آموزش رویت

ساختمانچی

رنگ متالیک از جمله رنگ هایی است که حضور آن در دکوراسیون داخلی نمایی بی نظیر و مدرن ایجاد می کند. این رنگ زیبا و گرم درخششی خیره کننده در فضا ایجاد می کند و به مرور زمان از زیبایی و جذابیت آن کم نمی شود.

استفاده از رنگ متالیک در منزل حسی گرم و صمیمی ایجاد می کند و با انعکاس نور منجر به روشن تر و زیباتر شدن محیط می شود. رنگ های متالیک به فضا عمق می بخشند و در مقایسه با سایر رنگ ها از نظر زیبایی شناسی شکیل تر و لوکس تر به نظر می آیند.

رنگ های متالیک با تن های کمرنگ و پر رنگ، دکوراسیون داخلی را دگرگون می کنند. حتی استفاده از آن ها در وسایل ساده و معمولی باعث می شود زیبایی آن ها دو برابر شود.

افزودن این رنگ ها به رنگ های خنثی حسی متفاوت در فضا ایجاد می کند و در عین سادگی و جذابیت آرامشی ذهنی را به ارمغان می آورد. با این مقدمه، در ادامه این نوشته از ساختمانچی با ما همراه باشید تا با طراحی داخلی با استفاده از رنگ های متالیک آشنا شوید.

ایده های طراحی دکوراسیون داخلی با استفاده از رنگ های متالیک

استفاده از رنگ طلایی

رنگ طلایی رنگی است که از گذشته تا امروز نماد ثروت و تجمل گرایی بوده و با ایجاد زرق و برق درفضا محیطی اشرافی و سلطنتی ایجاد می کند. تن های مختلف رنگ طلایی از زرد روشن شروع می شود و تا طلایی ملایم ادامه پیدا می کند.

این تن رنگ ها به راحتی با رنگ های فیروزه ای، سبز، قرمز، مشکی، سورمه ای و سفید همخوانی پیدا می کنند. استفاده از رنگ طلایی در میزهای عسلی، فریم قاب عکس و چراغ دیواری دکوراسیونی بی نظیر در فضای سفید رنگ ایجاد می کند.

استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون داخلی

استفاده از رنگ نقره ای

رنگ نقره ای متالیک همانند رنگ طلایی زیبایی خاص خود را دارد. استفاده از عناصر دکوراتیو نقره ای رنگ در فضاهای مختلف خانه از اتاق تا سرویس بهداشتی زیبایی خیره کننده‌ای به فضا می بخشد.

در دکوراسیون فضایی که در تصویر زیر مشاهده می کنید از رنگ متالیک نقره ای در اجزای دکوراتیوی خانه استفاده می شود و نمایی مدرن و لوکس به این محیط می بخشد.

دکوراسیون نقره ای

استفاده از رنگ مسی

مس از جمله متریال هایی است که حضور آن در دکوراسیون داخلی نمایی زیبا و شیک ایجاد می کند. رنگ متالیک مسی در فضای خانه درخشش خاصی منعکس می کند و از نظر زیبایی بی نظیر است. استفاده از رنگ مسی در کنار رنگ سیاه و سفید نمایی زیبا در دکوراسیون داخلی خانه ایجاد می نماید.

دکوراسیون مسی رنگ

استفاده از وسایل متالیک در کنار هم

در طراحی دکوراسیون منزل خود می توانید وسایل تزئینی و جذابی که با رنگ متالیک طراحی شده‌اند را در کنار هم قرار دهید.

بخوانید!  سبک کلاسیک، اصیل ترین سبک دکوراسیون داخلی

انجام این کار باعث ایجاد انعکاس نور بیشتری در فضا می شود و مجموعه ای جذاب و فریبنده در دکوراسیون خانه شما ایجاد می کند. وسایل دکوراتیو متالیک زیبایی چشم نوازی دارند و نمادی از زندگی لوکس و مدرن می باشند.

رنگ های متالیک

دکوراسیون قسمت های مختلف خانه با رنگ های متال

اتاق خواب متالیک

استفاده از رنگ های متالیک در دکوراسیون اتاق خواب، فضایی شیک و جذاب ایجاد می کند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، اکثر المان های مورد استفاده در اتاق خواب به رنگ نقره ای متالیک می باشند.

تخت، روتختی، آینه و میز کنسول، میز کنار تخت و… از عناصر متالیک مورد استفاده در این اتاق محسوب می شوند. انعکاس نور در آینه و سطوح متالیک رنگ جذابیت اتاق را دوچندان کرده است.

اتاق خواب نقره ای

اتاق ناهارخوری متالیک

در تصویر زیر اتاق نهارخوری را مشاهده می کنید که دکوراسیون آن به رنگ نقره ای متالیک است. انتخاب سرویس نهارخوری، آباژور و حاشیه قاب عکس روی دیوار به رنگ متالیک، دکوراسیونی بسیار شیک و منحصربفرد در این اتاق نهارخوری ایجاد کرده است. ورود نور طبیعی به اتاق عامل موثر دیگری برای روشنایی و زیبایی این فضا به شمار می آید.

اتاق ناهار خوری متال

اتاق نشیمن متالیک

تصویر زیر اتاق نشیمنی زیبا با تم متالیک را نشان می دهد. حاشیه دور میزها و استفاده از وسایل دکوراتیو متالیک و شیشه ای در کنار سایر عناصر نقره ای رنگ فضایی بسیار زیبا و جذاب در اتاق نشیمن ایجاد کرده است.

نشیمن متالیک

آشپزخانه متالیک

تصویر زیر آشپزخانه ای را نشان می دهد که با تم متالیک طراحی شده است. استفاده از لامپ های تزئینی سقفی و صندلی های متالیک زیبایی بی نظیری به دکوراسیون آشپزخانه داده است.

آشپزخانه متالیک

راهرو متالیک

شما می توانید دکوراسیون راهرو خود را با استفاده از آینه و وسایل دکوراتیو طراحی کنید. در راهرو می توانید از آینه ها، میز کنسول، قاب عکس، گلدان و لوسترهایی با رنگ های متالیک استفاده کنید و این بخش از خانه را به مکانی لوکس و زیبا تبدیل کنید.

راهرو متالیک

سرویس بهداشتی متالیک

استفاده از رنگ های متالیک در هر نقطه از منزل نمای آن را دگرگون می کند. این رنگ ها زیبایی فوق العاده ای دارند و در صورت نورپردازی جذابیت آن ها دو برابر می شود.

بخوانید!  انواع مدل پرده به همراه عکس طرح های جدید

تصویر زیر سرویس بهداشتی را نشان می دهد که استفاده از المان های تزئینی مانند چراغ های سقفی و آینه نقش موثری در زیبایی آن ایفا کرده اند.

علاوه بر آن، رنگ آمیزی سقف و استفاده از دیوارهای بتنی طوسی در کنار سایر المان ها، دکوراسیون این سرویس بهداشتی را منحصر به فرد کرده است.

آنچه در نمای کلی تصویر زیر به چشم می خورد زیبایی بی نظیر رنگ های متالیک است که دکوراسیونی بسیار ایده آل برای این سرویس بهداشتی به وجود آورده است.

سرویس بهداشتی متالیک

حمام متالیک

رنگ های متالیک طلایی و نقره ای رنگ هایی بسیار جذاب و چشم گیر هستند. انعکاس نور بر روی رنگ های متالیک زیبایی دکوراسیون را دو برابر می کند. استفاده از کاغذ دیواری به رنگ نقره ای متالیک نمای فوق العاده زیبایی در فضا ایجاد کرده است.

علاوه بر آن، آینه ها نیز نقش موثری در زیبایی این مکان دارند. در کل طراحی بی نظیر این حمام با رنگ های متالیک بسیار منحصر به فرد و خاص است.

حمام متالیک

کلام پایانی

ما در این نوشته از ساختمانچی به معرفی رنگ های متالیک و چگونگی استفاده از آن ها در قسمت های مختلف دکوراسیون داخلی منزل پرداختیم. امیدواریم مطالعه این عکس نوشته توانسته باشد ایده های جذاب و مدرنی را در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهد.

در صورتی که قصد طراحی خانه به سبک مدرن دارید، استفاده از رنگ نقره ای و در صورتی که به سبک سلطنتی علاقه دارید، استفاده از رنگ طلایی را به شما پیشنهاد می دهیم.

همچنین می توانید از رنگ های رزگلد و مسی نیز در طراحی های مدرن و صنعتی استفاده نمایید. شما می توانید نظرات خود در این زمینه و تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید.