آموزش رویت

ساختمانچی

لوازم خانگی داتیس از برندهای معتبر در زمینه تولید محصولات خانگی نظیر هود، فر، سینک، اجاق گاز صفحه ای و مایکروویو است. کارخانه صنعتی داتیس در 55 کیلومتری شهر تهران واقع شده است.

داتیس با به کارگیری مهندسین و نیروی کار ماهر نقش موثری در ارتقاء خودکفایی کشور در زمینه تولید لوازم خانگی ایفا می کند.

سخت کوشی عوامل اجرایی و مدیریت کارآمد دلیل اصلی شناخته شدن برند داتیس در بین سایر برندهای لوازم خانگی است. جلب رضایت مشتری مهم ترین هدف این برند به شمار می آید.

کارخانه داتیس فعالیت خود را از سال 1387 شروع کرده و تولیدات خود را در مدل های بسیار متنوع برای رفاه حال مشتریان به بازار عرضه می دارد. محصولات تولیدی و صنعتی داتیس پس از تولید در بسته بندی های زیبا و بسیار محکم در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

در نوشته های پیشین ساختمانچی به بررسی محصولات برندهایی نظیر قهرمان، اخوان، درسا، استیل البرز و بیمکث پرداختیم.

هم اکنون در این نوشته قصد داریم برند داتیس را به عنوان یکی دیگر از برندهای معتبر در خصوص تولید لوازم خانگی به شما معرفی کرده و ویژگی محصولات آن را بررسی نمائیم. با ما همراه باشید.

لوازم خانگی داتیس

اجاق گاز صفحه ای داتیس

امروزه اجاق گاز صفحه ای از جمله جدیدترین مدل اجاق گاز محسوب می شود. این گاز علاوه بر اشغال فضای ناچیز در آشپزخانه، در زیبایی دکوراسیون داخلی نیز نقش مهمی ایفا می کند. این اجاق گازها از جنس شیشه، سرامیک و استیل تولید می شوند و دارای 4 الی 5 شعله می باشند.

اجاق گاز صفحه ای داتیس دارای ترموکوبل و فندک است و گرید انرژی این محصول A می باشد. ترموکوبل وسیله ای است که برای افزایش ایمنی گاز به آن متصل می شود.

هنگامی که شعله گاز به دلایل متعددی مانند سرریز شدن مواد غذایی، وزش باد و… خاموش شود، ترموکوبل منجر به قطع جریان گاز می گردد و از انتشار آن در آشپزخانه جلوگیری می نماید.

برخی از محصولات داتیس دارای نمایشگر دیجیتالی برای اعلام ساعت باقیمانده از پخت غذا و همچنین قفل کودک هستند. تایمر نیز که بر روی تمام اجاق گازها وجود دارد برای تنظیم زمان پخت و اعلام آن مورد استفاده قرار می گیرد.

با استفاده از تایمر هیچ نگرانی در مورد سوختن غذا وجود ندارد. اجاق گازهای شیشه ای و سرامیکی داتیس ظاهر یکدست و بسیار زیبایی دارند، تمیز کردن ذرات چربی و غذا از روی آن ها ساده است و حضور این محصول در آشپزخانه ظاهری مدرن و جذاب به فضا می بخشد.

اجاق داتیس

سینک ظرفشویی داتیس

یکی از اجزای اصلی آشپزخانه که می توان با آن عملیات شست و شوی مواد غذایی و ظروف را انجام داد سینک ظرفشویی است. برند لوازم خانگی داتیس از جمله برندهایی است که سینک های خود را با کیفیتی بسیار عالی و خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان قرار می دهد.

بخوانید!  انتخاب هود مناسب آشپزخانه

سینک آشپزخانه داتیس در مدل های توکار، روکار، هم سطح و زیرکابینتی از جنس متریال هایی نظیر شیشه، استیل و گرانیت به بازار عرضه می گردد. گارانتی سینک گرانیتی و استیل داتیس پنج ساله و سینک شیشه ای یک ساله می باشد.

طراحی سینک های داتیس منحصر بفرد بوده و حضور آن ها در آشپزخانه فضا را شیک تر و جذاب تر نشان می دهد. این سینک ها مجهز به سیفون معمولی و اتوماتیک هستند و برای آن ها سبد میوه شوی فلزی نیز تعبیه می شود.

سینک داتیس

هود آشپزخانه داتیس

هودهای داتیس در انواع هود استیل، شیشه ای و استیل شیشه ای است و به علت مکش بسیار قوی طرفداران بسیاری به خود جلب کرده است.

این هودها مجهز به صفحه لمسی و ریموت کنترل هستند و ساخت آن ها بر اساس آخرین تکنولوژی روز دنیا صورت می گیرد. موتور انواع هود آشپزخانه داتیس فلزی و پر قدرت می باشد، اما صدایی بسیار ناچیز از خود تولید می کند که اصلاً شنیده نمی شود.

این هودها از تایمر، سنسور دود و سیستم خاموش کننده اتوماتیک و سیستم فیلترینگ چکه ای برخوردار هستند و آسایش و راحتی را برای مشتریان به ارمغان می آورند.

علاوه بر آن تمیز نمودن آن ها بسیار آسان است و با یک دستمال مرطوب و اسپری پاک کننده می توان ذرات چربی و گرد و غبار را از آن ها پاک نمود. فیلتر هود داتیس از جنس آلومینیوم و قابل شستشو می باشد.

فر توکار داتیس

گرید انرژی فر توکار داتیس A است. فرهای توکار یا به صورت برقی و یا به صورت گازی کار می کنند و با حرارت دهی به غذا موجب پخت آن می شوند.

بخوانید!  سینک ظرفشویی مخصوص کنج آشپزخانه

این فرها زیبایی منحصربفردی دارند و حضور آن ها به صورت توکار در کابینت جلوه بسیار زیبایی به آشپزخانه می بخشد. فرها دارای چند طبقه با جوجه گردان و یا بدون آن تولید می شوند.

درب این فرها از دولایه شیشه با ایمنی بسیار بالا تولید می شود و از چندین برنامه به منظور پخت و پز برای آن ها استفاده می گردد. درب های شیشه ای نشکن در برابر حرارت، ضربه و خط و خش مقاومت بسیار بالایی دارند.

فرتوکار داتیس

نمایندگی فروش محصولات داتیس در تهران

در شهر تهران فروشگاه های عرضه کننده بسیاری از برندهای لوازم خانگی از جمله داتیس وجود دارند که در سراسر شهر پخش شدند.

بورس لوازم خانگی تهران را با تنوع بی نظیری از برندها از جمله داتیس می توانید در بازار لوازم خانگی شوش، بازار لوازم خانگی در خیابان جمهموری و همچنین بازار لوازم خانگی در خیابان شریعتی بیابید.

اما اگر به طور ویژه به دنبال برند داتیس می گردید، پیشنهاد می کنیم به نمایندگی این برند در شهر تهران بزرگراه رسالت خیابان بنی هاشم رو به روی کوچه قدیری مراجعه فرمایید.

نمایندگی فروش محصولات داتیس در اصفهان

در اصفهان محصولات داتیس را می توانید در فروشگاه های عرضه کننده لوازم خانگی در سراسر شهر بیابید. فروشگاه های زیادی در خیابان هاتف نبش کوچه مشیر کوچه یخچال وجود دارند که به عرضه انواع برندهای لوازم خانگی مشغول اند.

اما اگر به طور خاص به دنبال برند داتیس در اصفهان می گردید، بهتر است به نمایندگی این برند در خیابان صمدیه لباف خیابان شهیدان غربی نبش کوچه 25 مراجعه فرمایید.

نمایندگی فروش محصولات داتیس در شیراز

در شیراز نیز فروشگاه های زیادی به عرضه محصولات داتیس مشغول اند اما اگر به دنبال نمایندگی داتیس در این شهر می گردید بهتر است به این آدرس مراجعه فرمایید: شیراز، جنب زیرگذر صنایع، رو به روی بانک ملت، نبش کوچه 23 میرزای شیرازی.

کلام پایانی

آن چه در این نوشته از ساختمانچی به بیان آن پرداختیم، معرفی برند لوازم خانگی داتیس و محصولات عرضه کننده این برند می باشد.

آیا شما محصولی از این شرکت معتبر ایرانی خریداری کردید؟ خرید محصولات داتیس چه مزایا و معایبی برای شما داشته است؟ در صورت تمایل نقطه نظرات خود را در این باره با ما در میان بگذارید.