ظهور می گذارد. هر رنگ بیانگر ویژگی های خاص خود است و روحیات افراد را نشان می دهد. برخی از آن ها آرامش را به فضا القا می کنند و برخی دیگر نماد هیجان و انرژی هستند. یک نقاش باتجربه با مهارت خود یک پالت رنگی بی نظیر خلق کرده و به فضای سرد و بی روح  ساختمان جان می بخشد. در سال های اخیر رنگ ها و ابزارهای مختلفی به منظور رنگ آمیزی وارد بازار شده اند و گزینه های بی شماری برای نقاشی ساختمان در اختیار صاحب خانه ها قرار گرفته است.عکس نقاشـی ساختمان با رنگ روغنی، پلاستیکی و اکریلیک

از جمله رنگ هایی که برای نقاشی ساختمان مدارس و سایر فضاها مورد استفاده قرار می گیرند می توان به رنگ پلاستیکی، رنگ روغنی و رنگ اکریلیک اشاره نمود. رنگ های پلاستیکی با استفاده از غلتک یا اسپری بر روی سطح اجرا می شوند زیرا این رنگ ها غلظت بالایی دارند و در صورت استفاده از قلمو ممکن است رد قلمو بر سطح جا بماند. این نوع رنگ برخلاف رنگ روغنی بوی آزاردهنده ندارد و در کمترین زمان ممکن خشک می شود. رنگ های روغنی در سه نوع مات، نیمه مات و براق  مورد استفاده قرار می گیرند و زیبایی و جلای فوق العاده ای به سطوح می بخشند. این رنگ ها به علت استفاده از مواد شیمیایی در تولید آن ها بوی نامطبوع ایجاد می کنند و برای افرادی که بیماری تنفسی دارند مناسب نمی باشند. رنگ اکریلیک در مقایسه با رنگ های پلاستیکی و روغنی کاربرد بیشتری دارند و هم در رنگ آمیزی فضای داخلی و هم نمای بیرونی ساختمان استفاده می شود. رنگ اکریلیک از رزین های پایه آب تولید می شود و بر روی انواع سطوح از جمله چوبی، فلزی، آجری، گچی و … قابل اجراست. این رنگ به دلیل قابلیت ارتجاعی خود بر روی سطوح ترک ایجاد نمی کند و در برابر عواملی مانند تابش نور خورشید، سائیدگی و یا آلودگی مقاومت بالایی دارد. رنگ های اکریلیک به آسانی با آب رقیق شده و پوششی یکنواخت بر روی سطوح ایجاد می نمایند. از مهمترین و بارزترین ویژگی این رنگ ها که منجر به محبوبیت آن ها در بین مصرف کنندگان شده، قابلیت شست و شوی آنهاست.

بخوانید!  بررسی کلیه خدمات مرتبط با لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران

هر کدام از رنگ های ساختمانی ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد خود را دارند و اگر توسط افراد حرفه ای و متخصص در زمینه نقاشی ساختمان استفاده شوند، سطحی یکنواخت و زیبا ایجاد می کنند. اگر قصد تغییر دکوراسیون منزل خود را دارید و میخواهید جلوه ای زیبا و متفاوت به آن ببخشید، از نقاشان حرفه ای کمک گرفته و رنگ آمیزی ساختمان خود را به آن ها بسپارید. رنگ آمیزی حرفه ای کاملاً تخصصی است و ایجاد یک پالت رنگی متناسب با فضای مورد نظر و سلیقه افراد تنها از عهده نقاشان حرفه ای بر می آید.

شما عزیزان می توانید برای اجرای نقاشی ساختمان در صادقیه و دیگر مناطق شهر تهران با شماره 09121972840 آقای پیرزاد دارای کارت مهارت از سازمان فنی وحرفه ی و عضو اتحادیه  نقاش ها تماس حاصل فرمائید.