آموزش رویت

ساختمانچی

مسلماً مهم ترین چیزی که از جشن تولد در ذهن شما به جا مانده تم تولد است. جشن تولد هر شخص بهترین روز زندگی اوست و اگر خاطره ای ماندگار از آن در ذهن وی نقش ببندد هر بار با مرور آن احساس شادی خواهد کرد. آیا تولد سال گذشته خود را به یاد می آورید؟

دیزاین تولد یکی از جذاب ترین موضوعاتی است که همواره بدان توجه می شود و افراد سعی می کنید بهترین ایده ها را برای برای آن عملی کنند.

اگر می خواهید دوست یا یکی از اعضای خانواده خود را سوپرایز کنید قبل از خرید وسایل مورد نیاز بهتر است به سایت های مختلف مراجعه کنید و از آن ها ایده بگیرید. تنها در این صورت خاطره ای جذاب به یادگار خواهید گذاشت.

تزیینات تولد در طیف وسیعی از رنگ ها و مدل ها در فروشگاه ها موجود هستند و شما طبق سلیقه خود و تم انتخابی می توانید نسبت به خرید آن ها اقدام نمائید.

تم تولد بزرگسالان با تم های بچگانه کاملاً متفاوت است. برای مثال از رنگ های بسیار شاد برای کودکان و ترکیب رنگ های تیره و روشن برای بزرگسالان استفاده می شود. با ساختمانچی همراه باشید تا ایده های متنوع مربوط به تم های جشن تولد را به شما معرفی نمائیم.

تم تولد چیست؟

تم تولد به مجموعه ای از وسایل و ملزوماتی نظیر انواع بادکنک، استند، بنر، ریسه، رد پا، ظروف کیک خوری، سفره، شمع و… می گویند که در کنار هم هارمونی بی نظیری ایجاد می کنند و یک زمینه زیبا برای ثبت خاطرات خوش فراهم می نمایند.

قبل از این که وسایل مورد نیاز برای برگزاری جشن را خریداری کنید، به این نکته دقت کنید که تم تولد دخترانه با تم تولد پسرانه از نظر انتخاب رنگ و برخی لوازم متفاوت می باشد.

تم های تولد کودک

تم تولد سبیل

این تم هم مورد پسند کودکان است و هم بزرگسالان و به راحتی می توان آن را اجرا نمود. شما می توانید از فروشگاه ها سبیل های آماده خریداری کنید یا خودتان آن را با استفاده از مقوا درست کنید و رنگ امیزی نمائید. تم تولد سیبیل برای بچه ها بسیار جذاب و دوست داشتنی است و از آن لذت خواهند برد.

تم تولد سبیل

تم تولد مینیون

مینیون یک شخصیت کارتنی است که برای تم تولد کودک انتخاب می شود. رنگ های برجسته این تم زرد و آبی می باشند که در کنار هم زمینه ای فوق العاده زیبا برای کودکان فراهم می کنند.

بخوانید!  ایده های طراحی دیوار آجری و سنگی

به منظور تزیین جشن تولد فرزند خود می توانید از بادکنک ها و ربان های آبی در کنار عروسک یا ظروف یکبار مصرفی که این شخصیت کارتنی بر روی آن ها نقش بسته استفاده نمائید.

تم تولد مینیون

تم تولد فروزن

این گزینه که تم تولد السا نیز نام دارد محبوب دختران است و برگرفته از کارتن فروزن می باشد که در آن السا در نقش ملکه برفی ایفای نقش می نماید. رنگ هایی نظیر سفید و آبی در این تم به وفور استفاده می شوند و فضایی از قلمرو یخی را به تصویر می کشند.

تم تولد فروزن

تم تولد بچه رئیس

بچه رئیس نیز یک شخصیت انیمیشنی است که طرفداران خود را دارد و بیشتر برای تم تولد پسرانه انتخاب می گردد. رنگ های بارز آن آبی، مشکی و سقید هستند و بادکنک آرایی که با این رنگ ها انجام شود جلوه ای باشکوه برای برگزاری جشن تولد در معرض نمایش قرار می دهد.

تم تولد بچه رئیس

ایده های جالب برای جشن تولد بزرگسالان

هنگامی که ایده جشن تولد به ذهن خطور می کند ناخودآگاه ذهن درگیر انواع تم ها و رنگ ها می شود. اینکه بدانید برای تزیین تولد بزرگسالان باید چه فاکتورهایی را در نظر بگیرید و یا بنر تولد بچه گانه را با چه تصویری سفارش دهید به ذوق و استعداد شما باز می گردد. اما آگاهی از انواع تم ها به شما کمک می کند تا راحت تر تصمیم گیری کنید.

دکوراسیون جشن تولد همانند سایر طرح ها و ایده هایی که برای دکوراسیون داخلی منزل اجرا می شوند حائز اهمیت است و باید با دقت صورت گیرد. از تمام تم هایی که در سایت های مختلف مشاهده می کنید ایده بگیرید و خاطره ای خوش برای آشنایان رقم بزنید. در این بخش به ایده هایی برای جشن تولد بزرگسالان می پردازیم با ما همراه باشید.

تزیین تولد ساده و شیک

برخی از افراد تولد در خانه را به برگزاری آن در کافی شاپ یا رستوران ترجیح می دهند و با ایده های ساده اما جذاب سعی می کنند بهترین خاطره را برای محبوب خود به ارمغان بیاورند.

شما می توانید تزیین میز تولد را با چند عدد شیرینی و شمع انجام دهید. به تصویر زیر نگاه کنید. این میز رنگارنگ و جذاب با کمترین هزینه طراحی شده و در عین سادگی بسیار شیک به نظر می رسد.

تزیین تولد ساده و شیک

تولد در دفتر کار

ایده های تولد در محیط کار بسیار متنوع هستند اما ساده ترین و در عین حال رسمی ترین آن ها استفاده از بادبادک های هلیوم برای تزیین است. بادبادک های تک رنگ یا رنگارنگ بهترین گزینه برای دفتر کار هستند.

تولد در دفتر کار

تم تولد عاشقانه

این تم همواره با تصویری از گل های رز قرمز در ذهن تداعی می شود. گل آرایی و شمع آرایی از جمله کارهایی است که در این مدل تزئین اعمال می شوند.

بخوانید!  نکات مهم در طراحی کتابخانه عمومی استاندارد

تزیین میز تولد عاشقانه ایده ای بسیار هیچان انگیز در نظر گرفته می شود که با انتخاب المان های تزئینی به رنگ قرمز صورت می گیرد.

تم تولد عاشقانه

تزیین کافی شاپ برای تولد

جشن تولدهایی که در کافی شاپ برگزار می شوند بسیار دوست داشتنی و خاطره انگیز هستند. شما می توانید از صاحب این مکان درخواست کنید میز و یا فضای مورد نظر را برای شما مزین کند و با دیزاینی زیبا از میهمانان پذیرایی نمائید.

تزیین کافی شاپ برای تولد

تم تولد مردانه

این تم در رنگ های مختلف اجرا می شود اما بارزترین آن ها سیاه سفید و یا نقره ای مشکی است. البته با توجه به سلیقه فرد مورد نظر می توان یک تم مناسب انتخاب نمود.

هنگامی که به فروشگاه های عرضه لوازم و تزیینات تولد مراجعه می کنید با تنوعی از طرح و مدل ها رو به رو می شوید. به همین دلیل به راحتی آنچه که در ذهن دارید را می توانید در دنیای واقعی پیدا نموده و خریداری کنید.

تم تولد مردانه

تم تولد زنانه

تم هایی نظیر صورتی سفید، طلایی مشکی، قرمز مشکی، صورتی طلایی و … برای تولد خانم ها ایده آل هستند. در حال حاضر تم نقره ای مشکی جزء شیک ترین ترکیب رنگ هایی است که می توان در تزیین میز تولد انتخاب شود.

تم تولد زنانه

کلام پایانی

ما در این عکس نوشته از سایت ساختمانچی به بیان ایده هایی زیبا و جذاب در خصوص تزئین جشن تولد با تم های گوناگون پرداختیم. امیدواریم با مطالعه این مطلب ایده های خوبی نیز به ذهن شما رسیده باشد و بتوانید تولدی رویایی و منحصربفرد را طراحی نمایید و از آن لذت ببرید. در صورت تمایل می توانید عکس تولد خودتان را برای ما ارسال نمایید.

گالری عکس های تزئین و تم جشن تولد

عکس 41 ایده و عکس تم تولد و تزیینات آن
تم تولد
تم تولد آبی طلایی
تم تولد رزگلد
تم تولد مشکی
تم تولد استقلال
تم تولد پیروزی
مدل تم تولد زیبا
تم تولد سفید طلایی
تم تولد نقره ای طلایی
تم تولد آبی