آموزش رویت

ساختمانچی

صاحبان مشاغل همواره سعی دارند با به حداقل رساندن هزینه‌ های جاری، بخش زیادی از درآمدشان را صرف اجاره دفاتر بزرگ‌ تر کنند، غافل از این که می‌توانند با هزینه بسیار کمتری فضای کوچک دفتر کارشان را برای فعالیت اعضا بهینه کنند. در واقع خوب است بدانید که اگر به طور درست و اصولی از تمام فضای موجود در یک دفتر کار استفاده کنید دیگر نیاز نیست به طور منظم برای جابجایی و نقل‌ مکان به یک دفتر بزرگ‌ تر برنامه بریزید.

استفاده از پارتیشن‌ بندی شیشه‌ای برای فضاسازی یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که شما را از دردسرهای نقل‌ مکان نجات می‌ دهد. البته اگر هم روزی مجبور به تعویض دفتر خود شدید می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه اضافه‌ای این پارتیشن‌ ها را برای نصب به محل جدید منتقل کنید.

شیشکس گروه متخصص در تولید انواع پارتیشن‌ های شیشه‌ ای اداری

پارتیشن‌ اداری شیشکس یک راه‌حل مقرون‌ به‌ صرفه برای بهینه‌ سازی محیط کاری شماست. اگر می‌خواهید تغییری اساسی در دکوراسیون دفتر خود ایجاد کنید و یا به تازگی قصد نقل‌ مکان کرده‌اید و تصمیم دارید فضای کار دفتر جدیدتان را به نحوی کاربردی و بر اساس اصول زیبایی‌ شناختی طراحی کنید شیشکس می‌ تواند همراه شما در این مسیر باشد.

پارتیشن اداری

حتماً می دانید که بازسازی فضاهای قدیمی با عملیات ساختمانی تا چه اندازه زمان‌ بر و هزینه‌ بردار است. اگر می‌ خواهید بازسازی فضای کاری شما در کوتاه‌ ترین زمان ممکن با کم ترین هزینه اتفاق بیوفتد باید به دنبال یک تیم حرفه‌ ای در زمینه ارائه خدمات مربوط به پارتیشن‌ بندی اداری باشید. در میان تیم‌های فعال در زمینه تولید انواع پارتیشن اداری، شیشکس تولیدکننده‌ انواع پارتیشن شیشه‌ ای، دارای بالاترین کیفیت و مناسب‌ ترین قیمت می باشد.

بخوانید!  آسانسور از چه اجزایی تشکیل شده است؟

متخصصان شیشکس با تجربه‌ طولانی در زمینه‌ فضاسازی محیط‌ های اداری و تجاری، حامی شما در این مسیر هستند. پارتیشن‌ شیشه‌ای شیشکس در انواع مختلفی از جمله  پارتیشن‌ های اداری تک جداره و دوجداره، پارتیشن‌ های فریم لس و فریم دار و پارتیشن‌ های شیشه‌ ای هوشمند با شیشه‌ های متنوع از شفاف گرفته تا شیشه‌ های مات، رنگی و طرح دار تولید می‌ شوند.

شرکت شیشکس تولید کننده و تأمین‌ کننده‌ انواع پارتیشن‌ های شیشه‌ ای با پروفیل‌ های مرغوب و انحصاری و یراق‌آلات باکیفیت از بهترین برندهای دنیاست که از ایده پردازی تا طراحی، تولید، اجرا و نصب پارتیشن اداری در کنار شماست.

استعلام قیمت پارتیشن شیشه‌ ای با چند کلیک ساده

عکس استعلام آنلاین قیمت پارتیشن اداری از پلان مد نظر شما

زیباسازی و طراحی کاربردی فضای اداری علاوه بر این که در روحیه اعضای تیم تأثیرگذار است، تأثیری مستقیم و چشمگیر بر میزان بهره‌وری کارکنان و راندمان کاری شما خواهد داشت. اما داشتن فضایی مدرن و لوکس نیازمند پرداخت هزینه‌ هایی جهت پارتیشن‌ بندی شیشه‌ ای فضاست.

گاهی ما از ترس هزینه‌های بالای فضاسازی در دفتر کارمان حاضر نمی‌ شویم حتی برای مشاوره با یک تیم فعال در این حوزه تماس بگیریم. چیزی که گروه شیشکس را از دیگر فعالان این حوزه متمایز می‌کند امکان استعلام آنلاین قیمت پارتیشن شیشه ای و انواع درب است. کافیست وارد سایت شیشکس شده و با چند کلیک ساده برای استعلام قیمت از این گروه اقدام کنید.

شیشکس با ارائه خدمات مشاوره و استعلام قیمت آنلاین توانسته در مسیر طراحی، تهیه و نصب پارتیشن‌های شیشه‌ای برای دفاتر و فضای داخلی متفاوت از دیگر برندها قدم بردارد.

پنج مرحله تا استعلام قیمت با شیشکس

اگر می‌ خواهید پیش از ثبت سفارش قطعی از قیمت اجرای پروژه در دفتر کارتان مطلع شوید تنها پنج مرحله تا استعلام قیمت فاصله دارید.

  • وارد سایت شیشکس شوید. shishex.com این آدرس شما را به صفحه اصلی سایت شیشکس می‌ برد.
  • در بالای سایت گزینه محاسبه آنلاین قیمت را انتخاب کنید تا به صفحه استعلام قیمت هدایت شوید.
بخوانید!  سهند سازه بتن، اجرا کننده سقف های وافل

با توجه به توضیحاتی که در این صفحه می‌ خوانید، شیشکس تضمین می‌کند که بهترین قیمت پارتیشن اداری را به شما پیشنهاد دهد. در ادامه توضیح داده شده است که هزینه‌ های پارتیشن اداری شیشه‌ای در گرو چه عواملی است.

 به عنوان مثال نوع شیشه، تک جداره یا دو جداره بودن، سایز و حجم پروفیل مصرفی، مساحت فضای مورد نظر شما و متراژ کار از مهم‌ترین عواملی است که به طور مستقیم بر قیمت‌گذاری تأثیر می‌گذارد. حالا شما می‌توانید با مشخص کردن سه گزینه اصلی در فرم استعلام قیمت از شیشکس قیمت حدودی سفارشتان را تخمین بزنید.

  • ابتدا گزینه مورد نظرتان را از میان دو نوع پرطرفدار پارتیشن شیشه‌ای یعنی پارتیشن تک جداره و دو جداره انتخاب کنید. می‌توانید روی صفحات دیگر این سایت توضیحات لازم در مورد پارتیشن‌های تک جداره و دو جداره را بخوانید و در نهایت متناسب با نیازتان برای انتخاب یک مورد تصمیم بگیرید.
  • بعد از این که نوع پارتیشن را انتخاب کردید ابعاد موردنظرتان را طبق واحد مشخص‌ شده وارد کنید.
  • شکل پارتیشن‌ بندی و نوع درب شیشه‌ ای موردنظرتان را از میان گزینه‌ های موجود انتخاب کنید. حالا می‌توانید قیمت حدودی پیشنهاد شده را که مطابق با خواسته‌ هایتان تخمین زده شده است در پایین صفحه ببینید.

این یک قیمت حدودی و نزدیک به قیمت نهایی سفارش شماست که امکان دارد در جریان سفارش اصلی با توجه به آپشن‌ های دیگری که انتخاب می‌کنید تا حدودی تغییر کند. برای استعلام قیمت خرید پارتیشن اداری اینجا کلیک کنید.