آموزش رویت

ساختمانچی

عکس بیست و پنجمین نمایشگاه لوستر و چراغ های تزئینیاهمیت دکوراسیون داخلی در عصر حاضر و کاربرد وسیع عناصر دکوراتیو در طراحی داخلی ساختمان, سازندگان و ارائه دهندگان انواع المان های نورپردازی و دکوراتیو را بر آن داشته است تا محصولات خود را در نمایشگاه بین المللی در معرض دید عموم قرار دهند. این محصولات شامل لوسترهای سقفی و دیواری, چراغ های تزئینی برای اماکن مختلف, آینه و شمعدان های زیبا, انواع مجسمه, تابلوهای تزئینی و … میباشند.

هدف از برگزاری نمایشگاه لوستر و چراغ های تزئینی, توسعه صنعت لوسترسازی و تولید انواع چراغ در کشور, افزایش صادرات این محصولات, آشنایی با مدرن ترین و جدیدترین تجهیزات نورپردازی, بالا بردن راندمان تولید و اشتغال زایی میباشد. مجری برگزاری این نمایشگاه شرکت تعاونی سازندگان لوستر، چراغ، آینه و شمعدان میباشد.

این نمایشگاه در بیست و پنجمین دوره برگزاری خود پذیرای 220 شرکت داخلی و خارجی از جمله کشورهای ترکیه, تایوان و چین میباشد و از تاریخ 3 الی 6 دی ماه در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی در تهران برگزار میشود.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی لوستر و چراغ های تزئینی

از تاریخ 3 الی 6 دی ماه 96

از ساعات 12 تا 20

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی لوستر و چراغ های تزئینی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران به مدت 4 روز از تاریخ 3 الی 6 دی ماه برگزار میشود.