آموزش رویت

ساختمانچی

در میان تمام برندهای تولیدکننده شیرآلات بهداشتی، شیرآلات قهرمان نامی بسیار آشناست که از کیفیت لازم برای استفاده در مکان هایی نظیر آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی برخوردار می باشد.

همانطور که می دانید کشور ما از جمله کشورهایی است که در تولید شیرآلات بهداشتی به خودکفایی لازم دست پیدا کرده و حتی می تواند این محصولات را به نقاط سراسر جهان صادر نماید.

کارخانه های متعددی در سراسر کشور اقدام به تولید شیرآلات بهداشتی می نمایند که هر کدام قابلیت ها و مزایای منحصر به فردی برای این محصول در نظر می گیرند.

ما در این نوشته از ساختمانچی به معرفی یکی از معروف ترین و معتبرترین انواع شیرآلات بهداشتی ایرانی به نام شیرآلات قهرمان می پردازیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

معرفی کارخانه تولید شیرآلات قهرمان

کارخانه شیرآلات قهرمان از جمله اولین کارخانه های تولید شیرآلات در ایران می باشد. این کارخانه علاوه بر شیرآلات بهداشتی، به تولید شیرآلات ساختمانی، وسایل و تجهیزات حمام و سرویس بهداشتی، شیرآلات بیمارستانی و الکترونیکی نیز می پردازد.

کارخانه قهرمان در زمینی با مساحت بیش از 30 هکتار و ساختمانی حدود 100 هزار متر مربع قرار دارد. این کارخانه شامل سوله های ساختمانی، کارگاهی و اداری می باشد که در روستای بلداشی، شهرستان گرمی استان اردبیل قرار دارد و بیش از 3000 نفر در این کارخانه مشغول بکار می باشند.

امروزه محصولات این شرکت تولیدی به بیش از بیست کشور دنیا صادر می شود و از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد. این برند برای محصولات تولیدی خود 10 سال خدمات پس از فروش و 5 سال ضمانت را ارائه می دهد.

شیرآلات قهرمان دارای استاندارد تضمین کیفیت می باشند و در سال 98 نیز به عنوان برند برتر در زمینه تولید باکیفیت ترین شیرآلات ایرانی انتخاب شدند.

از مواردی که سبب برتری این برد نسبت به دیگر برندهای ایرانی شده می توان قیمت مناسب، تنوع در طرح، رنگ و مدل، کیفیت بالای قطعات، کارتریج قدرتمند اسپانیایی، آبکاری ظریف و زیبا، بدنه محکم و مقاوم، گارانتی و تضمین صد در صد، خدمات پس از فروش و… اشاره نمود.

شیرآلات قهرمان

برند شیرآلات قهرمان

برند قهرمان یکی از معروف ترین برندهای شیرآلات در کشور است که محصولاتی با کیفیت و بسیار زیبا به مشتریان ارائه می نماید. این برند یکی از تولید کنندگان معتبر انواع شیرآلات بهداشتی، لوازم و تجهیزات حمام و سرویس بهداشتی است که با استفاده از نیروهای متخصص و پیشرفته ترین دستگاه ها محصولات خود را تحت استانداردهای بین المللی تولید می کند و به بازار عرضه می دارد.

شیرآلات قهرمان از نظر کیفیت و رعایت استانداردهای لازم با محصولات سایر کشورها نظیر آلمان قابل رقابت هستند که این امر باعث می شود سهم بسزایی از تولیدات به کشورهای دنیا صادر گردد.

این شیرآلات در مدل های مختلفی نظیر شیرآلات فلت، فلت رویال، تتسو، آبشار، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، اردلان، تتراس، البرز، سوئیسی، برسام و صدف در اختیار مشتریان با سلیقه های مختلف قرار می گیرد.

کارخانه شیرآلات قهرمان کیفیت و دقت در تولید را سرلوحه فعالیت خود قرار دهید و به علت پایبند بودن به مشتری مداری و رعایت اصول مدیریتی در خط تولید توانسته اعتماد مشتریان و مصرف کنندگان را به خود جلب نماید.

بخوانید!  برندهای ایرانی شیرآلات بهداشتی

در این کارخانه از مدرن ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات و تجهیزات استفاده می شود که این امر منجر به دقت بالا، کارایی موثر و طول عمر بالای محصولات شده است.

قطعاتی که برای ساخت شیرآلات قهرمان از کشورهایی نظیر آلمان، ایتالیا و اسپانیا وارد می شوند از کیفیتی بسیار بالا برخودارند و طول عمر این محصولات را افزایش می دهند.

مهم ترین نکته ای که در تولید شیرآلات بهداشتی قهرمان مورد توجه قرار می گیرد رعایت استانداردهای بهداشتی است، از این رو با خیالی آسوده می توان آن ها را خریداری نمود و مورد استفاده قرار داد.

شیرآلات بهداشتی قهرمان

انواع محصولات قهرمان

شیرآلات قهرمان در انواع شیرآلات الکترونیکی، شیرآلات بیمارستانی و شیرآلات اهرمی و در اشکال کلاسیک، چشمی، شیلنگی و پیسوالو به بازار عرضه و به نیازهای مشتریان پاسخ می دهند.

فلاش تانک های دکمه ای و طنابی نیز از دیگر محصولات قهرمان هستند که دارای کیفیت لازم و دوام بسیار بالا می باشند. روز به روز در بازار شاهد طرح ها و مدل های جدیدتری از محصولات قهرمان هستیم که به علت استفاده از استانداردهای لازم و کیفیتی عالی می توان متناسب با هر نوع طراحی داخلی نمونه دلخواه را انتخاب نمود.

به طور کلی محصولات تولید برند قهرمان شامل موارد زیر می شوند:

  • شیرآلات سرویسی مانند سرویس دوش و سرویس روشویی
  • شیرآلات آشپزخانه
  • انواع شلنگ سرویس بهداشتی و دوش حمام
  • شیرآلات چشمی
  • شیرآلات توکار
  • انواع زیر آب
  • شیر پیسوال
  • شیر ماشین لباسشویی
  • فلاش تانک
  • شیر ساید بای ساید
  • شیر حیاط
  • شیرهای بیمارستانی
  • علم دوش حمام

پوشش شیرآلات قهرمان

شیرآلات بهداشتی قهرمان با استفاده از دو روش آبکاری و رنگ الکترواستاتیک پوشش داده می شوند. در رنگ آمیزی الکترواستاتیک اصولاً از دو رنگ سفید و مشکی که با آبکاری طلایی تلفیق شده‌اند استفاده می گردد. آبکاری نیز به دو صورت طلایی و کروم انجام می شود که مدل های طلایی عموماٌ ضد لک و مات هستند.

انواع محصولات قهرمان

مدل های معروف شیرآلات قهرمان

علم یونیکا پارسه قهرمان

سردوش های مورد استفاده در این علم ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. یکی از مزایای این سر دوش ها، پاشش آب به صورت سوزنی و با حجم بزرگی می باشد. جنس بدنه علم یونیکا پارسه از آلیاژ کروم و روکش آن از کروم می باشد. پهنای سردوش این مدل 25 سانتی متر است.

مدل پارسه قهرمان

علم یونیکا فلت قهرمان

جنس بدنه این مدل نیز همانند مدل پارسه از آلیاژ برنج تولید می شود و پاشش آب به صورت سوزنی می باشد. پهنای سر دوش این علم 20 سانتی متر است و شلنگ آلمانی آن دارای طول یک و نیم متری می باشد. این محصول به صورت اورجینال دارای شیر دوش حمام نیست و باید آن را به صورت جداگانه خریداری نمایید.

مدل فلت قهرمان

مدل آنتیک قهرمان

شیرآلات آنتیک قهرمان جلوه بسیار زیبایی دارند. اگر به سبک کلاسیک علاقمندید، شیرآلات آنتیک می تواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد. شیر روشویی و ظرفشویی آنتیک قهرمان دارای دو عدد شلنگ پیستوار حصیری می باشد.

بخوانید!  شیرآلات راسان و ویژگی آن ها

ارتفاع این مدل شیرآلات آشپزخانه قهرمان برای شستشو بسیار مناسب است و سبب خیس‌شدن لباس های شما و اطراف سینک نمی شود. شیر توالت در این مدل بدون شلنگ اورجینال می باشد و شلنگ را باید به صورت جداگانه خریداری نمایید.

شیرآلات انتیک قهرمان

مدل آبشار قهرمان

کارتریج ساخت مدل آبشار محصول کشور اسپانیا می باشد و جنس بدنه آن از آلیاژ برنج تولید می شود. از ویژگی های منحصربفرد این مدل، آبکاری کروم با درجه میکرون بالا می باشد. این محصول به طور اورجینال، شلنگ توالت و علم دوش ندارد.

شیرآلات آبشار

شیرآلات دو منظوره قهرمان

این مدل از جمله بهترین و متفاوت ترین انواع شیرآلات دومنظوره قهرمان می باشد که دارای دو خروجی جداگانه برای آب است و به وسیله دو اهرم مجزا، کنترل و تنظیم می شود.

مهم ترین خصوصیت این محصول، امکان نصب دستگاه تصفیه آب بر روی آن می باشد. این ویژگی برای کسانی که دوست دارند شیر تصفیه واحدی داشته باشند، گزینه ایده آلی محسوب می شود.

مدل دومنظوره قهرمان

مدل تتراس قهرمان

شیرآلات این مدل دارای دو نوعِ شلنگ دار و علم دار می باشند که هر دو مدل شلنگ پیستوار حصیری دارند. مدل شلنگ دار تتراس دارای شلنگی متحرک به طول یک و نیم متر می باشد و مدل علم دار، دارای علم ریختگی با کیفیت بسیار بالایی می باشد. ارتفاع مناسب و استفاده از آلیاژ مرغوب در این مدل سبب می شود تا به یکی از پرفروش ترین مدل های شیرآلات قهرمان تبدیل شود.

مدل تتراس قهرمان

شیر ظرفشویی مدل فلت رویال قهرمان

یکی از زیباترین و خلاقانه ترین مدل های شیرآلات ظرفشویی قهرمان، مدل فلت رویال می باشد. شلنگ آلمانی با ضمانت 12 ساله، از شاخصه های اصلی این مدل به شمار می رود. قطعات این محصول نیز از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد و 15 سال خدمات پس از فروش دارد.

مدل رویال قهرمان

مدل فلت برسام قهرمان

شیر ظرفشویی مدل فلت برسام دقیقا شبیه به مدل فلت رویال می باشد و به منظور هماهنگی با سایر شیرآلات فلت برسام، در این دسته بندی قرار دارد. شیر دوش، شیر روشویی و شیر توالت این مدل به طور کاملا حرفه ای لعاب کاری می شود.

مدل برسام قهرمان

کلام پایانی

ما در این نوشته از ساختمانچی به معرفی برند شیرآلات بهداشتی قهرمان پرداختیم. همانطور که گفتیم قهرمان در بین برندهای برتر تولیدکننده شیرآلات در کشور قرار دارد و در واقع برندی معتبر، خوش نام و صاحب کیفیت بالا می باشد.

اگر تمایل دارید شیرآلات مناسب، زیبا، بادوام و مقرون بصرفه ای را خریداری نمایید، پیشنهاد ما به شما خرید شیرآلات بهداشتی قهرمان می باشد.

امیدواریم از مطالعه این نوشته لذت ببرید. در صورت تمایل می توانید نظرات و تجربیات خود را در مورد استفاده از شیرآلات قهرمان با ما و دیگر اهالی ساختمانچی در میان بگذارید.