آموزش رویت

ساختمانچی

زمانی که صحبت استفاده از رنگ سفید در طراحی دکوراسیون داخلی به میان می آید، نمایی زیبا، شیک و لوکس در ذهن تداعی می شود. استفاده از طیف های مختلف سفید در انواع سبک های طراحی از مدرن تا مینیمال کاربرد دارد و دست شما را در زمان طراحی باز نگه می دارد.

آن چه که در هنگام استفاده از رنگ سفید در طراحی داخلی باید به یاد داشته باشید، جلوگیری از ایجاد یکنواختی و توجه به ایجاد عمق در فضای اتاق می باشد. اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که به استفاده از سفید در طراحی داخلی علاقمند هستید و به دنبال ایده های تزئینی در اتاق سفید هستید، با ساختمانچی همراه باشید.

ایده های طراحی خانه ای به رنگ سفید

استفاده از بافت های مختلف

استفاده از انواع بافت ها در طراحی داخلی اتاقی که در آن از رنگ سفید بکار رفته، یکی از نکات مهمی است که باید به آن توجه کنید. چرا که استفاده از بافت های مختلف از ایجاد یکنواختی ناشی از استفاده سفید جلوگیری کرده و به فضای اتاق عمق می بخشد.

استفاده از یک فرش مناسب می تواند در این جهت به شما کمک کند. آن چه که در این تصویر مشاهده می نمایید، استفاده از یک روتختی که در آن از گل های برجسته استفاده شده است، می باشد. این کار نیز باعث ایجاد عمق در فضای اتاق می شود.

رنگ سفید

استفاده از لوسترهای آویز

در انتخاب لوسترهایی که در چنین اتاقی استفاده می نمایید، خلاقیت داشته باشید. این کار باعث ایجاد جذابیت دیداری در اتاق می شود. استفاده از یک لوستر آویز زیبا یکی از ساده ترین ایده های تزئینی در اتاقی که در آن سفید بکار رفته، می باشد.

استفاده از انواع لوستری که نور مناسبی داشته باشد، باعث می شود فضای اتاق بزرگ تر از آن چه که هست به چشم آید. هم چنین باعث ایجاد کنتراست در کنار رنگ سفید نیز خواهد شد.

ایده های طراحی خانه ای به رنگ سفید
Photo by Amy Bartlam. Design by Veneer Designs.

استفاده از کتاب های رنگی

یکی از ایده های تزئینی اتاقی که در آن سفید بکاررفته، ساخت شلف های دیواری در آن و استفاده از آن برای قرار دادن کتاب می باشد. رنگ های مختلف جلد کتاب ها باعث القای رنگ به فضای اتاق می شود. این کار باعث ایجاد کنتراست در کنار رنگ سفید می شود.

ایده های طراحی خانه به رنگ سفید

استفاده از یک جزیره بزرگ در آشپزخانه

بسیاری از افراد در استفاده از یک جزیره در ابعاد بزرگ دچار تردید هستند. چرا که بر این باورند استفاده از چنین جزیره ای باعث کوچک تر نشان دادن فضای آشپزخانه می شود.

اگر در طراحی آشپزخانه از سفید استفاده کردید و فضای آشپزخانه امکان استفاده از یک جزیره بزرگ را به شما می دهد، پیشنهاد ما استفاده از نمونه ای از آن ها که در ساختشان گرانیت بکار رفته، می باشد. این کار باعث ایجاد نمای بسیار زیبایی در آشپزخانه می شود.

ایده های خانه ای به رنگ سفید

استفاده از سیاه برای رنگ آمیزی سقف

رنگ های سیاه و سفید همیشه به عنوان رنگ های مکمل یکدیگر شناخته می شوند. استفاده از سیاه برای رنگ آمیزی سقف اتاقی که در طراحی آن سفید استفاده‌شده، نمای زیبا و متفاوتی ایجاد می کند.

در کنار انجام این کار می توانید از الگوهای سیاه و سفید نیز استفاده نمایید. به کارگیری المان چوبی تیره رنگ نیز در جهت تکمیل این ایده کاربرد دارد.

ایده طراحی خانه ای به رنگ سفید

استفاده از ایده های مینیمال

یکی از ایده هایی که می توانید در طراحی اتاق سفیدرنگ استفاده نمایید، به کارگیری ایده های مینیمال می باشد. برای مثال این امکان وجود دارد که از مبلمانی که از طراحی ساده ای برخوردار است، استفاده نمایید. این کار به بزرگ تر نشان‌دادن فضای اتاق نیز کمک می کند.

 طراحی خانه ای به رنگ سفید

استفاده از گیاهان

از دیگر ایده هایی که می توان در اتاقی به رنگ سفید استفاده کرد، به کارگیری گل و گیاه طبیعی می باشد. این کار باعث ایجاد فضای سرزنده و نشاط آوری می شود و همچنین با القای رنگ به محیط از یکنواختی جلوگیری می کند. استفاده از المان های طبیعی به عنوان وسایل دکوراتیو در خانه بدون شک نتیجه خوبی در پی خواهد داشت.

طراحی خانه ای سفید

استفاده از کاشی با رنگ غالب

بکارگیری رنگ سفید در طراحی حمام، یکی از پرطرفدارترین ایده های طراحی داخلی می باشد. از آن جایی که برای انتخاب سینک روشویی، وان و المان هایی این چنین از سفید استفاده می شود، بهتر است در کنار آن از کاشی های سیاه یا هر رنگ دیگری که در نظر دارید، استفاده نمایید.

بخوانید!  عکس و طرح کابینت جزیره ای[+آموزش ساخت]

یکی از راهکارهایی که می توان از آن در طراحی حمام های سفید رنگ استفاده کرد، استفاده از کاشی های رنگی می باشد. استفاده از کاشی های سیاه در کنار کاشی های سفیدرنگ از جمله راهکارهایی است که می توان مورد استفاده قرار داد.

ایده های طراحی خانه سفید

طراحی دیوار

از دیگر راهکارهایی که می توان در اتاقی که در آن از سفید استفاده می شود به کار برد، بکارگیری یک تابلو هنری برای تزئین دیوار می باشد.

استفاده از تابلویی که در آن از رنگ های مختلف وجود دارد، باعث در هم شکستگی یکنواختی موجود در فضای اتاق می شود و جلوه خاصی به اتاق می بخشد. این کار باعث القای عمق و رنگ به فضای اتاق نیز می شود.

ایده های خانه سفید

طراحی حمام با استفاده از سفید

اگر به دنبال ایجاد تغییر در طراحی حمام هستید، پیشنهاد ما استفاده از سفید می باشد. در ادامه به بیان ایده هایی در جهت چگونگی استفاده از این رنگ می پردازیم.

استفاده از مرمر سفید

مرمر سفید از جمله سنگ های طبیعی و بسیار زیبایی می باشد که استفاده از آن در طراحی داخلی نمای بسیار زیبایی ایجاد می کند. یکی از قسمت هایی که می توان از سنگ مرمر در طراحی آن استفاده کرد، حمام می باشد.

همان طور که می دانید سنگ مرمر سفید خالص نیست و بافت هایی سیاه رنگ نیز در آن وجود دارد که همین امر بر زیبایی این سنگ می افزاید. برای استفاده از این سنگ در طراحی حمام می توان از فضای پشت سینک روشویی یا وان حمام به این منظور استفاده کرد.

طراحی دکوراسیون داخلی سفیدرنگ

طراحی حمام به سبک کلاسیک

رنگ سفید از جمله رنگ هایی است که در طراحی کلاسیک می توان از آن استفاده کرد. برای طراحی حمام به سبک کلاسیک می توان از سفید و المان های چوبی در کنار یکدیگر استفاده کرد. به این منظور بهتر است از چوب های روشن استفاده نمایید.

رنگ سفید نیز مانند سایر رنگ ها طیف های مختلفی دارد.به همین خاطر این امکان برای شما وجود دارد که طیف مناسب این رنگ را انتخاب نمایید.

هم چنین در صورتی که تمایل به استفاده از این رنگ به تنهایی ندارید، می توانید از ترکیب خاکستری و بژ در حمام استفاده نمایید. این ترکیب رنگ برای طراحی حمام به سبک کلاسیک بسیار کاربردی می باشد.

دکوراسیون داخلی سفیدرنگ

طراحی حمام مدرن

برای بهره مندی از حمامی امروزی به فکر استفاده از یک وان در حمام باشید. استفاده از وان نه تنها می تواند به ایجاد آرامش کمک کند، بلکه بر زیبایی حمام نیز تاثیر می گذارد.

استفاده از وسایل مدرن برای داشتن حمامی این چنین لازم و اساسی می باشد. در طراحی چنین فضایی می توانید از سنگ مرمر به عنوان کفپوش نیز استفاده نمایید.

طراحی دکوراسیون سفیدرنگ

طراحی فضای اسپا

هیچ چیز بهتر است طراحی فضای اسپا در حمام، در هنگام بازسازی و طراحی حمام نیست. استفاده از طیف های مختلف رنگ سفید در طراحی چنین فضایی بسیار کارامد می باشد، چرا که این رنگ باعث ایجاد آرامش می شود. طراحی فضای اسپا در حمام باید از سادگی برخوردار باشد.

بخوانید!  دکوراسیون داخلی به سبک آرت دکو

استفاده از یک نورپردازی مناسب نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. دیمرها برای طراحی اسپا انتخاب مناسبی می باشد. استفاده از پرده در این طراحی را فراموش نکنید. نصب یک آینه بزرگ در نقطه ای مناسب نیز نکته ای است که باید به آن توجه داشته باشید.

طراحی سفیدرنگ

طراحی مینیمالیست

استفاده از سفید در طراحی مینیمالیسم بسیار کاربرد دارد. در طراحی حمام به سبک مینیمالیست علاوه بر استفاده از سفید، باید به یک طراحی بسیار ساده نیز فکر کنید.

در کنار استفاده از سفید می توانید از کابین دوش شیشه ای نیز برای این طراحی استفاده نمایید. این کار به طور قطع نتیجه بسیار خوبی در پی خواهد داشت.

طراحی داخلی سفیدرنگ

طراحی حمام به سبک خانه ساحلی

استفاده از سفید در طراحی چنین فضایی جایگاه ویژه ای دارد. تنها باید به یاد داشته باشید که در کنار سفید بهتر است از المان های چوبی تیره نیز استفاده نمایید. این کار باعث ایجاد کنتراست می شود و در زیبایی طراحی نقش بی بدیلی دارد.

در صورت امکان، برای ایجاد تاثیرگذاری بیشتر بهتر است برای سقف نیز از چوب استفاده نمایید. استفاده از رنگ آبی در این طراحی نیز می تواند تاثیر قبل توجهی در زیبایی حمام داشته باشد.

طراحی حمام به سبک خانه ساحلی

ترکیب رنگ سفید با رنگ های دیگر

اگر به دنبال ترکیب رنگی مناسب برای استفاده در حمام هستید، پیشنهاد ما استفاده از رنگ آبی می باشد. آبی هر آن چیزی است که برای ایجاد فضایی سرزنده در عین حال آرام بخش در حمام به آن نیاز است. بکارگیری الگوهای آبی و سفید نیز از ایده های کاربردی و مناسب در طراحی حمام می باشد.

ترکیب رنگ سفید با رنگ های دیگر

استفاده از اشکال مختلف

استفاده از استنسیل های مختلف در طراحی حمامی که در آن از رنگ سفید استفاده می شود نیز می تواند ایده خوبی در جهت القای رنگ به فضای حمام باشد. برای این کار می توانید از اشکال مختلف و مورد علاقه خود استفاده نمایید. استفاده از استنسیل هایی به شکل گل و دایره می توانند انتخاب های مناسبی باشند.

رنگ سفید در طراحی دکوراسیون داخلی خانه

اجرای نورپردازی مناسب

اگر از نورپردازی مناسبی در حمام استفاده شود و فضای حمام به اندازه کافی روشن باشد فضای آرام بخشی در اختیار خواهید داشت.

سفید در طراحی دکوراسیون داخلی خانه

بازسازی فضای حمام

استفاده از کاشی های موزاییکی برای القای رنگ و بهره گیری از الگوهای مختلف انتخاب مناسبی می باشد. استفاده از این کاشی ها برای دیوار پشت دوش انتخاب های مناسبی هستند. برای انجام این کار می توانید از کاشی های سفیدرنگ نیز استفاده نمایید. استفاده از سفید برای طراحی حمام به سبک مدرن بسیار کاربردی می باشد.

رنگ سفید در طراحی دکوراسیون خانه

نکات پایانی

رنگ سفید از جمله رنگ هایی است که بسیاری از افراد به استفاده آن در طراحی داخلی علاقمند هستند. استفاده از این رنگ در فضاهای کوچک باعث می شود فضای اتاق بزرگ تر از آن چه که هست به نمایش درآید.

همچنین باعث می شود، فضای اتاق روشن به نظر آید. از این رو استفاده از آن در اتاق هایی که از نور طبیعی کافی نیز برخوردار نیستند، نتیجه خوبی در پی خواهد داشت.

همان طور که گفتیم در استفاده از این رنگ باید دقت کنید که از ایجاد یکنواختی جلوگیری به عمل آورید. آن چه که در این جا به آن اشاره شد، ایده های تزئینی برای استفاده در مکانی که در آن سفید استفاده‌شده، می باشد. این امکان وجود دارد که با توجه به سلیقه و خلاقیت فردی نسبت به اجرای ایده دلخواه در طراحی داخلی اقدام نمایید.

گالری عکس های طراحی دکوراسیون داخلی سفید

رنگ سفید در طراحی داخلی خانه
رنگ سفید در طراحی دکوراسیون داخلی
رنگ سفید در دکوراسیون داخلی
رنگ سفید در طراحی داخلی
رنگ سفید در طراحی دکوراسیون
سفید در طراحی دکوراسیون
سفید در طراحی داخلی خانه
عکس رنگ سفید و استفاده از آن در دکوراسیون خانه های مدرن و مینیمال
رنگ سفید در طراحی خانه
سفید در طراحی دکوراسیون خانه
سفید در طراحی داخلی منزل