آموزش رویت

ساختمانچی

ایده های مربوط به طراحی دفتر کار در فضای خانه و اداره می توانند مفید و کارآمد باشند. بدون شک کار شما در محیط دلپذیر و سرشار از انرژی بیشتر از محیط خسته‌کننده و کسل بار بهره وری دارد.

شاید هیچ گاه به این مسئله فکر نکرده باشید، اما چنین محیط هایی می توانند دلیل اصلی در کاهش کیفیت کاری باشند. طراحی و اجرای دفتری کاری می تواند چالش برانگیز باشد، چرا که نیازمند توازن دقیق بین ظاهر و عملکرد می باشد.

با این حال، این بدان معنا نیست که شما به شروط خاص و زمان زیادی نیاز دارید. آنچه که شما برای طراحی داخلی دفتر کار خود در داخل ساختمان نیاز دارید استفاده از مجموعه روش های پیشنهادی در این زمینه می باشد.

طراحی دکوراسیون دفتر کار

استفاده از فضای مورد علاقه خود در محیط خانه

 برای طراحی و اجرای دفتر کار در خانه، نیاز به استفاده از بزرگ ترین اتاق خانه نیست. محیط کار شما، می تواند کوچک ترین اتاق خانه باشد. آن چه که شما نیاز دارید فضایی آرام و زیبا است که با تعدادی از وسیله های مورد علاقه شما تزئین شده باشد.

استفاده از روانشناسی رنگ ها

نکته مهم در مورد رنگ ها تنها به زیبایی شناسی برنمی گردد. هر رنگ ویژگی خاصی دارد و احساس متفاوتی در افراد پدید می آورد. در هنگام طراحی محیط کار باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید. اگر کار شما به گونه ای است که برای انجام آن نیاز به خلاقیت دارید از طیف های رنگی نارنجی و قرمز استفاده کنید.

به علاوه، این رنگ ها، احساس مثبتی در شما ایجاد می کند و سطح انرژی شما را در بالاترین حد ممکن نگه می دارد. از سوی دیگر، رنگ زرد برای ایجاد تمرکز ذهنی کارآمد می باشد.

به همین خاطر در طراحی دفاتر کاری، از این رنگ استقبال می شود، چرا که رنگ زرد معمولا با دانش و ایده های تازه مرتبط است. رنگ دیگری که استفاده از آن را به شما پیشنهاد می دهیم، آبی فیروزه ای می باشد که به عنوان سمبلی از تمیزی، نظم و ترتیب و آرامش شناخته می شود.

استفاده از روانشناسی رنگ ها

استفاده از لوازم تزئینی رنگی

دفتر کار نباید محیطی کسالت بار باشد. در حقیقت، استفاده از وسایلی که رنگ های سرزنده ای دارند و خللی در کار شما ایجاد نمی کنند، می توانند الهام بخش باشند. از جمله این وسایل می توان به جاخودکاری رنگی، یک اثر هنری تاثیرگذار و… اشاره کرد.

روشنایی، نور و هوای مناسب

انتظار نداشته باشید که محیط خسته‌کننده و کسل بار برای شما الهام بخش باشد و حس سرزندگی القا کند. محل کار شما باید روشن، به همراه مقدار زیادی نور طبیعی و مصنوعی، و دارای گردش هوای کافی باشد.

اگر این امکان برای شما وجود دارد، اتاقی با پنجره بزرگ را برای محل کار خود انتخاب کنید و میز و صندلی خود را روبه روی آن قرار دهید. پنجره فقط منبعی برای ورود نور نیست بلکه باعث ایجاد حس آرامش و سرزندگی می شود. به علاوه، برای حفظ حریم خصوصی خود می توانید از پرده مناسب استفاده کنید.

نکته حائز اهمیت که باید به آن دقت‌ کنید استفاده از یک چراغ مطالعه مناسب می باشد. فضای کاری تاریک علاوه بر این که به چشم آسیب می رساند، باعث ایجاد کلافگی نیز می شود. به همین خاطر نورپردازی مناسب از الویت های طراحی دفتر کار می باشد.

به کارگیری ذوق هنری

فضای دفتر کاری محل مناسبی برای استفاده از ذوق هنری در طراحی آن می باشد. در طراحی چنین فضایی می توانید کاملا آزادانه عمل کنید. استفاده از رنگ های خنثی و مات بهترین گزینه برای عناصر اصلی از جمله میزها، صندلی ها و قفسه ها می باشند. در کنار آن از لوازم تزئینی و آثار هنری مورد علاقه خود نیز می توانید استفاده نمایید.

نکته اصلی در مورد وسایل هنری جذابیت آن ها می باشد، به همین خاطر به شما پیشنهاد می شود که از این وسایل در همه قسمت های اتاق استفاده کنید. استفاده از یک میز با طراحی ساده در تکمیل طراحی فضا به شما کمک خواهد کرد.

به کارگیری ذوق هنری

انتخاب طرح مناسب برای دیوارها

ممکن است هیچ ایده ای در مورد چگونگی طراحی دیوار در ذهن نداشته باشید، اما انتخاب طرح مناسب کار پیچیده ای نیست. دیوار روبروی میز خود را در نظر بگیرید، چگونه می توانید آن را به بهترین شکل طراحی کنید؟

پیشنهاد ما به شما استفاده از طرح های الهام بخش می باشد! این طرح می تواند یک اثر هنری، عکس خانوادگی، طرحی زیبا، کاغذ دیواری جذاب یا لیستی از کارهای مورد علاقتان باشد.

انتخاب میز و صندلی مناسب

استفاده از میز و صندلی مناسب در بهبود روند کاری بسیار مؤثر می باشد. سعی کنید از بهترین اقلام آن ها استفاده نمایید. تنوع طرح و قیمت میز و صندلی های اداری بسیار بالا می باشد و این امکان برای شما وجود دارد که با توجه به بودجه و سلیقه خود، میز و صندلی مناسبی را تهیه نمایید.

نگهداری از وسایل

نکته مهمی که باید به آن توجه کرد تمیز نگه‌داشتن وسایل و میز کار می باشد. شما می توانید از جعبه های مخصوص که در گوشه یا زیر میز قرار دارند برای نگهداری کاغذهای اضافه استفاده نمایید.

اگر در صرف هزینه مشکلی ندارید، قفسه های فلزی نیز می توانند گزینه های مناسبی باشند. از شلف ها نیز می توانید برای قرار دادن کتاب و یا وسایل تزئینی استفاده نمایید.

در نظرگرفتن سرزندگی فضا

به وسایلی که می توانند برای شما جنبه الهام بخش داشته باشند فکر کنید. در صورتی که برای انجام کار خود نیاز به خلاقیت همیشگی دارید، باید از وسایل مورد علاقه خود در اتاق استفاده نمایید.

استفاده از عکسی خانوادگی یا حتی یک یادگاری که به آن علاقه دارید و یا به کاربردن گیاهان آپارتمانی، می توانند از جمله این وسایل باشند. در ابتدا ممکن است این گونه به نظر آید که این گونه وسایل باعث ایجاد حواس پرتی می شود، اما به واقع چنین نیست و استفاده از آن ها می تواند در بهبود انجام کار مؤثر واقع شود.

در نظر گرفتن سرزندگی فضا

شخصی سازی

بزرگ ترین مزیت وجود دفتر کار در خانه، عدم شباهت آن ها به دفاتر اداری می باشد. تنها زمانی این شباهت وجود خواهد داشت که شما خواهان آن باشید. وسایلی مانند بالشت های نرم، شمع های عطری، یا دسته گلی از گل های تازه می توانند محیط کار شما را به محیطی دنج و زیبا تبدیل کنند.

طراحی داخلی فضای کاری در محیط های اداری

با تقدیر از پیشرفت چشمگیر در زمینه تکنولوژی در طول چند دهه گذشته، آنچه ما از نیروی کار می توانیم انتظار داشته باشیم، به میزان زیادی تغییر کرده است.

ما هر روز شاهد تکامل دنیای کسب و کار، با توجه به شیوه های ارتباطی ساده و نقش های تجاری پیچیده هستیم. در هر حال، یکی از جنبه هایی که به طور آشکار از موضوع های اصلی بحث ما است، فضای کاری افراد می باشد.

اکثر شرکت ها ترجیح می دهند فضاهای بزرگ و وسیع را برای محل کار خود انتخاب کنند، در حالی که عده ای دیگر بیشتر روی نبوغ و نو آوری براساس ماشین آلات مختلف، مواد و محصولاتی که یک فضای کاری به طور کلی باید دارا باشد تمرکز می کنند.

ایده های زیادی برای طراحی داخلی فضای کاری و روند رسیدن به این ایده های طراحی وجود دارد و این ایده ها به گونه ای هستند که توجه افراد را به خود جلب می کنند.

بخوانید!  دکوراسیون آشپزخانه ایرانی

طراحان داخلی فضای کاری بیشتر درگیر ایجاد محیطی هستند که هم با تکنولوژی بیگانه نباشد و هم در عین حال برای افرادی که در آنجا مشغول به کار هستند مکان مناسب و قابل تحملی باشد.

متاسفانه این افراد معمولا فراموش می کنند یکی از مهم ترین ارکان که در پردازش طراحی دخیل است را به کار گیرند و آن چیزی نیست جز کارمندان آن شرکت که در آن مکان مشغول به کار هستند.

شروعی پر قدرت

صرف نظر از این که طراحی چه مکانی را برعهده دارید، پی ریزی اساس کار مهم ترین حرکتی است که باید در مورد آن تصمیم گیری کنید. به طور کلی، از مکانی که دارای روشنایی فلورسنت است و از قبل کابین بندی شده، اجتناب کنید.

اتاق کار

دفاتر کاری ارگانیک

واژه “دفتر ارگانیک”، واژه ای است که کمتر کسی چیزی در مورد آن شنیده است. به طور کلی واژه دفتر ارگانیک به محل کاری گفته می شود که در آن مراقبت و توجه ویژه ای، در جهت اطمینان از ایجاد محیطی منطبق با دوستی محیط زیست، انجام می گیرد.

اغلب اوقات طراحان دکوراسیون داخلی زمانی را برای تحقیق در مورد استفاده از وسایلی که نه تنها از قبل وجود داشته بلکه از بازیافت اشیاء مختلف ساخته می شوند، صرف می کنند. این کار بدون شک قابل تحسین می باشد. به هرحال راه های بیشتری وجود دارد که شرکت ها می توانند از آن برای داشتن محیط کاری ارگانیک استفاده کنند.

بهترین مثال از این مورد می تواند کامپوزیت‌کردن ته‌مانده غذاها و دیگر مواد قابل تجزیه زیستی باشد. به علاوه، در نظر بگیرید که از کاغذهایی استفاده کنید که صد در صد از بازیافت محصولات کاغذی به دست آمده باشند.

تمامی این نکات در جهت کمک به شما برای کاهش استفاده از منابع تجدید ناپذیر طراحی شده‌اند. نکته مهم دیگر که باید در نظر داشته باشید، انتقال انرژی الکتریکی به بهترین روش می باشد. عدم انجام  این کار نه تنها باعث آسیب محیطی می شود، بلکه جریمه های سنگینی را برای شرکت شما متحمل خواهد شد.

توجه به ترکیب و تطابق

ترکیب دو سبک مختلف با هم، راهکار خوبی در جهت زیباسازی محیط کاری شما در چشم ناظرین می باشد. برای مثال تلفیق دو سبک صنعتی و معاصر می تواند در جهت تحقق این امر کمک کند.

تبدیل فضای کاری به محیطی دوستانه

در طول سال های پیش، اگر شما به دفاتر کاری پا می گذاشتید، میزهایی را مشاهده می کردید که به صورت مرتب و در یک ردیف کنار هم چیده شده بودند. به نظر می آید این بهترین راهکار برای کارفرمایان است تا کارمندانشان را با توجه به حوزه ای که در آن کار می کردند دسته‌بندی کنند. با این حال، امروزه کمتر کسی از این روش در ادارات استفاده می کند.

زمانی که طرح و چارچوب شرکت آزادتر و دوستانه تر باشد، اساسا کارمندان را مجبور می کند که با یکدیگر و با کارمندان حوزه های دیگر بیشتر ارتباط برقرار کنند. به این خاطر بیشترین شرکت ها این نوع روش را پیاده سازی و اجرا می کنند.

یکی از کارهایی که به سرعت در محیط های کاری محبوبیت پیدا خواهد کرد نصب میزهای بازی می باشد. اگر این گزینه ای است که برای محیط های تجاری خود در نظر دارید، باید اطمینان حاصل کنید که وسیله انتخابی، محیط اداری را به فضای بازی تبدیل نکند.

استفاده از نور مناسب

نکته ای که به شما در جهت تغییر حس و حال فضای داخلی از جمله محیط های کاری کمک می کند استفاده از نور مناسب می باشد. این روزها وسیله کار بیشتر کارمندان در ادارات، کامپیوتر می باشد که دارای نور پس زمینه است. این بدان معناست که کارمندان می توانند با کاهش نور محیط به صرفه جویی در برق و ایجاد فضایی بهتر کمک کنند.

استفاده از نور مناسب

استفاده از رنگ مناسب

اولین فاکتور در طراحی دکوراسیون محیط های اداری انتخاب رنگ مناسب برای این محیط است. اصولا رنگ سفید، رنگ غالب اکثر دفاتر کاری است؛ زیرا این رنگ حس تمیزی و آرامش را منتقل می کند و به مرور زمان خسته‌کننده و کسالت آور نمی شود.

رنگ ها دارای تاثیرات روحی و روانی متفاوتی هستند و با توجه به طیف های متفاوت بر افراد و محیط اثر می گذارند. رنگ های شاد، به فضا روح و جان می بخشند و انرژی را در فضا گسترده می کنند. در مقابل، رنگ های خنثی یکنواخت هستند و هیچ احساسی را منتقل نمی کنند.

دفتر کار

اگر طراحی اتاق کار به گونه ای است که پنجره ای رو به طبیعت دارد، بهتر است از پرده استفاده نکنید و اجازه دهید نور طبیعی به اتاق وارد شده و از فضای بیرون لذت ببرید.

انتخاب رنگ هایی که در طبیعت یافت می شوند، گزینه ای مناسب برای انتخاب می باشد. برای مثال استفاده از دو رنگ سبز و آبی می توانند گزینه های خوبی برای استفاده باشند.

استفاده از دو رنگ سبز و آبی

اگر اندازه اتاق کار کوچک است، بهتر است از رنگ های زیاد در کنار یکدیگر خودداری کنید و از یک طراحی ساده استفاده نمایید، چرا که استفاده از رنگ های زیاد باعث ایجاد هرج و مرج در فضای اتاق کار می شود. برای مثال می توانید از رنگ سفید برای رنگ آمیزی دیوار و سقف و در کنار آن نمونه ای از رنگ های ساده و میز و صندلی ساده استفاده نمایید.

رنگ سفید برای رنگ آمیزی دیوار و سقف

استفاده از پارتیشن بندی

در محیط های اداری به جای دیوارکشی از پارتیشن بندی برای تفکیک فضا و مشخص نمودن حریم کارمندان استفاده می شود. این کار باعث می شود کارمندان با خیالی آسوده در فضایی مجزا و آرام به کار خود بپردازند و هر کدام فعالیتی جداگانه داشته باشند.

پارتیشن ها را می توان از جنس شیشه، پی وی سی و ام دی اف انتخاب نمود و به صورت تک جداره و دوجداره در فضا اجرا کرد. پارتیشن بندی مانند عایق صوتی در فضا عمل می کند و از انتقال سر و صدا به محل فعالیت کارمندان جلوگیری می نماید.

استفاده از پارتیشن بندی

استفاده از گل و گیاه

برای جان بخشی به فضای اداری می توان از گل و گیاه در قسمت های مختلف استفاده نمود. وجود گیاهان در فضاهای اداری نوعی سرزندگی و شادابی ایجاد می کند و خستگی و کسالت را از کارمندان دور می نماید. آن ها علاوه بر ایجاد زیبایی باعث تصفیه هوا نیز می شوند و هوای اتاق را پاک می کنند.

گل و گیاه

استفاده از قفسه بندی

فایل بندی و قفسه بندی در فضای اداری نوعی نظم ایجاد می کند و محیط اداری را منظم و مرتب جلوه می دهد. علاوه بر آن با قراردادن مدارک و پوشه ها در فایل و قفسه دسترسی به آن ها آسان تر صورت می گیرد. عدم استفاده از کمدها و قفسه بندی در محیط کار باعث ایجاد آشفتگی و هرج و مرج می شود و آرامش کارمندان را بهم می زند.

قفسه بندی

استفاده از شلف

یکی از نکات مهمی که در طراحی اتاق کار خانگی باید به آن توجه داشته باشید، استفاده از فضایی برای نگهداری از وسایل می باشد. استفاده از شلف های دیواری می تواند گزینه ای خوب برای استفاده در این جهت باشد. کمدهای دیواری که در بالای آن طبقه و در زیر آن فضایی کمد مانند وجود دارد، بهترین گزینه برای اتاق کار می باشد.

استفاده از شلف

استفاده از میز دیواری یا شناور

شاید فضای اتاق کار به اندازه ای نباشد که اجازه استفاده از یک میز بزرگ را به شما بدهد. از این رو پیشنهاد ما استفاده از میزهای دیواری می باشد. این میزها می توانند به گونه ای تولید شوند که از فضای گوشه نیز استفاده بهینه ببرید.

استفاده از میز دیواری یا شناور

ایجاد نقطه کانونی

آن چه که در طراحی قسمت های مختلف از اهمیت برخوردار است، ایجاد یک نقطه کانونی می باشد. این امر در طراحی دفتر کار خانگی نیز از اهمیت برخوردار می باشد.

بخوانید!  جدیدترین مدل، طرح و رنگ کابینت ام دی اف

نکته مهم در طراحی اتاق کار به این گونه است که المانی به غیر از میز کار باید در نقطه کانونی قرار گیرد. برای مثال استفاده از یک وسیله روشنایی مناسب مانند یک آباژور پایه دار می تواند گزینه ای مناسب برای ایجاد نقطه کانونی در اتاق کار باشد.

ایجاد نقطه کانونی

استفاده از میز معمولی

در طراحی اتاق کار خانگی به طور قطع نیازی به استفاده از میز کامپیوتر نیست و شما می توانید از یک میز معمولی نیز در این راستا استفاده نمایید. همان طور که قبلا اشاره شد، انتخاب رنگ یکی از نکات مهم و تاثیر گذار در طراحی اتاق کار می باشد.

در این جهت، بهتر است از استفاده رنگ های تیره خودداری کرده و به جای آن از رنگ های شاد و ملایم استفاده نمایید. در صورت تمایل به استفاده از رنگ های تیره مانند رنگ سیاه نیز می توانید برای انتخاب المان هایی مانند صندلی از این رنگ استفاده نمایید.

استفاده از میز معمولی

استفاده از المان های چوبی

اگر تمایل به القای گرما به فضای اتاق کار دارید، پیشنهاد ما استفاده از چوب و المان های چوبی در طراحی آن می باشد. استفاده از المان های چوب طبیعی می تواند باعث القای گرما به فضای اتاق کار شود و در جهت استفاده از بافت و عمق بخشی نیز تاثیر ویژه ای دارد.

استفاده از المان های چوبی

بهینه سازی فضا

ایده های مربوط به بهینه‌سازی فضا و استفاده از وسایلی که برای نگهداری مدارک، پوشه ها، کتاب های تخصصی، مجله و نامه ها تنها گوشه ای از اتاق را اشغال می کنند فاکتورهای مهمی در ایجاد یک محیط کار سازماندهی‌شده، دوست داشتنی و زیبا به شمار می آیند.

بهینه سازی فضا

ایجاد میز در سه کنج دیوار

دلایل متعددی برای طراحی یک محیط کار در گوشه ای از خانه وجود دارد. میزها و قفسه هایی که در سه کنج قرار می گیرند بسیار جذاب به نظر می آیند و اتاقی چند منظوره برای انجام فعالیت های مختلف ایجاد می کنند. وسایلی که مخصوص کنج اتاق هستند باعث بهینه سازی فضای موجود می شوند و برای طراحی خانه ها و آپارتمان های کوچک کاملاً ایده آل هستند.

ایجاد میز در سه کنج دیوار

وسایل و تجهیزات مخصوص گوشه اتاق از جمله قفسه های دیواری و میزهای کاری که در دیوار نصب می شوند محیطی دنج، راحت و شخصی برای انجام کار در خانه فراهم می کنند. فضایی که با این تجهیزات طراحی می شود فضایی کاملا اختصاصی برای کار است و از دیگر قسمت های خانه مجزا می باشد.

عکس طراحی دکوراسیون دفتر کار در خانه و اداره[مدرن، کلاسیک و ساده]

ایجاد میزهای ال شکل

طرح های ال شکل برای طراحی میز کار به بهینه سازی فضا کمک می کنند و طرح هایی کاملاً ایده آل محسوب می شوند. این طرح ها برای دکوراتیو کردن خانه ها و آپارتمان های کوچک بسیار جذاب و زیبا هستند.

اسباب و اثاثیه ای که برای طراحی ال شکل مورد استفاده قرار می گیرند به بزرگنمایی فضاهای موجود کمک می کند و یک اتاق کار راحت در اتاق کوچک آپارتمان فراهم می نماید.

ایجاد میزهای ال شکل

استفاده از میز و صندلی چرخ دار

استفاده از وسایل چرخ دار ایده ای بسیار مناسب برای طراحی اتاق کارهای کوچک است. این وسایل بسیار انعطاف پذیر است و به راحتی می توان در صورت تمایل دکوراسیون محیط کار را تغییر داد. اثاثیه و تجهیزات چرخ دار را به راحتی می توان جا به جا نمود و یک فضای کوچک را بازتر و دلگشاتر نشان داد.

استفاده از میز و صندلی چرخ دار

ایجاد کشو و کمد

کشوها و فایل های مختلف نیز برای طراحی اتاق کار در خانه های کوچک بسیار کاربرد دارند. این فاکتورها باعث مخفی‌کردن وسایل و لوازمی می شوند که شما به آن ها نیاز ندارید.

علاوه بر آن استفاده از آن ها از ایجاد هرج و مرج و آشفتگی در فضا جلوگیری می کند. جعبه های روی هم انباشته و سطوح کشویی فضایی دلگشا برای کار در یک اتاق کوچک ایجاد می کند و عملکرد فضا را بالا می برد و فضای بیشتری برای قرار دادن میزهای کوچک فراهم می نماید.

ایجاد کشو و کمد

طراحی دفترکار ساده و مدرن

در دفتر کار ساده همانطور که از نامش پیداست، وسایل به ساده ترین و شیک ترین شکل ممکن انتخاب و مورد استفاده قرار می گیرند. دفترکارهایی که به سبک مدرن و مینیمال طراحی می شوند معمولا از وسایل کمی برخوردار می باشند و بیشتر از رنگ های خنثی در طراحی آن ها استفاده می شود.

میز و صندلی ها، المان های دکوراتیو، کمدها و شلف ها و چراغ ها و لوسترها همگی از جلوه ساده و مدرنی برخوردار می باشند و نظم و هماهنگی بین وسایل حرف اول را در این سبک از طراحی می زند.

دفتر کار مدرن

طراحی دفتر کار کلاسیک

 دفترکارهای کلاسیک جنبه های دیداری بیشتری را نسبت به مدل های مدرن و ساده به خود اختصاص می دهند. در این گونه دفاتر از میز و صندلی ها و کمدهایی به سبک کلاسیک بیشتر استفاده می شود. وسایل چوبی و چرمی در این نوع طراحی دفتر کار به وفور به چشم می خورد. ساده گرایی در سبک کلاسیک چندان معنایی ندارد.

دفاتری که به این سبک طراحی می شوند معمولا شلوغ تر از دفاتر مدرن طراحی می شوند و میزهای بزرگ و تعداد صندلی های زیاد در این نوع دفترها به چشم می خورد. همچنین مبلمان کلاسیک نیز در این دفاتر می تواند جلوه ای بسیار خوشایند و منحصربفرد ایجاد نماید.

عکس طراحی دکوراسیون دفتر کار در خانه و اداره[مدرن، کلاسیک و ساده]

نکات آخر

وقتی در جهت ایجاد محیط کاری دوستانه تلاش می کنید، نتیجه نهایی آن افزایش سطح بهره وری کارمندان می باشد. صرف نظر از متراژ شرکت، این نکته ای است که تاثیر آن در موفقیت کاری را در دراز مدت خواهید دید.

شما از چه طراحی برای دفترکار خانگی یا اداری خود استفاده کرده اید؟ در صورتی که ایده های جدیدی دارید که ما در این نوشته به آن ها نپرداختیم. آن ها را با ما در میان بگذارید.

دفتر کار بزرگ
دفتر کار
طراحی دفترکار
طراحی دفتر کار
دکوراسیون دفترکار
طراحی دکوراسیون دفترکار
دکوراسیون داخلی دفترکار
دفترکار رسمی
دفتر کار مینیمالیست
دفتر کار زیبا
طراحی دفتر کار اداری
طراحی دفتر کار شیک
عکس طراحی دکوراسیون دفتر کار در خانه و اداره[مدرن، کلاسیک و ساده]
دفتر کار کوچک
دکوراسیون دفتر کار بزرگ
طراحی دفترکار مدرن

سوالات متداول

در طراحی دفتر کار، نور باید چگونه باشد؟

محل کار شما باید روشن، به همراه مقدار زیادی نور طبیعی و مصنوعی، و دارای گردش هوای کافی باشد. پنجره فقط منبعی برای ورود نور نیست بلکه باعث ایجاد حس آرامش و سرزندگی می شود. باید به یاد داشته باشید استفاده از یک چراغ مطالعه مناسب می باشد. در کل نورپردازی مناسب از الویت های طراحی دفتر کار می باشد.

طرح مناسب دیوارها در طراحی دفتر کار کدام است؟

یک اثر هنری، عکس خانوادگی، یک طرحی زیبا، کاغذ دیواری جذاب یا لیستی از کارهای مورد علاقه شخص

محبوب ترین روش برای طراحی دفتر کار، به صورت دوستانه و صمیمیانه چیست؟

یکی از کارهایی که به سرعت در محیط های کاری محبوبیت پیدا خواهد کرد نصب میزهای بازی می باشد. اگر این گزینه ای است که برای محیط های تجاری خود در نظر دارید، باید اطمینان حاصل کنید که وسیله انتخابی، محیط اداری را به فضای بازی تبدیل نکند.

در طراحی دفتر کار، هر یک از رنگ های زرد، قرمز و آبی مناسب چه نوع فضایی هستند؟

اگر کار شما به گونه ای است که برای انجام آن نیاز به خلاقیت دارید از طیف های رنگی نارنجی و قرمز استفاده کنید. از سوی دیگر، رنگ زرد برای ایجاد تمرکز ذهنی کارآمد می باشد. آبی فیروزه ای رنگ دیگری است که به عنوان سمبلی از تمیزی، نظم و ترتیب و آرامش شناخته می شود.