آموزش رویت

ساختمانچی

ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان از طریق سایت inbr.ir انجام می گیرد که تحت نظارت سازمان نظام مهندسی ساختمان و سازمانی غیردولتی است و در راستای تحقق نظام مهندسی و کنترل ساختمان می باشد.

این آزمون شامل رشته‌ های معماری (نظارت و اجرا)، عمران (محاسبات، نظارت و اجرا)، تاسیسات مکانیکی (طراحی و نظارت)، تاسیسات برقی (طراحی و نظارت)، شهرسازی، نقشه‌ برداری و ترافیک، همچنین آزمون‌ های ورود به حرفه کاردانی در رشته‌ های معماری، عمران، شهرسازی، نقشه‌ برداری، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی به همراه آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی می باشد. در این نوشته از ساختمانچی زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی را شرح می دهیم. با ما همراه باشید.

ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان، مهرماه 99

آزمون ورود به حرفه مهندسان در روز پنج شنبه سوم مهرماه 99 برگزار می گردد. در اجرای بند 7-8 دستورالعمل و راهنمای ثبت‌ نام آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‏ های فنی ساختمان و معماران تجربی مورخ 3 و 4 مهرماه 1399، بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون مذکور می ‏رساند:

كارت شناسايی آزمون از روز شنبه مورخ 1399/6/29 از ساعت 16:00 بر روی سامانه آزمون‌ ها قابل دریافت است. ضروری است هر يک از داوطلبان ابتدا راهنمای شرکت در جلسه آزمون‌ ها را مطالعه و سپس با وارد كردن مشخصات خود در سامانه، پرينت كارت شناسایی آزمون خود را تهيه نمايند.

در صورت مشاهده مغايرت در مندرجات كارت شناسايی آزمون، به ‌منظور رفع نقص، داوطلب می بایست صرفاً در تاریخ‌ 1399/7/2 لغایت 1399/7/3 با در دست داشتن پرينت كارت شناسايی آزمون و تصویر آن و برگه ثبت‌ نام تأييد شده به آدرس‌ های اعلام شده در لینک کارت ورود به جلسه مراجعه نماید. ساعات فعاليت باجه‌ های رفع نقص طی روزهای 2 و 3 مهرماه از ساعت 8 تا 12 و 13 تا 16 می باشد.

بخوانید!  دانلود سوالات آزمون های حرفه ای مهندسان سازمان نظام مهندسی

با توجه به اعلام دفتر مقررات ملی ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان پایه سه روز پنج شنبه سوم مهرماه ۹۹ با رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های اعلام شده در سراسر کشور برگزار می شود.

آزمون ورود به حرفه مهندسان اسفند 98 لغو شد

معاونت مسكن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به منظور جلوگیری از احتمال شیوع کرونا از تعویق زمان آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان ها و معماران تجربی در ۱۵ و ۱۶ اسفند سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، معاونت مسكن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه‌ ای از لغو آزمون‌ های ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌ها و معماران تجربی در ۱۵ و ۱۶ اسفند سال جاری (۱۵ و ۱۶ اسفند ۹۸) به دلیل احتمال شیوع کرونا خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: بدین وسیله به اطلاع کلیه شرکت‌ کنندگان در آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردانان و معماران تجربی اسفند ۹۸ می رساند که آزمون یاد شده که مقرر بود روز های ۱۵ و ۱۶ اسفند ماه سال جاری به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شود به دلیل حفظ سلامت عمومی جامعه و جلوگیری از شیوع احتمالی کرونا تا اطلاع ثانوی معوق و زمان بعدی برگزاری آن متعاقبا اعلام خواهد شد. بدیهی است اخبار ثبت‌ نام‌ های انجام شده تا برگزاری آزمون‌ های بعدی کماکان به قوت خود باقی است.

ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان، اسفند ماه 98

کلیه متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به‌کار مهندسی، کاردانی و معمار تجربی که تمایل دارند در آزمون ورود به حرفه مهندسان شرکت نمایند می توانند هم اکنون از درگاه الکترونیکی inbr.ir نسبت به ثبت‌ نام اقدام نمایند.

بخوانید!  منابع و سوالات آزمون کاردانی نظام مهندسی

دومین دوره آزمون‌ های ورود به حرفه مهندسان سال ۱۳۹۸ در کلیه رشته‌ های مهندسی مذکور در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان به‌ طور هماهنگ و همزمان در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۵و۱۶ اسفند ماه برگزار می‌ شود.

ثبت‌ نام این دوره از آزمون‌ها از روز شنبه ۹۸/۱۰/۰۷ آغاز و تا روز جمعه ۹۸/۱۰/۱۳ ادامه خواهد داشت. هم چنین آزمون طراحی رشته معماری به‌ صورت جداگانه در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد که تاریخ دقیق ثبت‌ نام و برگزاری آزمون یاد شده، متعاقباً از طریق سایت inbr.ir به اطلاع کلیه متقاضیان خواهد رسید.