آموزش رویت

ساختمانچی

 بسیاری از شرکت های ساختمانی با افزایش رزومه کاری و شهرت، رونق رشد خود را در طی سال ها به وجود آوردند تا مشتریان بیشتری نیز جذب کنند. اما امروزه، بدون برنامه بازاریابی و فروش مداوم و مؤثر، شرکت ها نمی توانند درآمد کافی برای فعالیت بیشتر داشته باشند.

مجموعه تبلیغاتی مثلث

با توان مهندسی و هنری اعضایش که هریک از آنها بیش از 10 سال سابقه فعالیت مستمر در تخصص خود را داشته اند،  برای اثر بخش کردن تبلیغات و تخصص گرایی در حوزه مشاوره تبلیغاتی ، بازاریابی و برندینگ برداشته است.

 

چرا مشتریان باید از شما کالا ساختمانی بخرند؟

  • فروش شما با توجه به پاسخ این سوالات آغاز می شود.
  • مشتریان شما به چه دلیل باید از شما خرید کنند؟
  • چه چیزی آن ها را جذب خرید از شما می کند و می تواند آن هارا مشتری دائم شما کند؟
  • مزایای آنچه که شما در کارتان برای آن ها در نظر دارید چیست؟
  • عوامل متمایز کننده شرکت شما با بقیه شرکت ها چیست؟

با تهیه لیست مزایای خدمات خود برای مشتریان شروع کنید و دلایلی که آن ها فقط باید از شما برای ساخت ساختمان خود کمک بگیرند یادداشت کنید. این لیست راه هایی را که برای حل مشکلات مشتریان، کسب درآمد بیشتر آنها، پس انداز در هزینه ها، کمک به آنها در انجام کارهای بیشتر شامل می شود.

برای کمک به مشتری تهیه کردن لیست مزایای خدمات مشتری، خود را در جای مشتری قرار دهید. چه چیزی شما را ترغیب می کند فقط از شرکت خود خدماتی را بخواهید و با آن کار کنید؟  آنها لزوماً

  • عمق تجربه شما یا میزان خدمات شخصی شما
  • تعهد شما به کیفیت کار
  • سوابق ایمنی یا سایر ابزارها
  • تجهیزات شما

را در نظر می گیرند. در حقیقت، آنها فقط به آنچه می خواهند اهمیت می دهند. بنابراین چگونه می توانید راه حل های مؤثر و کارآمد برای حل مشکلات خود ارائه دهید؟

عکس راهکارهای مؤثر فروش کالای ساختمانی

6 استراتژی اصلی برای فروش کالا ساختمانی به شرکت های بزرگ در صنعت ساخت و ساز

بنگاه های ساختمانی بزرگ برای بسیاری از سازمان های فروش کالا ساختمانی یک هدف کاملاً جذاب هستند. تا سال 2020 پیش بینی می شود که بازار جهانی ساخت و ساز تقریباً 10/3 تریلیون دلار ارزش داشته باشد و بخش عمده ای از این شرکت ها دائما در جستجوی روش های جدید برای افزایش بهره وری، کاهش هزینه ها و ساده سازی عملیات هستند.

در حال حاضر فرصت ها بسیار زیاد است و در آینده همچنان رو به افزایش خواهند بود، اما متخصصان فروش باید برای ارائه راه حل های خود برای خریداران در صنعت ساخت و ساز آماده شوند.

بخوانید!  ۵ نکته برای ایجاد فضایی کاربردی و زیبا با استفاده از پارتیشن اداری

اعتماد سازی را در اولویت قرار دهید

اعتماد با ماهیت صنعت ساخت و ساز یکپارچه است. مدیران این شرکت ها می دانند که یک سازنده ساختمان قصد ایجاد قرارداد برای ساختن یک آسمان خراش 60 طبقه را ندارد؛ مگر اینکه آنها پایه اعتماد را ایجاد کرده باشند، بنابراین این همان چیزی است که مشتری به دنبال آن است.

از هر فرصتی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صنعت و چالش های خاص آن استفاده کنید. سعی کنید محتوای ارزشمندی را که در مجلات تجاری و سایر نشریات معتبر منتشر شده است، بخوانید و اطلاعاتی به دست آورید. روزنامه های مربوطه را نیز منتشر کنید، و همیشه اطمینان پیدا کنید که ادعاهای شما از داده ها برای تأیید کار شما تهیه شده اند.

چرا سیستماتیک کردن مدیریت تخفیف برای کسانی که در صنعت کالای ساختمانی هستند سودمند است؟

در حال حاضر ممکن است فکر کنید که در این روند کاملاً قاطعانه عمل می کنید و به تیم خود اطمینان دارید که 9 بار از ده تصمیم را به درستی به سرانجام می رسانید. با این حال اگر شما قصد رشد دارید؛ حجم خرید، حجم فروش و تخفیف از این طریق به سادگی پایدار نیست.

عکس راهکارهای مؤثر فروش کالای ساختمانی

عدم سود واقعی در نقطه فروش

این بدان معناست که مشتریان شما هرگز نمی توانند اطمینان داشته باشند که بدانند آیا آنها ساختمان را با سودآوری می فروشند یا با ضرر می فروشند. این بدان معناست که کمتر احتمال دارد تصمیماتی بگیرند که قابل رشد است. که این مستقیماً با نیاز به فروش سودآور مخالف است.

تکنیک های پیش بینی فروش کالا ساختمانی

جلب توجه خریدار خود و باز کردن درهای مکالمه های فروش بیشتر مثمر ثمر در جستجوی موثر فروش است. برای ساخت اعتماد خود از این سه روش جستجوی فروش استفاده کنید و گفتگوهای پربارتر با چشم انداز خود داشته باشید.

کمپین های خود را بیش از حد شخصی سازی نکنید

بیشتر بازاریابان و فروشندگان معتقدند هرچه میزان دسترسی شما شخصی تر باشد، نتایج شما بهتر می شود. اما ممکن است تعجب کنید که دسترسی گسترده شخصی به اندازه شخصی سازی کارآمد نیست.

در یک مطالعه شخصی سازی اخیر ما اثربخشی چهار روش مختلف شخصی سازی ایمیل با 7000 شرکت ساختمانی را آزمایش کردیم تا تعیین کنیم کدام روش فروش به بهترین شکل انجام شده است. ما از چهار شرط شخصی سازی مختلف استفاده کردیم؛ فقط صنعت، شرکت، صنعت+اطلاعات شخصی و اطلاعات شخصی شرکت!

بخوانید!  راهنمای تهیه و کاربرد سنگ های ساختمان

مسئله را به روشنی مشخص کنید

مشتری شما چه نوع مشکلی در خرید کالا ساختمانی دارد که بتوانید آن را حل کنید؟  اگر مشتری خود را به درستی شناسایی کرده باشید، این افراد برای حل مشکل خود به شما مبلغی پرداخت می کنند. بعضی اوقات مشکلات آشکار و واضح نیستند و شما باید خودتان مشکل را پیدا کنید.

از مطالب و بازاریابی رسانه های اجتماعی به نفع خود استفاده کنید

روش های بسیاری دیگر برای دریافت محصول شما به مشتریان خود نسبت به گذشته وجود دارد.  بهترین کار چیست؟  همه آنهایی که به شما معرفی می کنیم رایگان هستند. می توانید از رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و وبلاگ خود به نفع خود استفاده کنید. با ایجاد روابط با مشتریان از طریق این کانال ها می توانید بیش از گذشته به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید.

قیمت مناسب را انتخاب کنید

برای تعیین قیمت مناسب تحقیق در مورد رقبا را انجام دهید. اگر محصولی گران قیمت دارید، آماده باشید تا کیفیت آن را بیشتر کنید و به مشتریان خود تحویل دهید. قیمت را می توان با “ارزش درک شده” محصول خود تعیین کرد. اگر می توانید محصول خود را نسبت به رقبای خود برتر جلوه دهید می توانید قیمت بالاتری را با کیفیت بالاتر شارژ کنید.

روش های مناسب مذاکره را بیاموزید

 مذاکره کنندگان ماهر معمولاً کاملاً نگران یافتن راه حل یا ترتیبی هستند که برای هر دو طرف رضایت بخش باشد. آنها به دنبال موقعیت های “برد-برد” هستند ، جایی که هر دو طرف از نتایج مذاکره خوشحال هستند.

هنگامی که مشتری محصول شما را خریداری کرد، این نباید پایان رابطه شما با آنها باشد. تمرکز خود را در برقراری ارتباط قوی با مشتری متمرکز کنید. این تنها اعتماد به نفس بیشتری ایجاد می کند و به محصول شما ارزش افزوده می دهد.

پیام فروش کالا ساختمانی شما باید جذب کننده باشد

 یک یا دو مزیت از کالا ساختمانی خود را که برای فروش دارید انتخاب کنید و آن را به وضوح در تیتر فروش بیان کنید. دقیقاً توضیح دهید که محصول شما برای آنها چه کاری انجام خواهید داد؛ خاص باشید. اگر محصول کالای ساختمانی شما دارای چندین مزیت است، برای مشتریان مختلف پیام هایی را برای ارتباط با آنها ایجاد کنید. برای افزایش فروش خود چه راهکارهایی را اجرا کرده اید؟  لطفاً آنها را در نظرات به اشتراک بگذارید.