آموزش رویت

ساختمانچی

شرکت لوازم خانگی بیمکث یکی از شرکت های فعال در حوزه تولید محصولاتی نظیر سینک، اجاق گاز، هود و فر توکار می باشد که فعالیت خود را از سال 1361 در این راستا شروع کرده است. این شرکت یکی از تولیدکنندگان موفق در کشور است که محصولات خود را با بالاترین کیفیت به مشتریان عرضه می نماید.

برند بیمکث با سابقه ای طولانی به عنوان یکی از برندهای با کیفیت در حوزه تولید تجهیزات آشپزخانه شناخته می شود. همچنین به منظور اطمینان خاطر مشتریان، خدمات پس از فروش برای محصولات خود ارائه می دهد.

شرکت بیمکث محصولات خود را بر اساس مدرن ترین تجهیزات و تکنولوژی ها با به کارگیری پرسنل مجرب و متخصص تولید می کند. این برند در سطح بین المللی مورد تائید قرار دارد. با این مقدمه، در ادامه این نوشته از ساختمانچی به بررسی محصولات این برند معتبر ایرانی خواهیم پرداخت. تا انتها با ما همراه باشید.

محصولات و لوازم خانگی بیمکث

از جمله محصولاتی که توسط این شرکت، تولید و به بازار ارائه می شوند، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

هود بیمکث

هود بیمکث از جمله باکیفیت ترین هودهای موجود در بازار است. این هودها به دلیل مدل های بسیار زیبا و جذاب در رده پر فروش ترین برندها قرار دارد. هودهای بیمکث به ریموت کنترل و پنل لمسی مجهز هستند و آسایش و راحتی را برای ساکنین به ارمغان می آورند.

این هودها در انواع هود شومینه ای بیمکث، هود مورب بیمکث، هود زیرکابینتی بیمکث، هود مخفی بیمکث و هود جزیره ای بیمکث تولید و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

هود بیمکث از عملکرد بسیار بالایی برخوردار است. این هود به علت مکش قوی بوی ناشی از غذا را از محیط آشپزخانه خارج می کند. همچنین زیبایی منحصر بفردی به دکوراسیون آشپزخانه می بخشد.

سر و صدای این نوع هود بسیار کم و نامحسوس است. تنوع این محصول به حدی بالاست که متناسب با سلیقه افراد و بودجه آن ها می توان هود مناسب را تهیه نمود. 

هود بیمکث

اجاق گاز بیمکث

شرکت لوازم خانگی بیمکث اجاق گازهای خود را در انواع اجاق گاز صفحه ای استیل، شیشه ای و استیل شیشه ای به مشتریان عرضه می کند. اجاق گازهایی که از استیل تولید شدند را به راحتی می توان تمیز کرد و ذرات چربی را از روی آن ها پاک نمود.

بخوانید!  لوستر پذیرایی چه ویژگی هایی دارد؟

در ساخت اجاق گاز صفحه ای بیمکث از استیل ضد زنگ و ضد خش استفاده می شود و ظاهر زیبای آن در کنار سایر لوازم آشپزخانه بسیار زیبا و چشمگیر به نظر می آید.

هود شیشه ای بیمکث نیز همانطور که از نامش پیداست از شیشه نشکن تولید می شود و در برابر حرارت مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. علاوه بر کارایی بسیار بالای اجاق گاز صفحه ای، زیبایی بی نظیری که به فضای آشپزخانه می بخشد نیز ستودنی است.

اجاق گاز بیمکث

سینک ظرفشویی بیمکث

این سینک ها که توسط شرکت بیمکث تولید می شوند، در دو نوع اصلی توکار و روکار در مدل های ساده، فانتزی و نیمه فانتزی از جنس استیل، شیشه و گرانیت در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

سینک ظرفشویی از جمله تجهیزاتی است که به صورت مکرر در آشپزخانه استفاده می شود. از این رو باید با کیفیتی بالا تولید شود تا سال ها بدون آسیب باقی بماند.

از این رو شرکت لوازم خانگی بیمکث کیفیت و کارایی را هدف اصلی در تولیدات خود قرار می دهد و سینک های مرغوب برای رفاه حال مشتریان به بازار عرضه می نماید. این سینک ها به صورت یک قلو و دوقلو طراحی شدند و با مدل های بسیار زیبا نیاز آشپزخانه را برطرف می سازند.

مشتریان با توجه به بودجه و دکوراسیون آشپزخانه می توانند نسبت به خرید مدل مناسب سینک اقدام نمایند و از حضور کالایی باکیفیت در آشپزخانه خود لذت ببرند. سینک های استیل از استیل ضد زنگ تولید شدند و به راحتی خط و خش بر روی آن ها پدیدار نمی شود.

در ساخت سینک های شیشه ای نیز از سکوریت نشکن برای صفحه و از استیل برای لگن ها استفاده می شود. سینک گرانیتی نیز همانطور که از نام آن پیداست از سنگ گرانیت که از جمله مقاوم ترین سنگ ها در مصارف ساختمانی است، تولید می شود. این سینک به دلیل تنوع رنگ، زیبایی بی نظیری به آشپزخانه می بخشد.

سینک ظرفشویی بیمکث

فر توکار بیمکث

فر توکار بیمکث از دیگر محصولات کمپانی لوازم خانگی بیمکث است که راحتی و آسایش را برای خانم های خانه دار به ارمغان می آورد. این فرها هم با گاز و هم با برق کار می کنند و پخت غذا توسط آن ها با کیفیتی بسیار عالی صورت می گیرد. این فرها در کابینت آشپزخانه قرار می گیرند و زیبایی بی نظیری به فضای آشپزخانه می بخشند.

بخوانید!  ویژگی محصولات آشپزخانه آ.اِ.گ (AEG)

در فرهای گازی سوخت مصرفی گاز است و با تنظیم درجه حرارت می توان اقدام به پخت غذا نمود. فرهای توکاری که با دو انرژی گاز و برق کار می کنند این امکان را به مصرف کننده می دهند که در زمان قطع یکی از آن ها بتوان از دیگری استفاده نمود.

فرهای توکار برقی نیز که از دیگر محصولات بیمکث هستند، مجهز به چندین گزینه برای پخت و پز می باشند که تنها کافیست برنامه موردنظر را انتخاب کرد و غذا را در طبقه مخصوص قرار داد. فر برقی توکار بیمکث دارای مصرف انرژی پایینی است و مصرفی بهینه دارد.

فر توکار بیمکث

کلام پایانی

آن چه در این نوشته از ساختمانچی به بیان آن پرداختیم، ارائه محصولات و لوازم خانگی برند بیمکث می باشد. همانطور که گفتیم بیمکث یک شرکت تولید لوازم خانگی ایرانی است که از سال 1361 فعالیت خود را در این زمینه شروع کرده و امروزه به برندی موفق و معتبر در ایران تبدیل شده است.

آیا شما تاکنون محصولات خانگی بیمکث را خریداری کرده‌اید؟ این محصولات چه مزایا و معایبی داشته است؟ در صورت تمایل نقطه نظرات خود را در این خصوص با ما در میان بگذارید.