آموزش رویت

ساختمانچی

سنگ های تراورتن از باقی مانده رسوبات چشمه های آب گرم حاصل میگردند و از جمله سنگ های مناسب جهت ساخت نمای ساختمان می باشند و با توجه به استقبال عمومی نسبت به نماهای رومی، استفاده از آن بیش از پیش گردیده است.

انواع سنگ تراورتن

سنگ تراورتن به دسته های مختلفی تقسیم می شود که در این میان تراورتن سفید عباس آباد به دلیل رنگ روشن، ساب پذیری بالا، میزان تخلخل مناسب نسبت به سایر سنگ های ساختمانی، چسبندگی با ملات سیمان و قابلیت نصب در ارتفاع بهترین گزینه جهت ساخت نمای رومی ساختمان محسوب می شود.(تراورتن سفید عباس آباد)

نما رومی – سنگ عباس آباد

قطعا نام نمای رومی به گوشتان خورده یا در شهر نماهای باشکوهی دیده اید که شما را به یاد کاخ های روم انداخته است. این نماهای اصطلاحا لاکچری به دلیل استفاده از المان های تزئینی و تجملاتی از محبوبیت فوق العاده ای در بین انبوه سازان و برج سازان برخوردار است. استفاده از سرستون های سنگی، نرده های سنگی (صراحی) به نمای ساختمان شکوه و جلای خاصی می بخشد و همین امر موجب جذب بیشتر افراد جهت خرید خانه یا اجاره منزل می گردد.

خرید سنگ سفید عباس آباد  – سنگ نما

در خرید سنگ نما باید به موارد بسیار زیادی توجه کرد از جمله نوع سنگ، کیفیت ساب، طول قد سنگ، موج دار یا بی موج بودن، رنگ سنگ، رگه و قلوه نداشتن سنگ و … که همه آن ها بر کیفیت و قیمت سنگ تاثیر بسیار زیادی دارند.

انتخاب سنگ مناسب

هنگام خرید سنگ نما باید به نوع آب و هوای محیطی که سنگ در آن قرار می گیرد توجه کرد، زیرا یکی از عوامل سقوط نما عدم توجه به ویژگی های فیزیکی و شیمیایی سنگ است.

بخوانید!  هال هرم؛ بهترین انتخاب خرید بتن اکسپوز نما، کف و سه بعدی

قیمت سنگ

از قدیم گفته اند هیچ ارزانی ای بی علت نیست، پس کیفیت سنگ را جهت ساخت نمای ساختمانتان در الویت قرار دهید. قیمت سنگ عباس آباد به عوامل بسیار زیادی از جمله موارد زیر بستگی دارد:

سنگ تراورتن عباس آباد بی موج

در واقع این نوع سنگ تراورتن عباس آباد به دلیل موج های منظمی که دارد مورد توجه ساختمان سازان و پیمانکاران ساختمانی قرارگرفته است. از کاربردهای سنگ عباس آباد بی موج ساخت نمای ساختمان به خصوص نمای رومی می باشد.
سنگ تراورتن عباس آباد بی موج به علت صیقلی بودن و رزین کم از لوکس ترین سنگ های ساختمانی محسوب می شود. از عباس آباد بی موج در نماهای کلاسیک هم استفاده می شود.

از کجا سنگ نما بخریم؟

سنگبری ایران مهر تخصصی ترین مرکز تولید سنگ تراورتن سفید عباس آباد – سنگ نما رومی در خاورمیانه محسوب می شود. این سنگبری با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه تولید انواع تراورتن سفید عباس آباد توانسته سهم بسیار بزرگی از صنعت سنگ ساختمانی را به خود اختصاص دهد. جهت اطلاعات بیشتر و تماس، با کارشناسان فروش سنگ ایران مهر در ارتباط باشید.

09131667201

03133800349

اصفهان – شهرک صنعتی محمود آباد – انتهای خیابان 24 شرقی – صنایع سنگ ایران مهر