آموزش رویت

ساختمانچی

ثبت‌ نام گروه سوم اقدام ملی مسکن از امروز در ۸استان کشور به دو روش سایت و سامانه پیامکی آغاز خواهد شد. متقاضیان مرحله سوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از ساعت 10 صبح پنج شنبه 22 اسفندماه، می توانند با یکی از روش‌های سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی Tem.mrud.ir و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ نسبت به نام نویسی اقدام نمایند.

این 8 استان شامل استان‌ های خراسان‌ رضوی، فارس، خوزستان، اصفهان، البرز، مرکزی، سیستان و بلوچستان و بوشهر هستند و از ساعت ۱۰ صبح امروز تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۳ اسفند فرصت دارند، با همان دو روش مورد اشاره اقدام به ثبت نام کنند. همچنین از روز شنبه نیز قرار است، ثبت نام گروه چهارم که شامل استان‌ های تهران، سمنان، قم و آذربایجان‌ شرقی است، انجام شود.

پیشتر معاون دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی درباره شرایط متقاضیان مسکن ملی گفته بود: یکی این که از سال 84 به بعد سند مسکنی به نامشان نبوده باشد و خانه نداشته باشند، از تسهیلات دولتی مسکن استفاده نکرده باشند و در شهر ثبت‌ نامی ساکن باشند و بتوانند به‌ لحاظ مالی پروژه را تا آخر همراهی کنند. قائدی در ادامه با اشاره به رایزنی‌ ها با دستگاه‌ ها و بخش خصوصی برای کاهش هزینه ساخت واحد‌ ها بیان کرده بود: تسهیلات پیش‌ بینی‌ شده برای این واحد‌ ها بین 70 تا 100 میلیون است و اقساط آن هم حدود 1 میلیون و 700 هزار تومان می‌ شود.