آموزش رویت

ساختمانچی

آیا تاکنون یک نمای آجری سه بعدی را از نزدیک دیدید؟ نماهای آجری سه بعدی بسیار زیبا و منحصربفرد هستند و جلوه خارق العاده ای به ساختمان شما می بخشند. هنگامی که به یک بنا نگاه می کنید اولین چیزی که نظر شما را به خود جلب می کند نمای آن است. نما یکی از معیارهای ارزش گذاری ملک است. از این رو توجه بسیاری از طرف معماران و سازندگان به آن معطوف می شود و تلاش های بسیاری به منظور زیباسازی آن صورت می گیرد.

از نظر معماران، نمای یک ساختمان را می توان در اشکال، ابعاد و با مصالح گوناگون طراحی و اجرا نمود، هر چند نماسازی رابطه مستقیمی با شرایط آب و هوایی منطقه موردنظر دارد، اما امروزه نمای مدرن و سه بعدی با متریال هایی چون آجر را می توان در هر نقطه از دنیا ایجاد نمود.

هوش و ذکاوت معماران در طراحی باعث می شود تا امروزه شاهد نماهای بی نظیر و فوق العاده متفاوت در دنیا باشیم. نماهایی که با زیبایی خیره‌کننده و طرح منحصربفرد خود چشم همگان را خیره می کنند. نماها با متریال و مصالح گوناگون تولید می شوند و سلیقه معمار یا صاحب خانه طرح آن را مشخص می کند.

در این نوشته از ساختمانچی قصد داریم نمونه های حیرت انگیزی از نمای آجری سه بعدی را به شما معرفی کنیم تا با مشاهده آن ها ایده بگیرید و خانه خود را با بهترین شکل ممکن طراحی کنید. با ما همراه باشید.

نمای آجری سه بعدی
مدل نمای آجری سه بعدی
نمای ساختمان آجری سه بعدی
نمای سه بعدی آجری
نمای آجری سه بعدی ساختمان
نمای سه بعدی آجری سفید
نمای ساختمان آجری سه بعدی
نمای سه بعدی با آجر طوسی
نمایی زیبا از آجرهای سه بعدی
نمای داخلی و خارجی با آجرهای سه بعدی
نمای آجری سه بعدی زیبا

کلام پایانی

امیدواریم از مشاهده عکس های زیبای این نوشته لذت ببرید و به عنوان ایده از آن ها استفاده نمایید. در صورت تمایل می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در این خصوص با ما اهالی ساختمانچی در میان بگذارید.