آموزش رویت

ساختمانچی

امروزه میز آرایشی یکی از مهم ترین المان های کاربردی و دکوراتیو در طراحی اتاق خواب می باشد. اکثر عروس و دامادها این میز را به همراه سرویس تخت خواب خود تهیه می نمایند تا به صورت هماهنگ و موزون با یکدیگر در اتاق به چشم آید.

ساختمانچی تصاویر مجموعه ای از انواع میزهای آرایشی مدرن و دکور اطراف آن را به نمایش می گذارد. با این ایده ها می توانید زیبایی خانه خود را با آینه های خیره کننده، مبلمان شیک و نورپردازی مناسب تکمیل نمایید. با ما تا انتها همراه باشید.

انواع مدل های میز آرایشی

میز آرایش سفید

اصولا دخترها و به خصوص عروس ها رنگ سفید را برای میز آرایش خود انتخاب می نمایند، زیرا سرویس اتاق خواب عروس ها معمولا به رنگ سفید می باشد و انتخاب یک میزآرایش سفید می تواند زیبایی این دکوراسیون را دو برابر جلوه دهد.

میز آرایشی سفید

میز آرایش کشودار

امروزه به دلیل کوچک شدن فضاهای داخلی خانه ها، استفاده بهینه از المان ها بسیار ضروری می باشد. بدین منظور می توانید از میزهای آرایشی که کشو و کمد دارند استفاده نمایید. در این صورت شما یک میزچندکاره برای آرایش و قرار دادن وسایل خود در اختیار دارید.

میز آرایش کشودار

میز آرایشی مدرن

میزهای آرایشی که به سبک مدرن طراحی می شوند بسیار ساده اند و در عین حال نمای زیبا و شیکی دارند. میزهای آرایشی مدرن معمولا بدون تزئینات اضافی می باشد و به ساده ترین و شیک ترین حالت ممکن طراحی می شوند.

میز آرایشی مدرن

میز آرایشی سلطنتی

از محبوب ترین طرح های میزآرایشی می توان مدل های سلطنتی را نام برد. این میزهای دارای تاج و پایه هایی کنده کاری شده و بسیار لوکس می باشند.

در صورتی که اتاق خوابی به سبک سلطنتی دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از این مدل میزها می باشد. میز آرایشی های سلطنتی معمولا دارای رنگ بندی سفید و طلایی می باشند و تزئینات بسیار بالا و سنگینی در آن ها کار می شود.

میز آرایشی سلطنتی

میز آرایشی کوچک

میزآرایش از جمله وسایلی است که باید به شکل مناسبی در فضای اتاق خواب سازماندهی شود. طراحی این میز باید به گونه ای باشد تا فضای کمی را در اتاق اشغال کند، به خصوص اگر اتاق کوچک باشد.

بخوانید!  کفپوش ARF، مقاوم در برابر صدا، رطوبت، نور و دما

در هنگام خرید میز آرایشی حتما به ابعاد اتاق خود دقت کنید و نمونه ای متناسب با متراژ اتاق خود را خریداری نمایید. برای انتخاب چنین میزی باید علاوه بر کاربرد، به نکات دیگری نیز توجه نمود.

به طور مثال بهتر است از میزهای کوچکی که کشو نیز دارند به منظور بهینه سازی فضا استفاده نمود. همچنین می توانید از میزهای تاشو، مخفی یا توکار نیز استفاده نمایید.

میز آرایشی کوچک

میز آرایش کلاسیک

میزهای کلاسیک در واقع نه به سادگی مدل های مدرن و مینیمال می باشند و نه از زرق و برق های خیره کننده میزهای سلطنتی برخوردارند.

این میزها طراحی بسیار زیبایی دارند و می توان از آن ها در سبک و سیاق کلاسیک استفاده نمود. طرح های میزآرایشی کلاسیک عموما دارای طرفداران بسیاری می باشند.

میز آرایش کلاسیک

میز آرایش دراوری

میزهای دراوری عموما دارای یک مجموعه کامل از دراور و کمد می باشند و در واقع میز در داخل این کمدها و دراورها تعبیه می شود. استفاده از این میزها برای کسانی که از فضای بزرگی برخوردار نیستند بسیار مناسب می باشد.

میز آرایش دراوری

میز آرایش مینیمالیست

ساده ترین نوع میزآرایش، میز مینیمال می باشد. امروزه ساده گرایی طرفداران بسیاری را به خود جلب نموده و اکثر افراد از المان های مینیمال در طراحی داخلی اتاق و خانه خود استفاده می نمایند.

میزهای آرایشی مینیمال عموما دارای یک میز ساده هستند و آینه آن بر روی دیوار نصب می گردد. این میزها از وزن پایینی برخوردار اند و با ساده ترین وسایل و طرح ها تولید می شوند.

میز آرایش مینیمالیست

میز آرایش کابینتی

این مدل میزهای آرایشی به جای کشو، در قسمت زیرین خود از درب های کابینتی برخوردار می باشند. از این کابینت ها می توان به عنوان کمد برای قراردادن لباس یا وسایل ضروری دیگر استفاده نمود.

میز آرایش کابینتی

میز آرایش ایستاده و طبقاتی

این مدل میز معمولا دارای دو طرف می باشد. در یک طرف میز و صندلی و محصولات آرایشی قرار می گیرد و در طرف دیگر آن کشو یا کمد تعبیه می شود. باتوجه به ابعاد و اندازه این میزها می توان از آن ها در رختکن نیز استفاده نمود.

میز آرایش ایستاده و طبقاتی

میز آرایش پازلی

این مدل میزها دارای چند قسمت می باشند و مانند پازل در کنار یا روی هم قرار می گیرند. میزهای پازلی از طراحی ای متنوع و منحصربفردی برخوردار می باشند و می توانند به راحتی با هر نوع سبکی هماهنگ شوند.

میز آرایش پازلی

نکات مهم هنگام خرید میز آرایشی

  • اولین نکته در انتخاب و خرید میزآرایشی، نوع و مدل آن است. به این منظور بهتر است قبل از خرید مدل های مختلف را در منابع آنلاین مشاهده کرده و به یک درک کلی از مدل مورد علاقه خود دست یابید.
  • اندازه میز از دیگر ملزومات در انتخاب میزآرایشی می باشد. ابتدا بهتر است جای میز را در اتاق تعیین کرده و با توجه به ابعاد و اندازه محل موردنظر، نسبت به خرید میز اقدام نمایید.
  • از دیگر موارد مهم در هنگام خرید میز آرایش جنس بدنه می باشد. معمولا در ایران این میزها را همسان با سرویس خواب و پاتختی می سازند. شما باید نمونه ای را انتخاب نمایید که دارای روکشی ضد رطوبت و ضد خش باشد.
میز آرایشی
  • انتخاب رنگ مناسب برای میز آرایشی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بهتر است رنگی را انتخاب نمایید که با سایر المان های موجود در اتاق خواب هماهنگی داشته باشد.
  • اگر از فضای کوچکی برخوردارید بهتر است از مدل های کشو دار یا کابینت دار به منظور قرار دادن وسایل ضروری استفاده نمایید.
  • نکته مهم دیگر در انتخاب میز آرایشی، پایه دار بودن یا نبودن میز می باشد. این مورد نیز کاملا به سلیقه شخصی شما بستگی دارد، اما در تمیزکاری میزهای پایه دار، به راحتی می توان به زیر میز دسترسی پیدا کرد.
  • از مهم ترین فاکتورها در هنگام خریدمیز آرایشی، قیمت آن می باشد. قیمت میزهای‌آرایشی با توجه به نوع میز، جنس، ابعاد، اندازه و مدل طراحی آن متفاوت است.
میز آرایشی مشکی

کلام پایانی

امیدواریم با مطالعه این عکس نوشته از ساختمانچی توانسته باشید با انواع مختلف میزهای آرایشی و کاربرد هرکدام آشنا شوید.

بخوانید!  کاغذ دیواری اتاق خواب و نکاتی که باید بدانیم!

در انتها تعدادی از زیباترین و بروزترین عکس های انواع میزهای آرایشی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که امیدواریم از دیدن آن ها لذت برده و جهت ایده گرفتن از آن ها استفاده نمایید.

میز آرایشی چوبی
میز آرایشی مینیمالیسم
میز کوچک آرایشی
میز آرایشی دنج
میز آرایشی توکار
میز آرایشی با اینه قدی
میز آرایشی مخفی
میز آرایشی توکار زیبا
مدل میز آرایشی مدرن
میز زیبای آرایشی
میز آرایشی با اینه دیواری
میز آرایشی مخفی توکار
میز آرایشی ساده
میز آرایشی چندکاره
میز آرایشی صنعتی زیبا
میز آرایشی دخترانه
میز آرایشی تلفیقی
میز آرایشی با آینه جداگانه
میز و آینه آرایشی
میز آرایش