آموزش رویت

ساختمانچی

یکی از وسایلی که نقش آن در دکوراسیون ایرانی بسیار پر رنگ است میز تلویزیون است. میز تلویزیون به عنوان مکانی مناسب برای نگهداری تلویزیون در نظر گرفته می شود و با تولید در ابعاد و اشکال مختلف برای هر مدل تلویزیون قابل استفاده خواهد بود.

طراحی متنوع و جالب انواع میز تی وی، استفاده از عناصر دکوراتیو را در آن ها میسر کرده و در واقع می توان گفت میز تلویزیون در برخی منازل یک نقطه کانونی است که توجه همه را به خود جلب می نماید.

با مراجعه به مراکز فروش میز تلویزیون هر مدلی که با تلویزیون و دکوراسیون خانه شما سازگار است را می توانید خریداری کنید و از حضور آن در خانه لذت ببرید. همچنین می توانید برای خرید آنلاین میزتلویزیون به سایت های معتبر و نمایندگی های مجاز مراجعه کنید و خرید خود را از راه دور انجام دهید.

آن چه در این نوشته از ساختمانچی به بیان آن می پردازیم، معرفی انواع مدل های میز تی وی و سبک های مختلف آن می باشد. تا انتها با ما همراه باشید.

انواع میز تلویزیون

میز تلویزیون از جمله ملزومات دکوراسیون خانه های ایرانی است و توجه خاصی به آن معطوف می گردد. از این رو طراحان و سازندگان، مدل های بسیار متنوعی از این محصول را به بازار ارائه می دهند تا نیاز تمام سلیقه ها را برآورده سازند. بعضی از افراد مدل های کلاسیک را می پسندند و برخی دیگر طرف دار طرح های مدرن نظیر میزتلویزیون پازلی هستند.

میز تلویزیون شیشه ای

میز تی وی شیشه ای از جمله میزهایی است که در اکثر خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت این مدل میز در مقایسه با سایر مدل ها ارزان تر است و با دکوراسیون تمام خانه ها همخوانی دارد.

میزهای شیشه ای با ظاهر یکدست و براق خود تلویزیون و اشیاء دکوراتیو مجاور آن را به زیبایی به نمایش می گذارند و اصولاً در رنگ های مشکی و دودی به بازار عرضه می شوند.

میز تلویزیون شیشه ای

میز تلویزیون چوبی

میز تلویزیون چوبی و مدرن به شکل بوفه و دکورهای دیواری طراحی و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. مدل های میزتلویزیون چوبی اصولاً از جنس نئوپان، ام دی اف و چوب طبیعی می باشند و دارای کشو و طبقات مختلف برای قرار دادن وسایل هستند.

میز tv روستیک از جمله میزهایی است از چوب طبیعی تولید می شود که نه تنها در دکوراسیون خانه های روستیک بلکه در سایر دکوراسیون ها نیز زیبایی بی نظیری به فضا می بخشد. قیمت میز تی وی مدرن چوبی به نسبت قیمت میزتلویزیون شیشه ای گران تر است.

میز تلویزیون چوبی

میز تلویزیون برنزی

میز تلویزیون برنزی از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است و طول عمر آن طولانی می باشد. در طراحی این مدل میز از ترکیب برنز با سایر متریال ها نظیر شیشه، MDF، چوب طبیعی و … استفاده می شود که هر کدام از این مدل ها از نظر زیبایی فوق العاده هستند و به دلیل ترکیب رنگ جذابیت خاصی به دکوراسیون منزل می بخشند. مدل میز ال سی دی برنزی در انواع ساده و کارشده به صورت حاضری یا سفارشی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

میز تلویزیون برنزی

میز تلویزیون پازلی

میز تلویزیون پازلی یکی از مدل های میز tv است که همانند سایر مدل ها یکنواخت و تکراری نیست. این میزها از قطعات مختلف ساخته شده اند. شما با توجه به فضای موردنظر در اتاق نشیمن یا اتاق خواب می توانید میز را با فضا تطبیق دهید.

بخوانید!  جادوی رنگ متالیک در طراحی داخلی

قطعات این مدل میزتلویزیون دارای تنوع رنگ هستند و شما می توانید با توجه به دکوراسیون فضای موردنظر نسبت به خرید آن اقدام نمائید.

میز تلویزیون پازلی

میز تلویزیون دیواری

میز تلویزیون دیواری از جنس چوب تولید می شود و در زیبایی فضای اتاق نقش بسزایی دارد. با استفاده از این مدل میز دیگر نیازی طراحی دیوار پشت تلویزیون نیست؛ زیرا جذابیت و تنوع این مدل بسیار بالاست.

میزتلویزیون دیواری برای خانه کوچک گزینه ای ایده ال خواهد بود. زیرا این مدل میز فضای کمی از کف را اشغال می کند و در مقایسه با میزهای معمولی فضا بازتر به نظر می آید. میزتلویزیون دیواری ساده و شیک یک المان بی نظیر در دکوراسیون آپارتمان های نقلی است.

برای خرید مدل میز tv ساده ابتدا باید فضای موردنظر و سایز تلویزیون خود را در نظر بگیرید. سپس به مراکز مختلف فروش این محصول مراجعه نمائید. قیمت میز تی وی دیواری با توجه به ابعاد و مدل آن متفاوت است.

میز تلویزیون دیواری

میز تلویزیون مدرن

میزهای مدرن مورد استفاده برای تلویزیون معمولا ظاهری ساده و طراحی شیکی دارند. این میزها عموما بدون ظرافت کاری های سبک کلاسیک و سلطنتی هستند و به ساده ترین شکل طراحی می شوند.

امروزه طراحی دکوراسیون بسیاری از خانه ها به شکل مینیمال انجام می پذیرد. به این منظور، استفاده از میز tv مدرن می تواند گزینه ای ایده آل و خاص برای چنین چیدمان هایی محسوب شود.

میز تلویزیون مدرن

میز تلویزیون کلاسیک

به منظور انتخاب میز تلویزیون کلاسیک باید به رنگ بندی کلی دکوراسیون داخلی نشیمن یا پذیرایی دقت نمایید تا از ناموزونی و ناهماهنگی جلوگیری شود. جنس میزتلویزیون های کلاسیک ممکن است از شیشه، فلز، چوب، ام دی اف یا تلفیقی از این المان ها باشد.

اگر در خانه خود از مبلمان، ویترین و لوستر کلاسیک استفاده کرده اید، سعی کنید متناسب با رنگ و مدل این المان ها، میز کلاسیک خود را انتخاب نمایید.

بخوانید!  تفاوت کفپوش لمینت و چوبی

میزتلویزیون های کلاسیک مانند دیگر وسایلی که به این سبک می باشند، دارای کنده کاری و حکاکی های زیبایی بر روی چوب می باشند. این میزها ظاهری زیبا و اصیل را به نمایش می گذارند.

میز تلویزیون کلاسیک

میز تلویزیون سلطنتی

میز تی وی سلطنتی از حکاکی های بیشتری نسبت به میزهای کلاسیک برخوردار می باشد و از پایه ها و تاج هایی با حکاکی بسیار ظریف تشکیل شده اند. استفاده از رنگ سفید در کنار رنگ طلایی در ساخت این میزهای سلطنتی، شکوه آن را چندین برابر جلوه می دهد.

اگر در دکوراسیون خانه خود از مبلمان استیل و سلطنتی استفاده نمودید، استفاده از این میزتلویزیون می تواند هماهنگی زیبایی در فضا ایجاد نمایند. این میزها لوکس بودن محیط داخلی منزل شما را به بهترین نحو ممکن به نمایش می گذارد.

میز تلویزیون سلطنتی

راهنمای خرید میز تلویزیون LED و LCD

این روزها در مدل های گوناگون از جمله میزتلویزیون سلطنتی، میز تی وی سفید، میزتلویزیون مدرن، میز تلویزیون کلاسیک، میز تلویزیون ام دی اف، میزتلویزیون با کناف و… به بازار عرضه می شوند.

به منظور خرید میز تلویزیون مدرن، کلاسیک و ساده باید به یکسری نکات توجه کنید. در زیر به طور خلاصه آن ها اشاره نموده ایم. برای آگاهی از نکات مربوط به انتخاب تمام مدل های میز tv می توانید به راهنمای انتخاب و خرید آنلاین میز تی وی مناسب منزل در سایت های مختلف مراجعه کنید و با کسب آگاهی لازم نسبت به خرید اقدام نمایید.

  • مهم ترین نکته ای که در خرید میز ال ای دی یا ال سی دی باید به آن توجه شود اندازه و ارتفاع میز است. قبل از اقدام به خرید میزتلویزیون باید فضای موردنظر اندازه گیری شود. سپس ببینید کاناپه یا مبل راحتی جلوی آن با ارتفاع تلویزیون همخوانی دارد یا خیر. اگر ارتفاع تی وی به نسبت فضای نشیمن بالاتر باشد و یا ابعاد میز با ابعاد فضا همخوانی نداشته باشد، هم دکوراسیون اتاق نامتعادل به نظر می رسد و هم هنگام مشاهده تلویزیون دچار گردن درد خواهید شد.
  • جنس و مدل میزتلویزیون را با توجه به سبک و مدل دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید.
  • اگر میز شیشه ای خریداری می کنید حتماً به نشکن‌بودن شیشه آن دقت کنید.
  • قبل از خرید میز tv به وسایلی که قرار است در آن قرار دهید فکر کنید.
  • هنگام خرید انواع میز تلویزیون حتماً به جنس و مقاومت پایه های آن دقت کنید.
عکس انواع میز تلویزیون جدید[دیواری،مدرن،کلاسیک،چوبی و سلطنتی]

کلام پایانی

امیدواریم با مطالعه این نوشته با انواع مختلف میز tv آشنا شده باشید. همچنین امیدواریم در انتخاب نمونه ای مناسب و زیبا به شما دوستان عزیز کمک کرده باشیم. نظرات خود را در این خصوص با ما در میان بگذارید.