آموزش رویت

ساختمانچی

مدل درب ضد سرقت

راسان درب یکی از بزرگترین و قدیمی ترین تولید کنندگان درب ضد سرقت و انواع درب داخلی ساختمان در ایران است. ما در راسان درب سعی داریم بهترین و با کیفیت ترین محصولات را با  قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه کنیم.در راستای تحقق اهداف خود که همانا کسب رضایت مشتریان عزیز است، شرکت راسان درب اقدام به تولید مدل های جدید درب ضد سرقت کرده است تا مشتریان گزینه های زیادی برای انتخاب درب ضد سرقت مورد نظر خود داشته باشند.

به این شکل با تولید مدل جدید درب ضد سرقت هر فرد با هر سلیقه ای می تواند از درب ضد سرقت تولیدی ما بهره ببرد. ما در راسان درب سعی کرده ایم در تولید درب ضد سرقت ارزان با رویه های ملامینه هم متمرکز شویم و درب ضد سرقت با کیفیت بالا و قیمت پایین را تولید کنیم که همین موضوع باعث شده است پروژه های بزرگ و بسیاری را در زمینه تولید درب ضد سرقت و نصب درب ضد سرقت به ما سپرده شود و به شکر خدا همه آن ها را با موفقیت به پایان برسانیم.

مدل درب ضد سرقت

در طی سال هایی که از آغاز فعالیت ما می گذرد مهندسان و طراحان ما همواره سعی بر این داشتند تا با ارائه محصولات متنوع با رنگ بندی و طراحی های متفاوت که عرضه می کنند نیاز بازار را برطرف کنند.

علاوه بر روکش های ملچ که برای درب ضد سرقت استفاده می کنیم، استفاده از روکش های چوب گردو که در آن از طرح های خراطی شده استفاده می شود بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. استفاده از روکش گردویی باعث شده است که بافت و نقوش زیبایی که در چوب گردو موجود می باشد زیبایی خاصی به درب ضد سرقت بدهد.

مدل درب ضد سرقت با رنگ بندی متفاوت

در سال های اخیر با تمرکز بر روی تولید مدل های جدید و جذاب درب ضد سرقت توانسته ایم تا با طراحی روکش های متنوع از جنس های مختلف بهترین و شیک ترین درب های ضد سرقت را تولید کنیم.

استفاده از روکش های جدید گردویی و همچنین بکار گیری رنگ های جدید که در دنیا مرسوم شده، حداکثر تنوع را در محصولات خود ایجاد کرده که این مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

بخوانید!  به جای مالیات گذاشتن بر خانه‌های خالی، ساخت و ساز کنید!

در روکش هایی که از چوب گردو ساخته می شوند رنگ طبیعی خود چوب آن چنان زیبا و چشم گیر است که دیگر از رنگ استفاده نمی شود. این خود یک طرح منحصر به فرد ایجاد می کند و مناسب برای افرادی است می خواهند منزل آن ها طرح خاص و نوستالژیک داشته باشد.

درب های ضد سرقت تولید شده دارای تنوع رنگی زیادی است. درب ضد سرقت سفید، درب ضد سرقت با رنگ های تیره و روشن و یا استفاده از رنگ طبیعی چوب بکار رفته در رویه درب تنوع گسترده ای به رنگ بندی درب ضد سرقت داده است. همچنین ما در تولید روکش درب ضد سرقت از مدل های برجسته و سوپر برجسته هم استفاده می کنیم که باعث تنوع بیشتر محصولات می شود.

در ضد سرقت

مدل درب ضد سرقت برای مصارف گوناگون

همان طور که ابعاد درب ضد سرقت با توجه به مصارف گوناگون متفاوت است، مدل درب ضد سرقت هم با توجه به مکانی که درب ضد سرقت در آنجا نصب می شود تغییر می کند. به طور مثال درب ضد سرقت لابی با درب ضد سرقت ویلایی از لحاظ ظاهر متفاوت هستند ولی کیفیت آن ها از لحاظ امنیت یکسان است. درب ضد سرقت از لحاظ امنیت دارای ساختار و طراحی یکسان است.

 مدل های گران قیمت و شیک درب ضد سرقت

درب ضد سرقت با کیفیت از لحاظ امنیت و ساختار داخلی تفاوت چندانی با هم ندارند و تنها موضوعی که باعث گران تر شدن برخی از درب های ضد سرقت نسبت به سایر درب ها می شود طراحی خاص و زیبای درب ضد سرقت است. میزان برجستگی های موجود در درب ضد سرقت، رنگ به کار رفته در آن و همچنین نوع جنس رویه باعث تفاوت قیمت درب های ضد سرقت شده است.

معمولا درب ضد سرقت با روکش فلزی ارزان ترین نوع درب ضد سرقت هستند و در مقابل آن ها درب ضد سرقت با روکش چوب طبیعی گران ترین نوع درب ضد سرقت به شمار می روند. درب های ضد سرقت تمام چوب عموما از چوب گردو و یا بلوط ساخته می شوند و به دلیل وجود عناصر طبیعی در آن ها ظاهری بسیار زیبا و شیک دارند.

بخوانید!  طراحی باغ 1000 متری؛ ایده های لاکچری با هزینه کم

مدل های درب ضد سرقت بر حسب روکش کار شده در آن ها

تنوع در مدل و طرح درب ضد سرقت بستگی به رویه و روکش کار شده در درب دارد. به طور مثال برای روکش درب ضد سرقت از انواع مختلف mdf و یا روکش pvc  استفاده می شود.

به کارگیری ورق های ام دی اف نازک و یا انواع ورق ضخیم که دارای انعطاف کمی است باعث پایین آمدن کیفیت و زیبایی درب می شود. شرکت های سازنده درب ضد سرقت معمولا ورق های ام دی اف را بصورت خام خریداری می کنند و بعد از ساختن روکش درب ضد سرقت، آن ها را رنگ می کنند، بدین ترتیب رنگ روکش یکنواخت تر و با کیفیت تر خواهد بود.

بعضی از شرکت ها هم MDF های آماده و رنگ شده را برای تولید روکش درب استفاده می کنند. این درب ها نیز با توجه به کیفیت MDF، ظاهر تقریبا مطلوبی دارند.
در درب های نامرغوب که عمدتا  ارزان قیمت هم هستند، معمولا روکش PVC آخرین لایه درب ضد سرقت است. این روکش نقطه ضعف های اساسی دارد و در محیط های مرطوب یا در معرض آفتاب، به راحتی باد کرده و دچار شکل بدی می شود.

در ضد سرقت

 مدل درب ضد سرقت و یراق آلات بکار رفته در آن

علاوه بر طراحی درب ضد سرقت، یراق آلات بکار رفته در درب های ضد سرقت نیز باعث ایجاد تفاوت هایی درمدل درب ضد سرقت می شود.

استفاده از قفل و دستگیره ها در مدل های مختلف، چهار چوب های درب در مدل های گوناگون مانند مستطیل یا کمانی شکل یکی دیگر از عواملی هستند که باعث ایجاد تفاوت در ظاهر درب های ضد سرقت و ایجاد یک مدل جدید می شوند.

استفاده از دستگیره های میله ای در سایزهای متفاوت و یا به صورت ساده و نیم هلال توانسته نیاز مخاطب را برطرف و یک مدل جدید درب ضد سرقت نیز به سایر مدل ها افزوده شود.

منبع : rasandarb.ir