آموزش رویت

ساختمانچی

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان اصفهان هجدهم الی بیست و یکم مهرماه در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار خواهد شد. محورهای برگزاری این نمایشگاه هوشمند سازی ساختمان، سنگ ساختمانی، شیرآلات بهداشتی، آسانسور و بالابر، حمام، سونا و آشپزخانه، پوشش های سقف و دیوار و قطعات پیش ساخته، تجهیزات و لوازم ایمنی کار، ابزارآلات، تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی و … می باشند.

پیرامون برگزاری این نمایشگاه بین المللی یک نشست خبری با حضور دکتر شیرین طغیانی رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر، مهندس عسگری رئیس سازمان نظام مهندسی استان اصفهان، مهندس طاهر معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان، مجید نایب زاده مدیر نمایشگاه های داخلی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان و مهندس آموخته مجری برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت سایا نمای پارسیان به عنوان مجری برگزارکننده نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه یک موتور محرک برای فعالیت های اقتصادی و تجاری است و در این گردهمایی 135 شرکت از استان های مختلف شرکت می نمایند که 63 مورد از آن ها در اصفهان می باشند. وی افزود به نسبت دوره قبل، مساحت نمایشگاه افزایش  15 درصدی داشته که این امر حاکی از جذابیت اصفهان در سرمایه گذاری است. 

شیرین طغیانی، رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اصفهان نیز که در این نشست حضور داشت اعلام کرد: این نمایشگاه دومین نمایشگاهی است که در حوزه ساختمان در شهر اصفهان برگزار می شود و پلتفرم خوبی برای ایجاد پیوند بین سرمایه گذاران، تولید کنندگان و مدیریت شهری می باشد. وی تاکید داشت حجم بالایی از مشکلات صنعت ساختمان با ایجاد تفاهم نامه سه جانبه حل خواهد شد، بنابراین می توان فرصت های بسیاری در بازار برای تولید کنندگان فراهم نمود و مصالح و نوآوری های مدرن را به آن ها معرفی کرد. 

بخوانید!  نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران، مرداد 98

عسگری به عنوان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان به بالا بودن پتانسیل اصفهان در ارائه تکنولوژی های نوین و تولید مصالح نوین ساختمانی در این نشست اشاره کرد و گفت: تولید مصالح سنتی با مصرق بالای انرژی در شرایط غیر استاندارد همراه بود اما در حال حاضر دوره این مصالح به پایان رسیده است. طبق اظهارات وی، 12 درصد از فضای نمایشگاه مختص ساختمان های هوشمند است که آن ها بهترین و تنها راه بهینه سازی مصرف انرژی می باشند، از این رو در این نمایشگاه سعی شده تکنولوژی های نوین ساختمانی معرفی شوند.