آموزش رویت

ساختمانچی

میز عسلی از جمله المان هایی است که همیشه در کنار مبلمان می باشد و می توان آن را جزء جدایی ناپذیر در طراحی اتاق نشیمن و پذیرایی در نظر گرفت. از این رو انتخاب نمونه مناسب این المان می تواند نه تنها جنبه کاربردی، بلکه در زیبایی فضای اتاق نیز نقش داشته باشد.

آن چه که در این عکس نوشته از ساختمانچی برای شما فراهم کرده ایم، تصاویری از مدل های مختلف میز عسلی های زیبایی است که می تواند زینت بخش دکوراسیون خانه شما باشد. در ادامه با ما همراه باشید.

انواع میز عسلی

میز عسلی چوبی

استفاده از میزهای عسلی که در آن ها تنها از چوب استفاده می شود و ترکیبات دیگری چون شیشه، فلز و… در آن وجود ندارد و یا از رنگ چوب طبیعی در آن بکار می رود، زیبایی طبیعی به خانه می افزاید و گویی قسمتی از طبیعت را وارد خانه می کند. این میزها را می توان با المان های دیگری نیز تلفیق کرد و متناسب با هر سبکی، از آن ها استفاده نمود.

میز عسلی چوبی

میز عسلی فلزی

میز عسلی های فلزی پس از چوب، محبوب ترین انواع میز عسلی می باشند. شاید فکر کنید فلز متریالی قدیمی و ناخوشایند می باشد. امروزه با طراحی های زیبا و درستی که با این ماده صورت گرفته، آن را به متریالی بروز و مدرن در طراحی داخلی تبدیل کرده است.

میزهای عسلی فلزی که دارای رویه چوبی یا ام دی اف می باشند، جلوه بسیار زیبایی دارند و از جمله مدل های پرطرفدار تلقی می شوند. این میزها قیمت پایینی دارند و برای دکوراسیون های مینیمال و مدرن بسیار مناسب می باشند. میزهای عسلی تمام فلزی معمولا با اشکال فضایی و هندسی بسیار جالبی تولید می شوند و مناسب فضاهای فانتزی می باشند.

میز عسلی فلزی

میز عسلی استیل

این میزهای عسلی همانطور که از نامشان پیداست، از استیل ضد زنگ تولید می شوند. استیل متریالی براق و درخشان می باشد و نمای بسیار زیبایی را بوجود می آورد.

میزهای عسلی استیل برای خانه هایی به سبک مدرن مناسب می باشند. این میزهای عسلی در طرح و نقش های بسیار ساده و شیک و در رنگ های نقره ای و طلایی تولید می شوند و در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

میز عسلی استیل

میز عسلی سنگی

میزهای عسلی سنگی به چند شکل طراحی می شوند. برخی از آن ها به صورت تمام سنگ می باشند که وزن بسیار زیادی داشته و جا به جایی آن ها مشکل می باشد.

برخی دیگر دارای پایه ای سنگی و رویه شیشه ای هستند که این مدل نیز از وزن بالایی برخوردار می باشد. مدل بعدی، میزهایی هستند که دارای پایه ای فلزی یا چوبی می باشند و جنس رویه آن ها از سنگ می باشد.

بخوانید!  نانوون، مدرن ترین نوع کاغذ دیواری

سنگ هایی که به منظور ساخت میزهای عسلی مورد استفاده قرار می گیرند، بیشتر از سنگ مرمر می باشند. این نوع میزهای عسلی قیمت زیادی دارند و جلوه ای بسیار لوکس ایجاد می کنند. برخی از این میزهای عسلی را از سنگ مرمریت یا گرانیت نیز می سازند که قیمت کمتری نسبت به سنگ های مرمری دارند.

میز عسلی سنگی

میز عسلی شیشه ای

میزهای عسلی شیشه ای به دلیل شفافیت و درخشش بی نظیری که دارند، از لحاظ ظاهری برای خانه های کوچک و جمع و جور مناسب می باشند، زیرا این میزها سبب روشن تر شدن فضا می شوند و کم تر در معرض دید می باشند.

برخی طراحان در کنار شیشه، از آینه نیز برای میزهای عسلی استفاده می کنند که سبب زیباتر و درخشنده تر شدن این المان می شود. میز عسلی‌های شیشه ای شامل مدل های تمام شیشه، ترکیب با آینه، ترکیب با چوب و ترکیب با فلز می باشند که هرکدام زیبایی و خلاقیت مربوط به خود را دارند.

میز عسلی شیشه ای

میز عسلی تاشو

قانونی بر این که از میز عسلی هایی با اندازه یکسان استفاده کنید، وجود ندارد، به خصوص اگر دارای خانه کوچیکی می باشید. در این شرایط بهتر است از میز عسلی تاشو استفاده نمایید.

این میزها بسیار کاربردی بوده و به راحتی می توان آن ها را باز و استفاده کرد و در زمانی که نیاز به آن ها ندارید، آن ها را جمع کرده و در گوشه ای قرار دهید.

میز عسلی های تاشو معمولا از جنس چوبی هستند و طراحی بسیار ساده و مینیمالی دارند. قیمت میز عسلی تاشو به نسبت سایر میزهای عسلی کمتر و خرید آن ها مقرون بصرفه تر می باشد.

میز عسلی تاشو

میز عسلی سلطنتی

میزهای عسلی سلطنتی دارای تزئینات و کنده کاری های بسیار زیاد و ظریف می باشند و معمولا در کنار مبل استیل و نیمه استیل سلطنتی قرار می گیرند. این میزهای عسلی جلوه ای بسیار زیبا و باشکوه دارند و در کنار میز جلومبلی و مبلمان سلطنتی، جلوه ای لوکس و بسیار لاکچری به دکوراسیون داخلی خانه شما می بخشند.

متریال مورد استفاده در این نوع میزهای عسلی معمولا چوب طبیعی مرغوب و باکیفیت می باشد. جنس رویه این نوع میزهای عسلی می تواند از شیشه، چوب و یا حتی سنگ های گرانقیمتی مانند سنگ مرمر نیز باشد.

میز عسلی سلطنتی

میز عسلی مدرن

میز عسلی های مدرن در انواع طرح های ساده، کشودار و طبقاتی وجود دارند که می توانید براساس نوع و سبک دکوراسیون داخلی خود، نمونه مناسبی از آن را انتخاب نمایید.

بخوانید!  عکس انواع میز و صندلی قهوه و چایی خوری مدرن با چند کاربرد

میزهای عسلی مدرن معمولا از طراحی ساده و مینیمال برخوردار می باشند و برخلاف این سادگی در طراحی، بسیار شیک و بروز می باشند. میزهای عسلی مدرن در انواع اشکال هندسی مانند گرد، بیضی، مستطیلی و… وجود دارند.

میز عسلی مدرن

میز عسلی کلاسیک

مدل میزهای عسلی کلاسیک به میزهای عسلی سلطنتی شباهت دارد، با این تفاوت که از کنده کاری و ظریف کاری های کمتری نسبت به میزهای عسلی سلطنتی برخوردار می باشند. از این نوع میزها برای تزئین و کاربرد کنار مبلمان کلاسیک استفاده می شود.

میزهای عسلی کلاسیک معمولا از چوب طبیعی یا مصنوعی تولید می شود و صفحه رویه آن شیشه ای یا چوبی می باشد. بهتر است میزعسلی کلاسیک را به همراه مبل کلاسیک خود خریداری نمایید تا به خوبی با آن ست و هماهنگ شود.

میز عسلی کلاسیک

میز عسلی فانتزی

میزعسلی های فانتزی معمولا دارای اشکال نامتعارف و ناموزون می باشند. این نوع میزهای عسلی در ابعاد مختلفی از کوچک تا بزرگ تولید می شوند. میزهای عسلی فانتزی معمولا سفارشی هستند و می توانید مطابق با سلیقه خود، نمونه مناسبی از آن را سفارش و خریداری نمایید.

میز عسلی فانتزی

میز عسلی تک پایه

نوع بسیار خاص و منحصربفردی از میزهای عسلی وجود دارد که به صورت تک پایه می باشد. این میزها برحسب سبک طراحی می توانند از جنس شیشه، چوب، سنگ یا فلز باشند.

میزهای عسلی تک پایه چوبی و فلزی که دارای کنده کاری و تزئینات می باشند، بیشتر برای سبک های روستیک و سلطنتی بکار می روند. همچنین میز عسلی‌های تک پایه شیشه ای و سنگی معمولا نمایی مدرن و کلاسیک دارد و بیشتر در این نوع دکوراسیون ها مورد استفاده قرار می گیرد.

مدل های تک پایه میز عسلی از لحاظ زیبایی و کارایی چیزی از مدل های چهارپایه کم ندارند و نسبت به آن ها فضای کم تری را اشغال می کنند.

میز عسلی تک پایه

کلام پایانی

امیدواریم مدل های ارائه شده در این نوشته از ساختمانچی توانسته باشد شما را با انواع میز عسلی آشنا کند. در صورت تمایل، نقطه نظرات خود را در مورد این نوشته با ما در میان بگذارید.

در انتها تعدادی دیگر از مدل های میز عسلی را برای شما عزیزان مهیا نمودیم که امیدواریم از تماشای آن ها لذت ببرید و جهت ایده از آن ها استفاده نمایید.

میز عسلی جادار
میز عسلی پایه فلزی
میز مدرن
میز شیشه ای
عکس انواع میز عسلی جدید[تاشو،چوبی،سلطنتی و فانتزی]
میز پایه فلزی
میز کنار مبلی مدرن