آموزش رویت

ساختمانچی

سنگ از جمله مصالح ساختمانی است که این روزها به عنوان کفپوشی ایده آل و ماندگار در صنعت ساختمان سازی به شمار می آید. هر چند سطوح سنگی استحکام بالایی در برابر عوامل مختلف دارند اما به مرور زمان در اثر رفت و آمد ممکن است دچار آلودگی شده و جلوه اولیه خود را از دست بدهند. سنگ به عنوان متریالی گران قیمت نیازمند نگهداری و مراقبت است، از این رو هر چند وقت یکبار باید سطح آن تمیز و از هر نوع آلودگی پاک گردد. یکی از بهترین روش های نگهداری از سطوح سنگی و یا سرامیکی، کف سـابی است. کف سابی  نه تنها سطح کفپوش را جلا داده و ظاهری براق به آن می بخشد، بلکه عمر آن را نیز افزایش می دهد. کف سابی برای بخش های مختلف ساختمان از جمله کف راه پله ها، سالن ها، اتاق ها و یا حتی پارکینگ ها قابل اجراست و نحوه اجرای آن با توجه به مصالح مختلف در این بخش ها متفاوت می باشد. کفسابی با استفاده از دستگاه های کفسابی ایرانی و ایتالیایی به صورت مرحله ای با لقمه ساب های مشخص صورت می گیرد. تمام سطوح از جمله سطوح سنگی، بتنی، سرامیکی، مرمریت، گرانیت و … را می توان با استفاده از کفسابی همانند روز اول براق و تمیز کرد. قیمت کفسـابی در تهران به صورت متری و از 4000 الی 15000 تومان محاسبه می شود.

همانطور که برای جلا دادن و براق نمودن کف ساختمان از کف سابی استفاده می شود، برای تمیز نمودن نمای ساختمان نیز می توان از راهکار نماشویی استفاده نمود. کف سابی و نماشویی نقش مهمی در افزایش طول عمر ساختمان ایفا می کنند و سطح مورد نظر را زیباتر و تمیزتر نشان می دهند. در حال حاضر در شهرهای شلوغ از جمله تهران که میزان آلودگی هوا بسیار بالاست، نمای ساختمان ها زودتر کدر و آلوده می شود، در نتیجه سریع تر فرسوده می شوند. اما نماشویی روشی مناسب برای زدودن آلودگی از سطح نماست و قابل اجرا برای انواع درب، پنجره و نما می باشد. در نماکاری نیز همانند اجرای کفپوش از مصالح مختلفی استفاده می شود، از این رو نماشویی ساختمان های مختلف با یکدیگر متفاوت است. نماشویی در تهران برای انواع نماهای سنگی، شیشه ای، کامپوزیتی و … قابل اجراست و توسط تیم حرفه ای مجرب و آشنا به اینکار صورت می گیرد.عکس کف سـابی و نمـاشویی در تهران

بخوانید!  گاتر و گریل پارکینگ؛ جدید، مقرون به صرفه و ارزان برای پروژه های شما

خدماتی نظیر کفسابی و نماشویی در تهران به منظور تمیز نمودن انواع ساختمان ها و زدودن آلودگی از سطح آن ها انجام می گیرد. ساختمان های کدر و آلوده زیبایی نمای شهر را از بین می برند و جلوه ناخوشایندی به آن می بخشند، به همین دلیل کفسابی و نماشویی در تهران امری بسیار ضروری است و حتماً باید بدان توجه گردد. انجام اینگونه کارها باید توسط متخصصین و افراد ماهر صوت گیرد تا نتیجه مطلوب حاصل شود. سختی این کارها بالاست و از عهده تمام افراد بر نمی آید. پس نماشویی و کف سابی ساختمان خود را به متخصصین این حرفه سپرده تا نسبت به اجرای درست کار اطمینان حاصل نمائید.

برای اجرای کف سابی و نماشویی در تهران می توانید با گروه باتجربه بهاری با شماره 09126358721 تماس گرفته و با اعلام نام ساختمانچی از تخفیف ویژه برخوردار گردید.