آموزش رویت

ساختمانچی

در بازار پر رقابت لوازم خانگی، شرکت لوازم خانگی درسا توانسته نظر مشتریان و مصرف کنندگان داخلی و خارجی را به خود جلب کرده و رضایت آن ها را فراهم نماید.

این شرکت با بیش از صدها نماینده فروش در داخل و خارج از کشور به برندی با کیفیت در حوزه ارائه لوازم خانگی تبدیل شده است. لوازم خانگی درسا روز به روز در پی طراحی و تولید متمایز و ارتقاء کیفیت و زیبایی محصولات خود می باشد.

شرکت تولید لوازم خانگی درسا پاسخگویی به نیاز مشتریان و کسب رضایت آن ها را هدف اصلی تولیدات خود قرار می دهد و مشتری مداری را رمز موفقیت خود می داند.

محصولاتی که با برند درسا به بازار عرضه می شوند شامل هود آشپزخانه درسا، سینک ظرفشویی درسا، فر توکار درسا و اجاق گاز صفحه ای درسا می باشند.

این شرکت فعالیت خود را از سال 1379 اغاز کرد و به عنوان یک برند قابل قبول از میان سایر برندها در کشور معروف شد. با این مقدمه، در ادامه این نوشته از ساختمانچی به بیان جزئیات بیشتر در مورد این برند لوازم خانگی و محصولات آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

لوازم خانگی برند درسا

هود آشپزخانه درسا

یکی از محصولات شرکت درسا هود آشپزخانه است که حضور آن در انواع آشپزخانه ها ضروری می باشد. هود وسیله ای برای مکش بخارها و ذرات ناشی از پخت و پز مواد غذایی است.

این وسیله در مدل های مختلف از جمله هود زیرکابینتی، هود شومینه ای، هود مورب، هود جزیره ای، هود توکار و… تولید و به بازار عرضه می گردد. نوع موتور در انواع هودها متفاوت است و هر کدام با توجه به ظرفیت خود می توانند عملیات مکش هوا را انجام دهند.

هودهایی که با برند درسا در اختیار مشتریان قرار می گیرند از جنس استیل، شیشه و شیشه استیل هستند که هر کدام طبق مدل خود زیبایی ها و قابلیت های منحصر بفردی دارند.

هود درسا

تمام مدل های هود آشپزخانه درسا به ریموت کنترل و سنسور حساس به دود مجهز هستند و آسایش و راحتی را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورند.

بخوانید!  ویژگی لوازم خانگی بیمکث

گاز صفحه ای درسا

اجاق گازهای صفحه ای که توسط شرکت درسا تولید می شوند از جنس شیشه، استیل و یا گرانیت می باشند. اجاق گاز صفحه ای استیل در دو مدل آجدار و ساده طراحی می گردد که مدل ساده آن به علت سهولت در تمیزکاری بییشتر مورد توجه مصرف کنندگان قرار می گیرد.

هر چند استیل آج دار در مقایسه با استیل ساده از مقاومت بالاتری در برابر خط و خش برخوردار است، اما به آسانی نمی توان ذرات چربی و لکه ها را از روی آن ها پاک کرد. اجاق گاز های شیشه ای درسا نیز از تنوع بالایی برخوردار هستند و زیبایی منحصر بفردی به کانتر آشپزخانه می بخشند.

گاز رومیزی درسا

شیشه ای که برای این محصول انتخاب می شود نشکن است و در برابر حرارت و ضربه مقاومت بالایی دارد. در هر صورت اجاق گازهای صفحه ای را باید پس از هر بار استفاده تمیز نمود و لکه های ناشی از پخت غذا را از آن ها پاک کرد.

تنها در این صورت می توان عمر این محصولات را افزایش داد. اجاق گازهای گرانیتی نیز که از دیگر محصولات شرکت درسا هستند از جنس گرانیت تولید می شوند و مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارند.

سینک ظرفشویی درسا

سینک ظرفشویی از متریال های مختلفی نظیر شیشه، استیل و گرانیت تولید می شود که هر کدام مزایای منحصر بفرد خود را دارند. مدل سینک های استیل از جمله مقاوم ترین سینک ها به شمار می آیند. سال ها بدون آسیب می توان از آن ها در آشپزخانه استفاده نمود.

سینک استیل درسا از کیفیتی بسیار بالا برخوردار است. این سینک به راحتی با یک دستمال تمیز می توان لکه آب را از روی آن پاک کرد. این نوع سینک در مدل های متنوع تک کاسه ای و دو کاسه ای به صورت توکار، زیرکار و روکار در آشپزخانه نصب می شود.

سینک ظرفشویی درسا

فر توکار درسا

فرهای توکاری که توسط شرکت درسا تولید می شوند با انرژی برق و گاز کار می کنند. با استفاده از این فرها به راحتی می توان پخت و پز غذا را انجام داد. قرار دادن فر درسا به صورت توکار جلوه بسیار زیبایی به فضای آشپزخانه می بخشد و راحتی و آسایش را به مشتریان هدیه می کند.

فر توکار درسا

نمایندگی لوازم خانگی درسا در تهران

برای خرید محصولات خانگی و لوازم آشپزخانه درسا در شهر تهران می توانید به نمایندگی این برند در بزرگراه چمران، خیابان سئول شمالی، شهرک سئول، انتهای پنجم غربی، کوی درسا مراجعه نمایید و پس از دیدن انواع مدل ها و قیمت ها، محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایید.

بخوانید!  ترفندهای بهتر دیده شدن سرویس بهداشتی کوچک

البته مراکز و فروشگاه های متعدد دیگری نیز به صورت پراکنده در سراسر شهر وجود دارند که به عرضه لوازم خانگی درسا مشغول اند.

مراکز خرید لوازم خانگی درسا در اصفهان

در اصفهان فروشگاه های متعددی به عرضه لوازم خانگی با برندهای مختلف از جمله برند درسا مشغول اند. اما بورس لوازم خانگی در اصفهان در خیابان هاتف، نبش کوچه مشیر، کوچه یخچال می باشد.

در این خیابان فروشگاه های متعدد لوازم خانگی وجود دارند که می توانید با مراجعه به آن ها از لوازم خانگی برند درسا دیدن کرده و در صورت تمایل نمونه موردنظر را خریداری نمایید.

کلام پایانی

امیدواریم با مطالعه این نوشته از ساختمانچی با انواع لوازم خانگی برند درسا آشنا شده باشید. این مقاله به شما در انتخاب برندی معتبر و نام آشنا در زمینه لوازم خانگی ایرانی کمک می کند.

ویژگی های لوازم خانگی این برند ایرانی را با دقت مطالعه فرمایید تا بتوانید خریدی مطمئن و باکیفیت داشته باشید که سالیان سال برای شما به خوبی کار کند.

آیا شما تا به حال از لوازم خانگی درسا خریداری نموده‌اید؟ لوازم خانگی این برند چه شاخصه های مثبت و منفی دارند؟ در صورت تمایل نقطه نظرات خود را در این مورد با ما در میان بگذارید.