آموزش رویت

ساختمانچی

Paul McClean آموزش معماری را در ایرلند آغاز نمود و شرکت McClean Design را در سال 2000 تاسیس کرد. این شرکت تخصص ویژه ای در طراحی خانه های معاصر دارد و در طی 10 سال خانه های زیادی در Laguna Beach و لس آنجلس طراحی نمود.

آنچه که طراحان این شرکت بیش از هر چیز به آن متعهد هستند، طراحی عالی و بسیار مدرن است و آنچه که پروژه های آن ها منعکس می کند، علاقه بسیار زیاد به زندگی مدرن و شور و شوق واقعی برای برقراری ارتباط بین مشتریان است.

در این پروژه ها به منظور گسترش مناظر دید و ایجاد یک فضای پر از نور به طور مرتب از شیشه استفاده می شود. معماران این شرکت طرفدار سادگی و دنیایی بدون محدودیت و حد و مرز هستند که از این طریق بتوانند با مناظر اطراف ارتباط برقرار نمایند.

آن ها مخالف هر نوع تقسیم بندی بین فضای داخلی و فضای خارجی هستند. معماری خانه های بناشده توسط این شرکت نشان دهنده تأکید آن ها بر بافت و مصالح طبیعی است.

معماران این شرکت از شیوه های طراحی متعهد به محیط زیست استفاده می کنند. آن ها دارای تجربه کاری گسترده در لس آنجلس هستند و توانایی لازم اثبات‌شده برای انجام پروژه های پیچیده را دارا می باشند. Laguna Beach Design Review Board و Coastal Commission دو مورد از پروژه های بسیار پیچیده توسط این شرکت هستند.

آن چه که در مورد شرکت McClean Design واضح است این است که بر بهترین راه حل طراحی، سلیقه مشتری و همچنین تایید بالقوه برای هر مسئله به طور خاص تاکید دارد.

با این مقدمه در ادامه این نوشته از ساختمانچی با ما همراه باشید تا با خانه های طراحی شده توسط این شرکت بیشتر آشنا شوید.

خانه Carla Ridge

دو جاذبه اصلی این خانه بسیار معاصر و همچنین لوکس در کالیفرنیای ایالات متحده، چیزی جز استفاده از نور طبیعی فراوان و سیستم تهویه مناسب نیست. این خانه به معنای واقعی شبیه محیط بیرون است.

خانه شگفت انگیز Carla Ridge در Trousdale، محله بورلی هیلز قرار دارد و یکی از خانه های شرکت McClean Design در سال 2014 می باشد.

خانه Carla Ridge

طراحی این خانه در Trousdale خود یک چالش بود، زیرا فرآیند ساخت آن باید بدون ایجاد هیچ گونه آسیب به دامنه های موجود در آن جا انجام می شد. یکی از مسائل اصلی که طراحان در این خانه با آن روبرو بودند، چگونگی افزایش حداکثری نور در سطوح پایین خانه بود.

طرح McClean این مشکل را به طرز بسیار هوشمندانه حل کرد، بدین ترتیب که این خانه را در اطراف یک حیاط و محوطه مرکزی در کنار یک درخت زیتون بالغ ساخت.

Carla Ridge

خانه T-1

اگر شما قصد رفتن به شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا را دارید، احتمالا به طور تصادفی با خانه ای منحصربفرد برخورد خواهید کرد که دارای منظره فوق العاده در داخل و خارج است. پروژه T-1 نیز توسط شرکت McClean Design طراحی و تکمیل شد.

خانه T-1

این اقامتگاه دارای یک سبک کامل و منحصر به فرد است. این یک خانه با سبک بسیار مدرن با طراحی داخلی شیک و محوطه بیرونی فوق العاده و فراتر از تصور است. این خانه به مراتب چیزی فراتر از یک ساختمان مدرن می باشد، مانند آن را تاکنون ندیده اید.

بخوانید!  نکات مهم و ایده های کاربردی در طراحی مهد کودک

خانه T-1 از تعداد زیادی دیوار شیشه ای در اطراف خود ساخته‌شده است. مفهومی که این سبک ارائه می دهد، زندگی در فضای باز بدون محدودیت است، چیزی که نه تنها یک منظره کاملا باز را در برابر چشمان شما قرار می دهد، بلکه کاملا مشرف به داخل خانه می باشد.

خانه T-1

اقامتگاه Ellis

اقامتگاه Ellis یکی دیگر از طرح های اجراشده توسط شرکت McClean Design می باشد. مساحت این خانه 3500 فوت است. نمای بیرون این خانه حاکی از آینده نگری و مدرنیسم است که به دلیل شکل هندسی و مستطیلی آن ایجاد می شود. درون این خانه، به معنای واقعی جایی برای کشف خصوصیات شخصی است.

اقامتگاه Ellis

طراحی حمام این خانه فورا توجه شما را جلب می کند. این امر به دلیل حس مدرن خارج از خانه است که دقیقا در داخل هم رعایت می شود. این حمام همچنین دارای یک فضای طبیعی که تداعی گر چشمه های آب گرم در یک محیط آرام است، می باشد.

این فضا نه تنها تداعی کننده یک حس طبیعی خارق العاده است، بلکه استفاده از آینه و کانتر در آن نمایی بی نظیر ایجاد کرده است. این موارد یک اثر طبیعی بی نظیر را تشکیل می دهند و حس چشمه های آب گرم این حمام ظاهرا با استفاده از چوب های تیره رنگ تکمیل می شود. در ساخت سینک کانتر و مخزن کنار سینک نیز همین چوب های تیره به کار رفته است.

خانه لوکس

اقامتگاه Sunset Strip

آیا شما به دنبال یک خانه متفاوت از خانه های معمولی هستید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، در ادامه با ما همراه باشید تا همه چیز را درباره اقامتگاه Sunset Strip متوجه شوید.

اقامتگاه Sunset Strip دارای تمام ویژگی ها و الهاماتی است که شما به دنبال آن هستید. این مکان نیز توسط شرکت معماری لس آنجلسی McClean Design ساخته‌شده است.

اقامتگاه Sunset Strip

این اقامتگاه بسیار ویژه و شامل سه واحد جداگانه در یک مکان است. این واحدها عبارتند از یک ویلای باشکوه، یک خانه دنج برای میهمان و یک گاراژ شیشه ای. این خانه برای برگزاری میهمانی های بزرگ، دورهمی های خانوادگی و زندگی روزمره نیز به اندازه کافی بزرگ و جادار است.

این خانه برجسته توسط یک راه ماشین رو با درب ورودی و یک اتاق نگهبانی محافظت می شود. این مکان بسیار امن است، زیرا می توان رفت و آمدها به خانه را نظاره نمود.

Sunset Strip

خانه Beverly Hills

خانه بورلی هیلز به وضوح آن چه که هست را نشان می دهد. با افتخار این واقعیت را نشان می دهد که معماران واقعا می توانند از گذشته الهام بگیرند و از مزایای آن استفاده کنند.

این چیزی است که آن ها می توانند کاملا خلاقانه به همراه ویژگی های منحصربفرد خلق کنند. افرادی که به خانه بورلی هیلز می آیند، قطعا با چیزی روبرو می شوند که مشابه آن را تا به حال ندیده اند.

خانه Beverly Hills

اول از همه، دکوراسیون اتاق نشیمن است که تنها یک اتاق نشیمن در نظر گرفته نمی شود. به نظر می رسد چندین اتاق نشیمن در یک اتاق قرار گرفتند. بزرگی این فضا نیز تحت تاثیر مبلمان و وسایل بزرگ که در آن وجود دارد می باشد.

بخوانید!  پنت هاوس چیست؟[عکس و ایده های طراحی لوکس]

افرادی که از اینجا بازدید می کنند فقط می توانند بنشینند و از پنجره ای که اندازه آن مانند یک دیوار است، به بیرون نگاه کنند. آشپزخانه خانه بورلی هیلز به گونه ای به نظر می رسد که گویی به یک سرآشپز حرفه ای تعلق دارد. دلیل آن رنگ سفیدی است که در کف آشپزخانه استفاده می شود و با جزیره ها و مبلمان به خوبی تطابق دارد.

مبلمان

خانه San Vincente

آن چه که به نظر می رسد این است که هر طراح دوست دارد خانه ای با نور طبیعی فراوان طراحی کند. این تنها یکی از بزرگ ترین مزایای خانه San Vincente است. در این خانه از پنجره های زیادی استفاده می شود تا نور آفتاب فراوان به داخل بتابد. این خانه دارای ویژگی های بسیار زیاد دیگری نیز می باشد.

عکس خانه های لوکس طراحی شده توسط شرکت McClean Design

این خانه فضای بزرگی برای زندگی فراهم می کند و ترکیبی از طرح های زیبا و باشکوه است که هر کسی را محصور خود می کند. جزئیات اصلی این خانه چیزی است که آن را از دیگر خانه ها متمایز می کند. این یک خانه کاملا پرجاذبه با رنگ بندی متفاوت است.

به همین دلیل است که خانه San Vincente یک خانه کاملاً ایده آل برای گستره وسیعی از افراد خواهد بود. آن چه که توجه افراد را جلب می کند و آن ها را به داخل هدایت می نماید، نمای بیرون آن است. این ظاهر خارق العاده، افراد را برای کشف فضای داخل خانه و زیبایی های ماوراء آن سوق می دهد.

San Vincente

خانه Oriole Way

اگر خریداران فقط قصد خرید یک خانه لوکس مناسب را دارند، بهتر است به گالری تصاویر متعلق به Way Oriole نگاهی بیادازند. Oriole Way را نیز شرکت McClean Design طراحی کرده است.

آن چه خریداران در Oriole Way با آن روبرو می شوند، یک خانه بسیار مدرن و لوکس است که در انتظار آن هاست. این خانه تنها می تواند به تجربه شخصی شما در طول مسیر بیافزاید.

آن چه که این خانه را برجسته می کند، ویژگی های مدرن آن است. این ویژگی های مدرن همان چیزهایی است که به افراد کمک می کند تا با شیوه های مختلف سازگاری داشته باشند که این امری بسیار مهم است.

خانه Oriole Way

یکی از جاذبه های این خانه، فضای باز و نامحدود کف آن است. این چیزی است که به مالکان خانه فضای بیشتری برای حرکت راحت تر به اطراف میدهد و فضای داخلی را طبق نیازهای آن ها شخصی سازی می کند. این چیزی است که به هر اتاق هویت منحصر به فرد می بخشد.

این امر به افراد کمک می کند تا بهترین دیدگاه مطابق با آنچه انتظار داشته اند را تصور کنند. این گالری برای به تصویرکشیدن اینکه افراد چگونه می خواهند نمای بیرونی و دکوراسیون منزل را به طرح دلخواه خود تبدیل کنند، فرصتی شگفت انگیز است.

خانه Oriole Way

کلام پایانی

در این نوشته به معرفی معروف ترین پروژه های طراحی شرکت McClean Design پرداختیم. امیدواریم از مطالعه این نوشته لذت ببرید. نظرات خود را در این باره با ما در میان بگذارید.