آموزش رویت

ساختمانچی

در جلسه شورای مسکن که در استانداری قزوین برگزار شد، احمد اصغری مهرآبادی به مسکن مهر اشاره نمود و گفت: اقدامات بی شماری که در راستای اهداف مسکن مهر صورت گرفته را نمی توان نادیده گرفت و به خاطر چند واحد نیمه تمام مشکل دار، برگزاری اختتامیه مسکن مهر را به تاخیر انداخت. بنا بر اظهارات وی، دستور ایجاد یک شعبه ویژه برای رسیدگی سریع به پرونده های مرتبط با مسکن مهر به محاکم قضایی ابلاغ شده است.

این معاون وزیر گفت: طرح مسکن مهر، طرحی وسیع در سراسر کشور است که برای رفع مشکلات مربوط به آن باید از تمام دستگاه ها کمک گرفت. بنا بر اظهارات وی، دولت به تنهایی نمی تواند مشکلات مسکن مهر را حل کند و باید تفاهم نامه ای با استاندارها زیر نظر وزیر راه و شهرسازی فراهم شود تا هر چه زودتر با عمل به تعهدات مشخص شده طرح مسکن مهر پایان یابد.

وی با اظهار آمادگی برای حل مشکلات مسکن مهر ادامه داد: اکثر این مشکلات مربوط به استان است که باید کمیته ای مشخص برای آن تشکیل گردد. وی گفت: کارگروه این کمیته باید بررسی های کارشناسانه خود را به تصویب شورای مسکن استان برساند تا روند حل مشکلات سریع تر صورت گیرد.

مهرآبادی افزود: در طرح مسکن مهر، این استان با وزارت راه و شهرسازی هماهنگ بوده و نمی توان گفت طرح به این بزرگی فاقد مشکل و عیب و ایراد است. وی گفت: 2000 واحد مسکن مهر در استان قزوین مشکل قضایی دارند که باید با مساعدت دستگاه های قضایی نسبت به رفع آن ها چاره ای اندیشیده شود. در ادامه وی به تحویل 45000 واحد مسکن مهر از 50000 واحد در استان قزوین اشاره نمود و گفت مشکلات مربوط به این واحدها باید توسط کارگروه ویژه حل گردد.

بخوانید!  عدم توجه به کیفیت در خرید مسکن