آموزش رویت

ساختمانچی

شرکت اخوان با سابقه ای طولانی از جمله واحدهای پیشرو در حوزه تولید لوازم خانگی در جهان است که محصولات خود را با بالاترین کیفیت تولید می نماید. تمام محصولات اخوان دارای گارانتی هستند و از خدمات پس از فروش برخوردار می باشند.

ویژگی های بارزی نظیر تنوع بسیار بالا، کیفیت عالی و جلب رضایت مشتری باعث می شود تا اخوان به عنوان یک برند مطرح در حوزه لوازم خانگی در کشور و سراسر دنیا معرفی شود.

این شرکت با استفاده از کارشناسان خبره و تیم مهندسی خود کیفیت محصولات را کنترل نموده و آن ها را با اطمینان خاطر در اختیار مشتریان قرار می دهد. با این مقدمه، در ادامه این نوشته از ساختمانچی به معرفی محصولات این برند معتبر ایرانی می پردازیم.

محصولات برند اخوان

از جمله محصولات اخوان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

شیرآلات اخوان

شرکت اخوان مجموعه ای از بهترین و کارآمدترین شیرآلات مخصوص  آشپزخانه، حمام و سرویس یهداشتی را با طراحی و کارایی بالا وارد بازار نموده است. شیرآلات بهداشتی اخوان از درخشندگی فوق العاده ای برخوردارند و به مرور زمان در مجاورت آب دچار زنگ زدگی نمی شوند.

این محصولات را به راحتی می توان تمیز نمود و از زیبایی و تمیزی آن ها لذت برد. قطعات شیرآلات اخوان اسپانیایی هستند و با نیکل آبکاری شدند. این قطعات اصل و باکیفیت هستند و طول عمر محصول را بالا می برند.

شیرآلات اخوان هم از نظر فنی و هم از نظر ظاهری بسیار ایده آل هستند و استفاده از آن ها در خانه آسایش و راحتی را برای شما به ارمغان می آورند. علاوه بر آن تنوع این محصولات به اندازه ای بالاست که به راحتی می توان با هر سلیقه ای اقدام به انتخاب آن ها نمود.

شیرآلات اخوان

هود اخوان

هودهای اخوان با طراحی منحصربفرد و بسیار زیبا تولید می شوند و ترکیب شیشه و استیل زیبایی بی نظیری به آن ها می بخشد. ویژگی ها و قابلیت های فنی هودهای اخوان با توجه به نوع و مدل آن ها متفاوت است.

به طور کلی می توان گفت این هودها از قدرت موتور و توان مکش بالایی برخوردارند و سر و صدای بسیار کمی تولید می کنند؛ به نحوی که کسی متوجه روشن‌بودن این هودها نمی شود. کیفیت بدنه آن ها بسیار بالاست و قدرت مکش فوق العاده این محصولات مانع از انتشار بو، دود و یا پخش روغن به اطراف می گردد.

بخوانید!  ویژگی شیرآلات شودر

تمام هودهای اخوان دارای فیلترهای قابل شستششو هستند. به راحتی می توان با استفاده از آب گرم، آلودگی را از سطح آن ها پاک نمود. هود اخوان در انواع هود زیرکابینتی، هود شومینه ای، هود مخفی و هود مورب با کیفیتی فوق العاده تولید و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

طراحی هودهای این برند لوازم خانگی با رنگ های نقره ای، سفید و مشکی انجام می شود و ظاهری بسیار شیک و مدرن به فضای آشپزخانه می بخشد. علاوه بر زیبایی بی نظیر هود اخوان و تاثیر آن بر دکوراسیون آشپزخانه، کیفیت عملکرد آن بسیار بالاست و افراد می توانند با خیالی آسوده از آن استفاده نمایند.

هود اخوان

گاز اخوان

شرکت اخوان مجموعه ای از گازهای با کیفیت و استاندارد را در مدل های گوناگون به بازار عرضه می نماید. گازهای تولیدی توسط این برند معتبر شامل انواع گاز رومیزی، گاز مبله و گاز صفحه ای می باشند که هر کدام مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند.

کیفیت اجاق گاز اخوان بسیار بالاست و با راندمان حرارتی بالا طبخ و پخت غذا را به سهولت انجام می دهد. صرفه جویی در مصرف گاز و جلوگیری از انتشار گازهای خطرناک از ویژگی های بارز گاز اخوان می باشند.

گاز صفحه ای اخوان نقش بسیار مهمی در دکوراسیون آشپزخانه ایفا می کند. زیرا استفاده از آن بر روی کابینت، نمای کابینت را زیباتر جلوه می دهد.

این مدل گاز در اشکال مختلفی مانند مربع، دایره و نیم دایره طراحی می شود و قدرت آن در مقایسه با گاز مبله پایین تر است. از این رو توصیه می شود با توجه به میزان پخت و پز، این گازها انتخاب شوند.

اجاق گازهای رومیزی اخوان به نسبت دو مدل دیگر با استقبال بیشتری توسط مشتریان رو به رو شدند و در انواع مدل های استیل، شیشه ای و سرامیکی تولید می گردند.

آن ها مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و ضربه دارند و نظافت آن ها بسیار آسان است. قیمت گاز رومیزی اخوان به نسبت گاز مبله اخوان کمتر است. گاز مبله اخوان از جمله گازهای ایستاده است که از قدرت بالایی برای تولید حرارت برای پخت و پز برخوردار می باشد.

گاز اخوان

سینک اخوان

زیبایی و کارایی سینک اخوان آن را به بهترین سینک ظرفشویی تبدیل کرده است. سینک های اخوان در انواع سینک توکار، سینک روکار و سینک صفحه ای تولید می شود. این برند محصولات خود را با کیفیتی مطلوب رضایت مشتریان را به خود جلب می نماید.

بخوانید!  مزایای لوازم خانگی درسا

سینک های اخوان با استفاده از متریال هایی نظیر گرانیت، شیشه و استیل تولید می شوند و هر کدام قابلیت های خود را دارند. این سینک ها دارای ابعاد مختلفی هستند و برای فضاهای مختلف آشپزخانه قابل استفاده می باشند.

سینک اخوان به دلیل وجود تجهیزاتی مانند جامایعی، سبد آبکش، سیفون و تخته گوشت موجب رفاه حال مشتریان می شود و سال ها در آشپزخانه قابل استفاده هستند.

شرکت اخوان از متریال های بسیار مرغوب برای ساخت سینک استفاده می کند و با خیالی آسوده می توان نسبت به خرید مدل های گوناگون این محصول اقدام نمود.

سینک اخوان

فر توکار اخوان

فر توکار اخوان در انواع مدل های استیل، شیشه و شیشه استیل در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این فرها بر اساس تکنولوژی روز دنیا تولید شدند و با استفاده از برق و یا گاز کار می کنند.

استیل مورد استفاده در تولید این فرها در انواع استیل ساحلی، استیل آجدار و استیل پولیشی می باشد. شیشه مصرفی نیز خود به شیشه سفید، شیشه مشکی، شیشه رفلکس تقسیم می شود.

فر گازی اخوان با استفاده از شعله پخش کن که در بخش تحتانی فر قرار دارد، غذا را پخت می کند. فرهای برقی با استفاده از المنت و بدون اشعه عملیات پخت و پز را انجام می دهند. علاوه بر آن فرهایی که با گاز و برق کار می کنند، هم به المنت و هم به شعله پخش کن مجهز هستند.

فرتوکار اخوان

کلام پایانی

آن چه در این نوشته از ساختمانچی به بیان آن پرداختیم، معرفی محصولات شرکت اخوان می باشد. امیدواریم با مطالعه این مطلب به اطلاعات مفیدی در خصوص این این برند معتبر ایرانی دست یافته باشید. در صورت تمایل نظرات خود را در این خصوص با ما در میان بگذارید.