آموزش رویت

ساختمانچی

برای همه ما خانه محلی است که برای فرار از هیایوی زندگی شهری به آن پناه می بریم. هرچقدر بتوانیم طراحی و ظاهر خانه را به محل دلخواه خود نزدیکتر کنیم، حس خوب و بهتری نصیب ما می‌شود. یکی از راهکارهای افزایش زیبایی خانه، آپارتمان و یا محل کار شما استفاده از چوب در قسمت های مختلف ساختمان است.

چرا به سقف کاذب احتیاج دارید؟

یک ساختمان مسکونی و تجاری بدون سقف مناسب ناقص است. سقف بلندترین و مهمترین قسمت ساختمان است که از عناصری مانند باد، درجه حرارت زیاد یا کم، نور خورشید، برف و باران محافظت می کند. علاوه بر ایجاد محافظت، سقف به عنوان مکانی شناخته می شود که ساکنین یک ساختمان می توانند با ایجاد سقف های کاذب جذاب و با استفاده از پنل های سقفی تزئینی که می توانند چشم ها را به خود خیره کنند، از آن لذت ببرند.

علاوه بر زیبایی شناسی، سقف های کاذب ویژگی های کاربردی را ارائه می دهند که باعث می شود کاربرد آن ها از جهات بیشتری افزایش یابد. به عنوان مثال، سقف کاذب چوبی، آکوستیک خوبی را فراهم می کند که در آن صداهای مورد نیاز قابل افزایش است و در عین حال صداهای ناخواسته به حداقل می رسد. آن ها فضای لازم را برای قرار دادن سیم های برقی، لوله ها و مجاری تهویه هوا فراهم می سازند.

سقف های کاذب می توانند نور را منعکس کنند که این امر نیاز به نور مصنوعی غیر ضروری را کاهش می دهد و در نتیجه باعث کاهش مصرف انرژی می شود. این پنل های سقفی همچنین ویژگی های ایمنی در برابر آتش و مقاومت در برابر رطوبت را دارند.

عکس افزایش زیبایی ساختمان با چوب

مزایای استفاده از نرده چوبی :

همانطوری که بیان کردیم استفاده از نرده های چوبی بسیار رایج شده است و افراد بسیاری از این نرده ها استفاده می کنند. نصب و اجرای این نرده ها در ساختمان ها مزیت های بسیاری دارد که در ادامه برخی از آنها را بیان می کنیم تا آشنایی بیشتری با نرده چوبی و مزایای آن داشته باشید.

  1. سازگاری با طبیعت :
بخوانید!  جدیدترین متدهای نگهداری از تاسیسات را در کشور ارائه می کنیم!

اگر شما ویلایی دارید که در دل طبیعت قرار گفته است، باید از نرده های چوبی برای دکوراسیون آن استفاده کنید، چرا که طبیعت از چوب می باشد و اگر نرده های چوبی هم در ویلای شما وجود داشته باشد زیبایی بیشتری ایجاد خواهد شود و از آنجایی که این نرده شباهت بسیاری به طبیعت دارد شیک بودن ویلای شما را بسیار بیشتر می کند.

  1. تنوع بی نظیر آن :

یکی دیگر از مزایای نرده چوب پلاستیک تنوع بی نظیر آن می باشد. تولید کنندگان این دسته از نرده ها تلاش می کنند طرح ها و اشکال گوناگونی از این نرده ها را تولید کنند تا مشتریان هر طرح و شکلی را که می پسندند در ساختمان خود استفاده کنند. در صورت استفاده از هر یک از طرح های این نرده ها، محیط مورد نظر شما حال و هوای بسیار شیکی به خود می گیرد.

  1. عدم نیاز به تعویض :

اگر استفاده شما از نرده چوب پلاست تراس و بالکن در ساختمان های خود به درستی باشد، عمر آن بسیار طولانی می شود، عمر مفید این نرده ها حدود ۳۰ سال می باشد. نصب و اجرای اینگونه از نرده ها هزینه نصب مجدد و یا تعمیر ندارد و به همین علت است که امروزه طرفداران بسیاری دارد.

جذابیت کفپوش چوبی

جالب است بدانید یکی از مهم‌ترین عناصری که می‌تواند به بخشی از دکور چوبی منزل شما تبدیل شود و فضایی گرم و منحصر به فرد ایجاد کند، استفاده از مزایای خاص کفپوش چوب پلاست یا کفپوش چوبی است. تغییر کفپوش به راحتی تمام محیط خانه را تحت تاثیر قرار می‌دهد و می‌تواند تم آن را به کلی عوض کند. پیشنهاد ما برای کاهش هزینه و بالا بردن دوام کفپوش، استفاده از کفپوش چوب پلاست به جای پارکت و گزینه‌های مشابه گران قیمت است. مواردی مثل چوب پلاست یا چوب پلاستیک نه تنها در مقابل حرارت مقاوم هستند؛ بلکه نسبت به رطوبت و خیسی هم مقاومت بسیار بالایی دارند.

بخوانید!  سایبان حیاط در دنیای امروز، برای فراهم نمودن آسایش بیشتر

استفاده از کفپوش چوبی یا چوب پلاستیک با توجه به خواص منحصر به فرد آن که در مقالات متعدد توضیح داده شده است، برای فضای باز مثل بالکن و تراس در صورت قرارگیری در کنار گیاهان باعث می شود حس طبیعت بیشتری در فضا جریان یابد. چوب پلاست ها ضد آب بوده و از مقاومت بالایی در برابر تغییرات جوی و فشار برخوردارند.

از دیگر مزایای موزاییک های چوب پلاست این است که می تواند آنها را از محیطی به راحتی جمع آوری و در جای دیگری نصب کرد. برای همین در اصل موزاییک های چوب پلاست سرمایه ای است که شما آن را دور نمی ریزید و می توانید از جایی به جای دیگر انتقال دهید.

از ویژگی های کفپوش های چوب پلاستیک و مزایای آن می توان به داشتن طرح زیبا و گرما بخش برای محیط اشاره کرد و همچنین به نوعی می تواند عایق حرارتی هم باشد.قابلیت بازسازی در صورت آسیب دیدن هم از دیگر مزایای کفپوش چوب پلاست است. تنوع رنگی هم می تواند تمام سلیقه های متفاوت را راضی نگه دارد.

شرکت چوپکس به عنوان تولید کننده محصولات چوب پلاست می تواند به عنوان مشاور، طراح و مجری پروژه های ساختمانی شما باشد.