آموزش رویت

ساختمانچی

کارخانه تولید کننده شیرآلات راسان سابقه ای طولانی در تولید شیرهای بهداشتی دارد. این برند، محصولات خود را در انواع مدل های صنعتی و کلاسیک به بازار عرضه می نماید. راسان یکی از باکیفیت ترین برندها در بین برندهای تولید شیر آشپزخانه است و رضایت مشتریان را به خوبی جلب می نماید.

تولید محصولات راسان با استفاده از بهترین مواد اولیه و با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا صورت می گیرد. همچنین نیروهای مشغول به کار در خط تولید به تعهدات خود در زمینه تولید محصولات باکیفیت پایبند می باشند.

با این مقدمه، در ادامه این نوشته از ساختمانچی به بررسی ویژگی های شیرآلات راسان می پردازیم؛ پس تا انتها با ما همراه باشید.

راسان

انواع مدل های شیرآلات راسان

شیرآلات راسان در انواع مختلف با کارایی متفاوت تولید و در اختیار مشتریان قرار می گیرند. از جمله این شیرآلات می توان به شیرآلات اهرمی پاپیون، شیرآلات اهرمی لمسی، شیرهای اهرمی استار، شیرآلات اهرمی چشمی، شیرهای هیپو، شیرآلات یونیکا، شیرآلات ویولت، شیرآلات تینا، شیرهای پریمو، شیرآلات نیوکاستا و سایر مدل ها اشاره نمود.

ویژگی های شیرآلات راسان

تمام محصولات تولیدی شرکت راسان از ضمانت نامه 5 ساله برخوردار هستند. به همین دلیل شما می توانید با خیالی آسوده نسبت به خرید آن ها اقدام نمائید.

ساخت شیرآلات راسان بر اساس رعایت نکات بهداشتی و استانداردهای لازم صورت می گیرد. همچنین سازندگان، تامین سلامتی مصرف کنندگان را هدف اصلی تولید این محصولات در نظر می گیرند.

شیرهای روشویی راسان در دو مدل پایه بلند و پایه کوتاه برای آرامش و آسایش مصرف کنندگان تولید می شوند و قابلیت چرخش دارند. این شیرآلات به نیازهای مشتریان احترام می گذارد و به آن ها آزادی عمل می دهد تا محصول موردنظر خود را انتخاب نمایند.

شیرآلات راسان

در طراحی مکان هایی مانند آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی هیچ چیز به اندازه شیرآلات، زیبایی و جذابیت را به ارمغان نمی آورد. شیرهای راسان به دلیل تنوع بالای طرح به راحتی می توانند هارمونی را در فضا ایجاد نمایند.

بخوانید!  برندهای ایرانی شیرآلات بهداشتی

محصولات راسان به انواع شیر آفتابه، شیر دوش حمام، شیر روشویی و شیر سینک ظرفشویی دسته‌بندی می شوند. بنابراین به راحتی می توانید نیاز خانه خود را با انتخاب شیرآلات راسان برطرف نمائید.

آبکاری شیرهای راسان به صورت آبکاری در خلاء یا آبکاری PVD انجام می شود. آبکاری این شیرها با ایجاد پوششی مقاوم، بدنه محصولات را در برابر عواملی نظیر خراشیدگی، خوردگی، سائیدگی، تجمع آلودگی، لکه دار شدن و… محافظت می نماید.

برخی از شیرآلات این برند معتبر از چرخش 180 درجه ای علم برخوردارند و با استفاده از آن ها می توان به تمام فضای سینک دسترسی داشت. قابلیت کنترل دمای آب، بدنه جذاب و زیبا، سهولت در استفاده، مقاومت زیاد و طول عمر بالا از جمله ویژگی های شیرآلات راسان می باشند. این ویژگی های منحصربفرد می توانند آرامش خیال را برای مصرف‌کننده به ارمغان بیاورند.

شیرآلات بهداشتی راسان

نمایندگی های فروش شیرآلات راسان در ایران

  • تهران: در شهر تهران می توانید از محصولات راسان در خیابان خیام نبش چهارراه گلوبندک و همچنین سعادت آباد بلوار فرحزادی نبش گلستان سوم، دیدن کنید و سپس نسبت به خرید آن ها اقدام نمایید.
  • اصفهان: در شهر اصفهان برای خرید شیرهای راسان می توانید به میدان ملک شهر خیابان رباط سوم نبش کوچه 8 و همچنین کنارگذر اتوبان خرازی خیابان شهیدان غربی بعد از بانک صادرات نبش کوچه 25 مراجعه فرمایید.
  • مشهد: در شهر مشهد در بلوار ابوطالب قطعه دوم سمت راست، نمایندگی فروش محصولات راسان وجود دارد که می توانید برای خرید انواع شیرهای راسان به این فروشگاه مراجعه نمایید.

کلام پایانی

آن چه در این نوشته از ساختمانچی به بیان آن پرداخته شد، ارائه ویژگی های محصولات راسان می باشد. شرکت معتبر ایرانی شیرآلات راسان، محصولاتی باکیفیت و زیبا را تولید کرده که سبب ایجاد نمایی بسیار زیبا و منحصربفرد در آشپزخانه و حمام و سرویس بهداشتی های شما می شود.

بخوانید!  41 ایده و عکس تم تولد و تزیینات آن

آیا شما نیز تاکنون از شیرآلات راسان خریداری نموده‌اید؟ در صورت تمایل تجربیات و نظرات خود را در خصوص مزایا و معایب این برند شیرآلات با اهالی ساختمانچی در میان بگذارید.