آموزش رویت

ساختمانچی

آیا تاکنون نام شیرآلات KWC را شنیدید؟ همانطور که می دانید شیرآلات بهداشتی از جمله تجهیزاتی هستند که به دلیل استفاده مکرر در هر مکان بسیار حائز اهمیت می باشند.

دوش حمام، شیرآلات آشپزخانه، شیرآلات حمام و سرویس بهداشتی، شیلنگ ها و… جزء وسایلی هستند که حتماً باید به درستی و بر اساس بالاترین میزان کارایی انتخاب شوند، در غیر این صورت به مرور زمان مشکلاتی ایجاد می شود و کیفیت آن ها پایین می آید.

هنگام خرید شیرآلات تنها نباید به ظاهر محصول توجه کرد، بلکه کیفیت و کارایی دو فاکتور بسیار مهم تر می باشند. برندهای متفاوتی در سراسر دنیا در حوزه تولید شیرآلات بهداشتی در حال فعالیت هستند و هر کدام محصولات خود را با کیفیتی متفاوت در مدل های متنوع به بازار ارائه می دهند.

در نوشته های پیشین ساختمانچی به معرفی انواع برندها نظیر شیرآلات قهرمان، شیرآلات شودر، شیرآلات سهند، شیرآلات راسان، شیرآلات اخوان، شیرآلات البرز و… پرداختیم.

همانطور که می دانید به دلیل تنوع بالای محصولات بهداشتی، آشنایی با انواع برندها و کارایی آن ها امری کاملاً ضروری است، از این رو قصد داریم در این نوشته به معرفی یکی دیگر از برندهای تولیدکننده شیرآلات بهداشتی با نام KWC بپردازیم. با ساختمانچی همراه باشید.

شیرآلات بهداشتی KWC

شیرآلات بهداشتی KWC

کمپانی KWC یک کمپانی سوئیسی است که سال ها در زمینه مدیریت آب و تولید تجهیزات مرتبط با آن فعالیت دارد. این کمپانی یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان شیرآلات ظرفشویی، دستشویی و حمام در جهان است که محصولات خود را برای سهولت و مدیریت مصرف آب در آشپزخانه و حمام در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

تولیدکنندگان شیرآلات سوئیسی با استفاده از تکنولوژی های پایدار، کیفیت برتر و طراحی هوشمندانه برندی معتبر و معروف در سراسر دنیا به خود اختصاص دادند.

شیرآلات سوئیسی

این کمپانی مشهور در سال 1874 در نزدیک شهر زوریخ سوئیس فعالیت خود را آغاز نمود و در حال حاضر به عنوان بزرگ ترین و معتبرترین تولیدکننده شیرآلات بهداشتی در دنیا مطرح است.

بخوانید!  انتخاب رنگ اتاق پذیرایی

شیرآلاتی که توسط متخصصین این شرکت جهانی به بازار وارد می شوند با استفاده از آخرین و مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید می گردند و کنترل کیفیت آن ها با بهترین تجهیزات صورت می گیرد.

مهم ترین هدف شرکت KWC صرفه جویی در مصرف آب و مدیریت آن است، از این رو تمام استانداردهای جهانی در حوزه کیفیت و بهداشت را تولیدات خود رعایت می نماید.

شرکت KWC

شیرآلات حمام و سرویس بهداشتی KWC

مهم ترین دلیل انتخاب و خرید شیرآلات حمام KWC، مقاومت بالای آن ها در برابر آب و رطوبت است. میزان رطوبت در فضایی مانند حمام و سرویس بهداشتی بالاست و همین امر خود دلیلی برای کاهش دوام و مقاومت شیرآلات محسوب می شود.

شیرآلات فلزی در برابر رطوبت دچار زنگ زدگی می شوند و به مرور زمان کهنه خواهند شد. خوردگی ظاهر شیرآلات را ناخوشایند می کند که این امر برای شیرآلات روکش دار نیز اتفاق می افتد.

اگر کیفیت مواد درون شیرآلات و روکش آن ها بالا باشد و مواد اصل در تولید آن ها استفاده گردد، سال ها بدون هیچ تغییر ظاهر و افت کیفیت می توان از این محصولات استفاده کرد.

در سرویس های بهداشتی نیز شیلنگ های آب و شیر آب روشویی باید از کیفیت و کارایی بالا برخوردار باشند. شیلنگ سرویس بهداشتی از جمله وسایلی است که به دلیل استفاده مکرر ممکن است دچار آسیب شود. به همین دلیل توجه به مواد اولیه آن امری بسیار ضروری است که محصولات KWC این نگرانی را رفع کرده است.

شیرآلات حمام و سرویس بهداشتی KWC

شیرآلات آشپزخانه KWC

آشپزخانه مکانی است که آب در آن به وفور استفاده می شود. به همین دلیل شیرآلاتی که در این قسمت نصب می شوند باید استاندارد بوده و قابل نصب بر روی انواع سینک باشند.

بخوانید!  برترین ایده های طراحی راه پله مدرن

شیر آب آشپزخانه مرتب در معرض استفاده است و باید از نوعی انتخاب شود که بتوان به راحتی آن را باز و بسته نمود. این کار سبب می شود تا از مصرف بی رویه و هدررفت آب جلوگیری شود.

شیرآلات آشپزخانه شرکت KWC به گونه ای تولید می شوند که نه تنها به راحتی قابل استفاده هستند، بلکه در برابر لکه آب نیز مقاوم می باشند.

شیرآلات آشپزخانه KWC

قیمت شیرآلات بهداشتی KWC

برندهای مختلف شیرآلات بهداشتی محصولات خود را در مدل های گوناگون به بازار عرضه می کنند. هر کدام از آن ها به دلیل کیفیت مواد اولیه قیمت های متفاوتی برای محصولات خود اعلام می نمایند. مسلماً شیرآلاتی که کیفیت بهتر و کارایی بیشتری داشته باشند گران تر خواهند بود.

کلام پایانی

ما در این نوشته از ساختمانچی به معرفی یکی از برترین برندهای شیرآلات در جهان به نام شیرآلات کی دبلیو سی پرداختیم. همانطور که گفتیم شیرآلات KWC در سوئیس ساخته می شوند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

این برند از جمله برندهای معتبر و صاحب نام در دنیا محسوب می شود و بهترین انواع شیرآلات را تولید و به بازارهای جهانی عرضه می نماید. امیدواریم از مطالعه این نوشته لذت ببرید و به اطلاعات مفید و ارزشمندی در مورد شیرآلات کی دبلیو سی دست یابید.

آیا شما تاکنون از این شیرآلات در خانه خود استفاده کرده‌اید؟ اگر تجربه ای در زمینه استفاده از این شیرآلات دارید، آن را با ما و دیگر کاربران سایت در میان بگذارید.