آموزش رویت

ساختمانچی

امروزه از میز و آینه کنسول به جای ویترین و بوفه در دکوراسیون داخلی خانه های مدرن استفاده می شود. کنسول در واقع یک میز باریک پایه دار یا بدون پایه است که آن را در گوشه ای از اتاق خواب مستر، اتاق نشیمن یا اتاق پذیرایی قرار می دهند.

میز و آینه کنسول بهترین گزینه برای ایجاد نمایی زیبا و مدرن در منزل است و از مزایای آن می توان به استفاده در خانه های کوچک و بزرگ اشاره نمود. میز کنسول زیبایی حیرت انگیزی به دکوراسیون می بخشد و علاوه بر دکوراتیو کردن منزل، مکان مناسبی برای قرار دادن اشیاء مختلف فراهم می نماید.

اگر علاقمند به استفاده از چنین وسیله ای در خانه خود هستید مسلماً ابتدا باید با مدل های مختلف آن آشنا شوید که در ذیل به آن ها پرداختیم. با ساختمانچی همراه باشید.

انواع میز و آینه کنسول

میز و آینه کنسول چوبی

چوب زیباترین و طبیعی ترین متریال در دکوراسیون داخلی است که حسی از زیبایی و صمیمیت را در فضا ایجاد می کند. انتخاب کنسول چوبی در خانه ای که چیدمان آن با وسایل چوبی صورت می گیرد حسی گرم و صمیمی به ساکنین منتقل می کند و هارمونی را به خوبی به نمایش می گذارد.

آینه کنسول چوبی را می توان با قاب فلزی یا چوبی خریداری کرد و از زیبایی آن لذت برد. اگر به فروشگاه های عرضه سرویس چوبی و یا تولیدی ها مراجعه نمائید به راحتی می توانید آینه و کنسول چوبی ارزان قیمت خریداری کنید.

خرید کنسول چوبی یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که برای انجام آن مشتاق خواهید بود، زیرا تنوع طرح، رنگ و جنس چوب آن به اندازه ای متنوع است که از دیدن مدل های زیبا لذت خواهید برد.

میز کنسول چوبی

میز و آینه کنسول استیل

این کنسول با نمای براق و یکدست خود نور را منعکس می کند و جلوه ای حیرت انگیز، شیک و دوست داشتنی به اتاق شما می بخشد. این میزها با ورق های استیل ضد زنگ و پروفیل های استیل تولید می شوند و گاهی اوقات به سلیقه مشتری می توان در ساخت آن از شیشه و چوب در ترکیب با استیل استفاده نمود.

مدل های آینه کنسول جدید که در بازار موجود هستند هر خریداری را برای خرید مشتاق می کنند. جهت بازدید از این مدل ها می توانید به مراکز فروش آینه کنسول مدرن در شهر خود مراجعه نمائید.

میز کنسول استیل

میز و آینه کنسول مدرن

میز و آینه کنسول مدرن معمولا از اشکال ساده و مینیمال و شیکی برخوردار بوده و می تواند جلوه ای بی نظیر و درخشان به دکوراسیون داخلی خانه شما ببخشد. این میز و آینه با دکوراسیون سبک لوکس و مدرن هماهنگی دارد و می توان روی آن را با اکسسوری های مجلل پر کرد.

میز کنسول مدرن

میز و آینه کنسول کلاسیک

این مدل میزها به دلیل طراحی منحصر بفرد مورد استقبال افراد با سلیقه های مختلف قرار می گیرند. بدنه کنسول های کلاسیک با کنده کاری ها و منبت کاری های زیبا مزین می شود و زیبایی چشم نوازی را به نمایش می گذارد.

کنسول کلاسیک برای خانه هایی مناسب است که به سبک کلاسیک طراحی می شوند و می توان آن را هم در اتاق ها قرار داد و هم راهرو و ورودی منزل؛ زیرا در هر صورت ابهت خاصی به فضا می بخشد. قیمت آینه کنسول سلطنتی به نسبت سایر کنسول ها کمی گران تر است.

میز کنسول کلاسیک

میز و آینه کنسول اسپرت

این مدل کنسول را می توان در خانه های مدرن امروزی مورد استفاده قرار داد. اصولاً طرح های این مدل کنسول آینه متفاوت است و افرادی که به طرح های اسپرت علاقمند هستند آن ها را انتخاب می نمایند. برای خرید اینترنتی آینه و کنسول مدرن می توانید به سایت های مختلف و نمایندگی های فروش مراجعه نمائید.

میز کنسول زیبا

میز و آینه کنسول برنزی

برخی از نوعروسان ترجیج می  دهند آینه و شمعدان خود را بر روی کنسول قرار دهند و سال ها از حضور آن در خانه لذت ببرند، از این رو تولیدکنندگان، انواع مختلف کنسول آینه شمعدان را بدین منظور به بازار عرضه نمودند.

بخوانید!  انواع مدل مبل استیل و نیمه استیل سلطنتی جدید

آن ها بسیار زیبا و جمع و جور هستند و می توانند در مکان های مختلف خانه استفاده شوند. جنس این میز کنسول از ترکیب برنز با سنگ و جنس قاب اطراف آینه آن از برنز است.

اصولاً افراد از این مدل کنسول به عنوان میز آینه شمعدان در منزل استفاده می کنند. آینه و کنسول یافت آباد تهران دارای تنوع بسیار بالایی است که توصیه می شود زوج های جوان از آن ها دیدن نمایند.

میز کنسول برنزی

ایده های چیدمان میز و آینه کنسول

چیدمان قرینه میز کنسول

چیدمان قرینه به این معناست که قراردادن وسایل باید به گونه ای باشد که گویی آن ها را در مقابل آینه چیدید. در این صورت المان های چیده شده از انسجام برخوردار هستند.

استفاده از این روش همیشه نتیجه خوبی در پی خواهد داشت. در چیدمان به شکل قرینه تنها باید به یاد داشته باشید المان هایی که به این منظور انتخاب کرده‌اید نمای کسل باری ایجاد نکنند.

آینه کنسول را می توان با توجه به ابعاد کنسول و سبکی که در طراحی آن استفاده شده، انتخاب نمود. برای مثال برای کنسول چوبی می توانید از آینه های منبت کاری شده استفاده نمائید.

میز کنسول قرینه

استفاده از رنگ های غالب

استفاده از رنگ ها هر آن چیزی است که یک طراحی زیبا به آن نیاز دارد. به همین خاطر اگر میز کنسولی که در اختیار دارید از جنس چوب می باشد، می توانید با رنگ آمیزی آن به وسیله یک رنگ غالب  و زیبا، شمایلی جدید به آن ببخشید.

همچنین این امکان برای شما وجود دارد که با استفاده از استنسیل ها نسبت به طراحی الگو بر روی آن نیز اقدام نمایید. به یاد داشته باشید که استفاده از رنگ غالب برای انجام این کار نتیجه بهتری در پی خواهد داشت.

میز کنسول ساده

استفاده از میزهایی با اشکال منحصربفرد

منظور از استفاده میزهایی با اشکال منحصربفرد، انتخاب انواعی از آن ها که شکل های عجیبی دارند نیست. بلکه منظور انتخاب میزهایی است که از سادگی بیش از اندازه برخوردار نباشد.

اگر از میزی که طراحی ساده ای ندارد، استفاده کردید بهتر است از المان های ساده بر روی آن استفاده نمایید. اگر در طراحی کلی از یک تم ساده استفاده کرده‌اید، انتخاب یک میز کنسول با این مشخصات می تواند آن را به نقطه کانونی اتاق تبدیل کند.

میز کنسول شیک

استفاده از میز کنسول به عنوان نقطه کانونی

همان طور که قبلا گفتیم، میزهای کنسول معمولا باریک و مستطیلی شکل هستند و به همین خاطر می توان به راحتی آن ها را در گوشه و کنار اتاق قرار داد. به یاد داشته باشید که اگر از وسایل تزئینی مناسب برای تزئین این میزها استفاده کنید، می توانید آن ها را در مرکز عطف توجه همگان قرار دهید.

اگر تمایل دارید این میز به عنوان المانی اصلی در معرض دید همگان باشد، بهتر است از انواع بزرگ آن استفاده نمایید. انتخاب رنگ میز کنسول باید با توجه به رنگ هایی که در طراحی دکوراسیون داخلی از آن ها استفاده کرده‌اید، صورت پذیرد. با این حال می توانید نمونه ای از این میزها که به رنگ خنثی هستند را مورد استفاده قرار دهید.

میز کنسول چوب

توجه به رنگ دیوار پشتی میز کنسول

استفاده از رنگ زرد به عنوان رنگی شاد می تواند گزینه خوبی برای دیوار پشتی میز کنسول باشد. در کنار آن اگر از یک آباژور به این رنگ نیز بر روی میز استفاده شود، نمای بسیار زیبایی ایجاد می کند. استفاده از گل های زرد رنگ نیز می تواند نتیجه مشابهی در پی داشته باشد.

بخوانید!  مناسب ترین رنگ اتاق خواب کودک دختر و پسر

استفاده از المان های تزئینی به رنگ خنثی در کنار این رنگ، گزینه مناسبی می باشد. البته توجه کنید که استفاده از رنگ زرد منوط به تناسب و تطبیق پذیری آن با سایر رنگ هایی که در طراحی داخلی از آن ها استفاده می شود، می باشد.

میز کنسول خاص

استفاده از المان های متالیک

استفاده از یک میز کنسول به رنگ متالیک و در کنار آن استفاده از المان های تزئینی به همین رنگ بهترین گزینه ای است که در مقابل شما قرار دارد. نمای چنین میزی بدون شک بسیار زیبا می باشد. استفاده از رنگ های نقره ای، طلایی و رزگلد نمونه ای از رنگ های متالیک هستند که می توانید مورد استفاده قرار دهید.

میز کنسول استیل مدرن

قراردادن آباژور بر روی میز کنسول

اگر برای انتخاب المان تزئینی مناسب دچار تردید هستید، استفاده از آباژور بهترین گزینه ای است که در مقابل شما قرار دارد. به این منظور می توانید از چند آباژور که از طیف رنگی برابر هستند و در سایزهای مختلف وجود دارند، برای انجام این کار استفاده نمایید. انجام این کار بدون شک نمای زیبایی ایجاد می کند.

آباژور میز کنسول

استفاده از الگوها

استفاده از وسایلی که در طراحی آن ها از الگوهای مختلف استفاده می شود، انتخاب مناسبی می باشد. برای مثال شما می توانید از انواع گلدان های طرح دار استفاده نمایید.

استفاده از نمونه ای از این المان ها که ظاهری مشابه دارند و در سایزهای مختلف هستند، نمای بسیار زیبایی ایجاد می کند. هم چنین می توانید از وسایلی که الگوهای متفاوت ولی نزدیک به هم دارند نیز برای انجام این کار استفاده نمایید.

میز کنسول کنار سالن

استفاده از گل های طبیعی

استفاده از گل های طبیعی و قراردادن آن ها بر روی میز کنسول به عنوان المان تزئینی نه تنها نمای زیبا و منحصربفردی ایجاد می کند، بلکه باعث روح بخشی به فضای خانه نیز می شود. به این منظور می توانید از گل های طبیعی با رنگ های ملایم استفاده نمایید. قرار دادن یک شمع در کنار گلدان گل چشم هر بیننده ای را خیره می کند.

گلدان روی میز کنسول

استفاده از قاب عکس

یکی از مواردی که می توانید برای تزئین میزهای کنسول مورد استفاده قرار دهید، قرار دادن قاب عکس های خانوادگی بر روی آن می باشد.

به این منظور می توانید از عکس های مورد علاقه خود استفاده کنید و آن ها را در سایزهای مختلف چاپ نمایید و در قاب های مشابه که تنها در اندازه تفاوت دارند، بکار برید. در کنار آن قرار دادن یک المان تزئینی کوچک و یا یک یادگاری می تواند نمای خوبی ایجاد کند.

استفاده از قاب عکس بر روی میز

نکات پایانی

استفاده از میز کنسول به عنون یک المان تزئینی می تواند گزینه مناسبی باشد. شما می توانید از انواع ایده های خلاقانه خود به منظور تزئین این گونه میزها استفاده نمایید.

سعی کنید مکان مناسبی برای قرار دادن این گونه میزها انتخاب نمایید. در این صورت زیبایی آن ها چندین برابر خواهد شد.