آموزش رویت

ساختمانچی

شرکت صنایع استیل البرز از جمله شرکت های تولید کننده محصولات خانگی نظیر هود، سینک ظرفشویی، اجاق گاز و شیرآلات بهداشتی است که تولیدات خود را با کیفیتی بسیار عالی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

این شرکت با تجربه چندین ساله خود به یک برند معتبر در زمینه تولید تجهیزات خانگی تبدیل شده که نه تنها در بازار داخلی بلکه در خاورمیانه نیز مطرح می باشد.

این شرکت با به کارگیری آخرین تکنولوژی های روز دنیا محصولات خود را که از نظر زیبایی، کیفیت و کارایی در بالاترین سطح قرار دارند در مدل های متنوع به بازار عرضه می کند.

تنوع محصولات استیل البرز بسیار بالاست. شما می توانید متناسب با ایده های دکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه، بودجه و سلیقه می توان محصول موردنظر را خریداری نمود.

هدف اصلی این شرکت تولید بر اساس کیفیت و جلب رضایت مشتری است. عملکردی که از گذشته تاکنون از این شرکت شاهد بودیم گواه یک شرکت مشتری مدار می باشد که در میان برندهای دیگر لوازم خانگی جایگاه خود را همچنان حفظ کرده است. با این مقدمه، در ادامه این نوشته از ساختمانچی به بررسی محصولات برند استیل البرز می پردازیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

محصولات خانگی استیل البرز

از جمله محصولاتی که توسط صنایع استیل البرز تولید و به بازار عرضه می شوند شامل موارد زیر هستند:

سینک ظرفشویی استیل البرز

شرکت استیل البرز یکی از صنایع پیشرو در ساخت سینک آشپزخانه است که این محصول را با بالاترین کیفیت تولید می نماید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می کند.

سینک های استیل البرز با زیبایی و ظرافت منحصربفردی طراحی شده و تولید آن ها با رعایت استانداردهای لازم صورت می گیرد. این سینک ها به صورت روکار و توکار با متریال های عالی تولید و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

شرکت البرز بیش از 60 مدل سینک به بازار عرضه کرده که هر کدام مزایا و قابلیت های منحصربفرد خود را دارند و با توجه به بودجه و سلیقه افراد انتخاب می شوند. ورق های استیل که در ساخت سینک استیل البرز مورد استفاده قرار می گیرند ضد خش، ضد لک و ضد زنگ هستند و از کیفیتی بسیار بالا برخوردار می باشند.

بخوانید!  ویژگی لوازم خانگی بیمکث

سینک های استیل توکار از نوار آب بندی PU برخوردار هستند و نیازی به آب بندی مجدد نخواهند داشت. سینک هایی که توسط شرکت البرز تولید می شوند به تخته برش، سیفون و سبد مجهز هستند و آسایش و راحتی را برای مصرف‌کننده فراهم می نمایند.

سینک ظرفشویی استیل البرز

هود آشپزخانه استیل البرز

هودهایی که توسط شرکت البرز تولید می شوند از جمله پرطرفدارترین و بهترین هود ها در بازار هستند. قطعاتی که برای تولید آن ها به کار می روند از استحکام و طول عمر بالایی برخوردارند. از این رو انتخاب این برند برای هود آشپزخانه انتخابی ایده آل خواهد بود.

هود استیل البرز در انواع مدل ها از قدرت مکش بالایی برخوردار است و صدای آزاردهنده در آشپزخانه ایجاد نمی کند. این هودها آسایش و آرامش را برای اعضای خانواده فراهم می کنند و به علت تولید صدای نامحسوس، روشن‌بودن آن ها حس نمی شود.

قطعاتی که در این هود قرار دارند از جمله چراغ های LED، فیلترها، فن و سنسور دود و حرارت دارای کیفیت و دوام بالایی هستند. این قطعات با ارتقاء کارایی هود رضایت مشتریان را فراهم می نمایند. هودهای استیل البرز از ریموت کنترل برخوردارند و از راه دور نیز می توان عملکرد آن ها را تنظیم نمود.

هودهایی که با این برند تولید می شوند در انواع توکار، مورب و شومینه ای و مدرن تولید شده‌اند. هر کدام از این هودها زیبایی منحصربفردی به فضای آشپزخانه می بخشند.

هود آشپزخانه استیل البرز

اجاق گاز استیل البرز

گاز، از جمله لوازم بسیاری ضروری در آشپزخانه است که نیاز خانم های خانه دار را برای پخت و پز برطرف می نماید. اجاق گازهای استیل البرز که امروزه به بازار عرضه می شوند، نه تنها نیاز افراد را برطرف می نمایند، بلکه بسیار زیبا می باشند. همچنین با مدل های متنوع و با هر نوع دکوراسیون آشپزخانه همخوانی پیدا می کنند.

این اجاق گازها در انواع اجاق گاز رومیزی، اجاق گاز مبله یا کابین دار و اجاق گاز صفحه ای به بازار عرضه می شوند و طبق سلیقه و بودجه افراد انتخاب می شوند.

راندمان حرارتی بالا و طراحی بسیار زیبا از جمله ویژگی های این محصولات هستند که آن ها را به پرطرفدارترین تجهیزات خانگی در بین افراد تبدیل کرده است. اجاق گازهای این برند دارای نشان استاندارد هستند و حضور آن در آشپزخانه های مدرن امروزی زیبایی فضا را دوچندان نشان می دهند.

اجاق گاز استیل البرز

شیرآلات استیل البرز

شیرآلاتی که توسط شرکت استیل البرز تولید می شوند از کیفیت بالایی برخوردارند. استفاده از آن ها در قسمت های مختلف ساختمان نظیر حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه آسایش و پاکیزگی را برای ساکنین به ارمغان می آورد.

بخوانید!  کابینت پلی گلاس چیست؟

شیرآلات استیل البرز در برابر لکه و جذب آلودگی مقاومت بالایی دارند و به راحتی با یک دستمال مرطوب تمیز می شوند. به علت استفاده از استیل ضد زنگ در تولید این شیرآلات می توان از طول عمر بالای آن ها اطمینان حاصل نمود.

اغلب شیرآلاتی که در بازار موجود می باشند از قلع با روکش کروم تولید می شوند. سربی که در آن ها وجود دارد منجر به بیماری در طولانی مدت خواهد شد. شیرآلات استیل البرز فاقد سرب است و سلامتی را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد.

شیرآلات استیل البرز

فر توکار استیل البرز

فرهای توکار استیل البرز با استفاده از پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا و با بکارگیری قطعات درجه یک و باکیفیت تولید می شوند و دارای عملکردهای متنوعی می باشند. محصولات این برند به انواع فر برقی، فر گازی و فر گازی_برقی تقسیم بندی می شوند و معمولا در رنگ های سفید و مشکی تولید و به بازار عرضه می گردند.

شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی آشپزخانه و نیاز و بودجه خود، نمونه مناسبی از این فرها را انتخاب نمایید. فرهای توکار استیل البرز قیمت بالاتری نسبت به سایر محصولات این برند دارند.

فرتوکار استیل البرز

کلام پایانی

آن چه در این نوشته از ساختمانچی به بیان آن پرداختیم، ارائه نکاتی در خصوص معرفی محصولات آشپزخانه استیل البرز می باشد. همانطور که می دانید این برند از موفق ترین و معتبرترین برندهای ایرانی لوازم خانگی محسوب می شود.

شما از کدامیک از محصولات این برند را خریداری نموده‌اید؟ کالای شما از چه ویژگی های مثبت و منفی برخوردار می باشد؟ در صورت تمایل نظرات خود را در این خصوص با ما در میان بگذارید.